Off-topic jatkot

152 posts, 8 pages, 17,357 views

Avatar
#1 • • Edited Juha Vilkamo Guest
Eli jos hampaankoloon on jäänyt jotain.

---

Ja mullahan on, ensimmäistä kertaa moneen aikaan mua rupes varsinaisesti vituttamaan ihan tunteen tasolla, ja tämä oli kun J.Cage nimitti mua natsiksi. On pakko jatkaa, tsörry, kun alkup. topic suljettiin.

ja tässähän tulee:

Suosittelisinpa siis ratkaisumallia mikä saattaisi miellyttää kaikkia osapuolia:
- digital beat ei kommentoi saamaansa palautetta
- digital beat koeajalle, jolloin hänen joka postauksessa pitää olla jotain asiapitoisuutta joka tuo jotain uutta informaatiota esille. Eli ei saa spämmätä.
Jonkun kohdan rikkomisesta voisi esimerkiksi saada bännäyksen.



Eikö kaikkien tavisten pitäisi olla täällä tasavertaisia? Vai aletaanko käyttäjät luokittelemaan yli- ja ali-ihmisiin? Hienoja ehdotuksia Juha "Natsi" Vilkamo.



Jaahas. Usko tai älä, mutta mua muka-viisaista näpäyttelyistäni huolimatta myös häiritsee tuo koulukiusausmentaliteetti mitä db joutuu kohtaamaan, minkä "näppärästi" poistitkin tuosta lainauksesta saaden lisäpotkua kommentillesi. Luuletko että jos asialle ei tehdä mitään, ihmiset rauhoittuisivat ja ryhtyisivät elämään sulassa sovussa? No, ehkäpä olen luonut jonkinlaisen harhakuvan itsestäni ja aatteistani tällä palstalla ja sulla on siten tavallaan oikeus tyrmätä sanani. Mutta jos viitsisit valita sanat vähän paremmin, ei oikein tuo natsiksi haukkuminen kovinkaan paljoa lämmitä. Sitäpaitsi ei voisikaan mennä enempää metsään.

Mutta ajatusrakennelmani oli tässä tapauksessa aika mekaaninen:

ongelma 1): Digital beatille vittuillaan kokoajan kaikkialla, ja hän on ollut irkissä ja tällä foorumilla silmätikkuna jo ties monettako viikkoa.

ongelma 2): db promotoi itseään poiketen kulttuurimme suotavista normeista, ja aiheuttaa näin kitkaa ja vitutusta. Ja samalla spämmää puolet foorumista.


ja ratkaisua ei tule ellei ratkaisua ehdoteta, siksi suolsin yhden ehdotelman ilmoille. Voihan joku esittää kilpailevan mallin. Varmasti kätevämpiä vaihtoehtoa olisi olemassa, en vain aamukahvillani kyennyt parempaa suoltamaan. Voit esittää paremman jos haluat, kunhan pidät mielessäsi että tavoitteena on lopettaa joukkolynkkaaminen ja toisaalta tavoite on myös pitää tämä foorumi viihtyisänä muutenkin kuin sanan irvokkaimmassa merkityksessä.


Halusin vain lyhentää tota quotea ja jokainenhan näkee sen alkuperäisen suoraan viestini yläpuolelta. Ja tuskin Vilkamokaan voi yksin tehdä kaikkia sitovaa päätöstä siitä, ettei DB:lle vittuilla. Vai olenko missannut jotain JV:n jumalaisia voimia?



Ja tämä ehdotelma siis "lyhennettiin" pois: digital beatille ei vittuilla enää ollenkaan (bannin uhalla)

Mistä lähtien on tarvittu jumalallisia voimia muutosten aikaansaamiseksi? Eikö mielestäsi inhimilliseltä pohjalta voi löytyä ratkaisua joka mahdollistaisi vittuilun määrän vähentymisen. Vai onko mielestäsi nyt päästy juuri optimaaliseen tilanteeseen kun tuhat pieksee yhtä? Eikö muutosta tarvita?
Avatar
#2 • • serotonot Guest
Te ootte kaikki natsei. Ja hippei. Menkää itteenne. Kaksinkäsin. Kyynerpäitä myöden.


*IHQPLUR*
Avatar
#3 • • Daniel Braun Guest
Tää menee jo oikeesti samoille linjoille kuin monet Kotka-aiheiset topicit.
:D :D
Hyvä hyvä hyvä hyvä!

Lisää!! :hearts:
Avatar
#4 • • Juha Vilkamo Guest
Ei mulla ainakaan oo mitään patoutumia jäljellä kun purin ne tossa ylempänä. Pistä popparit takas hyllylle.

LOGO GOATSE

8(_O_)3
Avatar
#5 • • Taedium Guest

ja ratkaisua ei tule ellei ratkaisua ehdoteta, siksi suolsin yhden ehdotelman ilmoille. Voihan joku esittää kilpailevan mallin.

