Levykaupasta kokemuksia

9 posts, 1 page, 1,635 views

Avatar
#1 • • Edited Moonloop Guest
Hey!

Onko kellään kokemuksia ###levykaupasta?
Toimitusajat, hinnat ja miten toimituskellonaika ja paikka sovitaan kun nehän toimittaa lähettifirmojen kautta?

Olisin älyttömän kiitollinen tiedosta.
Avatar
#2 • • Faini Guest
Mahtava mesta, toimittavat levyt Vantaan lentokentälle, tai suoraan ovelle. Kaikkista levyistä on täysmittaiset samplet ladattavissa.
Avatar
#3 • • MikkiHiiri Guest
Kyl sen luulis toimivan. Mitä henkilökuntaan tulee niin vitun hyvää sakkia :)
Avatar
#4 • • kimik Guest
ihan jeesmesta...kotiovelle tulee levyt yleensä 2-3 päivän sisään...ei o ollu mitään ongelmia 3-4 vuoden aikana...
Avatar
#5 • • Moonloop Guest
Kiitos vastauksista, pitää laittaa tilaus sisään! :)
Avatar
#6 • • TommyT Guest
Joo valikoimahan on mainio, hinnat varsin asialliset ja toimitus erittäin nopeaa. Mutta ongelmatilanteissa asiakaspalvelu todella onnetonta (sitä ei ole). Mulle on tullut joskus väärä levy (Kakkoslätty ykkösen sijaan tms.), enkä ole emaililla heitä lähestyttyäni saanut mitään vastausta. Olisi varmaankin pitänyt soittaa.

Mutta kuten sanottua, valikoima ja pikainen toimitus saavat suosittelemaan ko. lafkaa. Myös se, että mikäli lättyä sivujen mukaan on, niin sitä todella myös on. Ei joudu tilaamaan ja sitten odottelemaan peukut pystyssä.

-TommyT-
Avatar
#7 • • phil Guest
Miten paljon maksaa jos ne toimittavat levyt vantaan lentokentälle?ja mistä voi sitten hakee levyt?
Avatar
#8 • • Mikko Guest

Miten paljon maksaa jos ne toimittavat levyt vantaan lentokentälle?ja mistä voi sitten hakee levyt?



siis levythän menee suomessa sit jonkun huolintaliikkeen/postin haltuun joka toimittaa ne sulle, samaan rahaan..
Avatar
#9 • • Moonloop Guest
Moderator: Mun puolesta tän voi deletoida, olen saanut vastaukseni!