Niin, ku toi Ville Kirkkokukkula sanokin, että demokratia on ihan anaalista, mutta paras mitä ollaan kokeiltu. Eli tällä hetkellä kaikista ehdotuksista Juhan ehdotus on paras. Ei ehkä hyvä - siihen en ota kantaa, mutta paras.

8(_O_)3

/-{}-\
Avatar
#6 • • serotonot Guest


8(_O_)3

/-{}-\



(_<3_)
Avatar
#7 • • Daniel Braun Guest
8(_13367470833f618ce287535.jpg_)3







:D
Avatar
#8 • • jUSSi Guest

8(_13367470833f618ce287535.jpg_)3







:D



:hah: :laugh: :hah:

saatana että en oo revennyt näin hyvin pitkään aikaan, kiitoksia Daniel viikon parhaista nauruista
Avatar
#9 • • Juha Vilkamo Guest

saatana että en oo revennyt näin hyvin pitkään aikaan, kiitoksia Daniel viikon parhaista nauruista



Todellaki. :D
Avatar
#10 • • rhedlund Guest
ei vittu, haha, repesin :D
Avatar
#11 • • Taedium Guest

Todellaki. :D

Hörähdin ihan ääneen. :D

3(_0_)8
....oo
.....|
....(.)
Avatar
#12 • • Jukka I Guest

Tää menee jo oikeesti samoille linjoille kuin monet Kotka-aiheiset topicit.
:D :D
Hyvä hyvä hyvä hyvä!

Lisää!! :hearts:



Nyt sä unohdit kertoa yksityiskohtaisesti, kuinka sä otat nojatuolissa hyvän asennon, korkkaat oluen ja laitat popcornit tulemaan. :heart:
Avatar
#13 • • serotonot Guest
Kiitos Daniel, pakotit mutki käyttää hymiöitä
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Avatar
#14 • • Daniel Braun Guest

Kiitos Daniel, pakotit mutki käyttää hymiöitä
:D :D :D :D :D :D :D :D :D


ohoh... :eek:
Enpä olis uskonut tällaista reaktiota saavani aikaan...
Avatar
#15 • • Taedium Guest

Enpä olis uskonut tällaista reaktiota saavani aikaan...

Mä uskoin. Mulla on ollu kuva, että serotonotilla on huumorintajua. Ettei oo taju kankaalla, ku Lester Burnhamilla seinällä.
Avatar
#16 • • Daniel Braun Guest

Mä uskoin. Mulla on ollu kuva, että serotonotilla on huumorintajua. Ettei oo taju kankaalla, ku Lester Burnhamilla seinällä.


Mulla taas oli vähän pelko sen suhteen että menenköhän nyt hieman liian mauttomaksi ton kanssa.
Eip kuitenkaan tainnu mennä liikaa rajan yli.

Toi oli vaan jotenkin se eka asia mikä mulle tuli tosta


LOGO GOATSE

8(_O_)3


läpästä mieleen.
Avatar
#17 • • serotonot Guest

Mä uskoin. Mulla on ollu kuva, että serotonotilla on huumorintajua. Ettei oo taju kankaalla, ku Lester Burnhamilla seinällä.


Mulla taas oli vähän pelko sen suhteen että menenköhän nyt hieman liian mauttomaksi ton kanssa.
Eip kuitenkaan tainnu mennä liikaa rajan yli.

Toi oli vaan jotenkin se eka asia mikä mulle tuli tosta


LOGO GOATSE

8(_O_)3


läpästä mieleen.




*PUS*
Avatar
#18 • • vartio Guest

8(_13367470833f618ce287535.jpg_)3







:D



anteeksi, mutta minä en ymmärrä?
Avatar
#19 • • Taedium Guest

Mulla taas oli vähän pelko sen suhteen että menenköhän nyt hieman liian mauttomaksi ton kanssa.
Eip kuitenkaan tainnu mennä liikaa rajan yli.

Ei se oo hauskaa jos se ei mee sen "rajan" yli. Vain huono huumori on hauskaa. Ja voi sen rajan alikin mennä, tai ihan takaapäin yllättää. ("Oho, sori, mä en huomannu. Tää ei kyl taida olla mun päivä... eikä sormi.")

Mä en kyl tajuu sitä goatsehuumorin levinneisyyttä. Ei se nyt niin hauska juttu ollu. No okei, reverse goatse oli hassu kuva, ja siitä tulikin mieleen ekana, että serotonot tai hänen hengenheimolainen on sen photoshopannu.

Ollaa kyl eksytty aiheesta pahasti.

Ihan hyvä idea JV:ltä suljettujen topicien jälkipuinti Freestyle puolella.
Avatar
#20 • • Tapi T Guest

Ihan hyvä idea JV:ltä suljettujen topicien jälkipuinti Freestyle puolella.


No todellakin on. Tämähän on suoranainen palvelus meille moderaattoreille! :heart:

Juhalle papukaijamerkki:

parrot.jpg