Vuoden 2003 parhaat biisit

67 posts, 4 pages, 6,628 views

Avatar
#21 • • te i nie m mi Guest
oho.
Avatar
#22 • • upee Guest

Totta puhuen tuossa In A Staten kohdalla sen Sasha Remixin sieltä perästä voisi jättää vaikka pois. Ei se oikeastaan muuta sille alkuperäisversiolle tehnyt kuin lisäsi intron.... :scared:



jos vaikka omana itsenä tällä kertaa:

toi biisi on mielestäni tylsä ja puuduttava ja ideaköyhä, oli sitten sashan remiksi tai ei. kummaa, että härmän progeseurakunta hivutti tuon chartteihinsa heti diggersin soitettua sen encorena kaakelitehtaalla ;)
Avatar
#23 • • uniko1 Guest
outkastin big boi - ghettomusick - fuck yeah että on hyvä biisi!
kylie minogue - slow - ihan se originaali versio, törkeän hyvä
missy elliott - let it bump - this here flow from '83..

en kuullu koko vuonna mitään niin päräyttävää teknompaa kamaa että ois jääny mieleen, vaikka levyjä on tullu ostettua kiitettävästi.
Avatar
#24 • • A-E Guest
UNKLE - In A State (Sasha rmx)
LFO - Freak
Coldplay - God Put A Smile Upon Your Face
Scott Bond vs. Solar Stone - 3rd Earth
DJ Orkidea - Melancholy
Jeff Mills - The Divine EP
Alexander Kowalski - Belo Horizonte
Russ Gabriel - In The Boat EP
Ken Ishii - Future Is What We Are
Avatar
#25 • • Heads Guest
tässä ois ainakin muutama...

* Goldfrapp: Strict Machine
* Kraftwerk: Aero Dynamik
* Unkle: Eye for an Eye
* OutKast: Hey Ya !
* Erlend Óye: Ghost Trains
* Imatran Voima: Techno Slut
* Zoot Woman: Grey Day
* Air: Cherry Blossom Girl
* Flaming Lips: Can't Get You Out Of My Head
* Giant Robot: Best Match
* T. Raumschmiere: Rabaukendisko
* Chemical Brothers & Flaming Lips: The Golden Path
* Junior Senior: Move Your Feet
Avatar
#26 • • drS Guest
Ei järjestyksessä:

Andain - Beautiful Things (G&D Unplugged Mix)
Questia - Crystal Clouds
Matthew Dekay - Beautiful Monday
Holden & Thompson - Nothing (Hiver & Hammer Mix)
Oceanlab - Beautiful Together (Signum Mix)
Tomaz vs. Filterheadz - Sunshine (Scumfrog Remix)
Marco V vs. PVD - For A Revolt bootleg
Modulation - Spirits (Kaikki remixit)
Hip Service - Badaboom Badabing
Markus Schultz pt. Elevation - Clear Blue
Armand Van Helden - Funk Phenomena '2k (Santos Remix)
U2 - Staring At The Sun (BiR Remix)
Exposure - Magic Impuls
Capetown - Pitstop
Roc Project - Never (Tiësto & Filterheadz Mixes)
Solar Factor - Urban Shakedown
Tom Mangan - Chutney (Size 9 Reinterpretation)
Bryan Zentz - D-Clash
Chus & David Penn - Baila
Chus pt. The Groove Foundation - That Feeling
Two Witches - Pimeyden Jousi Remixed
Cave - Street Carnival
Planisphere - Totem
Jürgen Vries - The Theme
Jürgen Vries - Opera Song
Mauro Picotto & Ricardo Ferri - New Time, New Place
Burufunk - Midnight Run
Paul Van Dyk - Connected (Motomix)
Ron Van Den Beuken - Timeless (RvdB Remix)
Accu - Surrounding Love

nyt ei muistunu muita.
Avatar
#27 • • -orion- Guest


Capetown - Pitstop



Tuli 2002.
Avatar
#28 • • -orion- Guest
Singlet 11X2003
Moguai - U Know Y
Silencer - Believing
Mauro Picotto - Coldfunk
Lowland - Stains
Grayarea - Yewnimyst
Unkle - In A State
Kate Bush vs Infusion - Running Up That Hill
Filterheadz - In Your Eyes
Etostone - The Ferocious Power
Sasha - Mr. Tiddles (Introvert's Twisted Breaks Mix)
Gloat - Skidaddle

Albumit 5X2003
Bryan Zentz - Seven Breaths
Luomo - The Present Lover
Cardigans - Long Gone Before Daylight
Metallica - St Anger
Tori Amos - Scarlet's Walk

Odotetuin repress:
Dave Clarke - Red2
(nyt on vihdoin sarja koossa:)
Avatar
#29 • • drS Guest


Capetown - Pitstop



Tuli 2002.



jeh, mut tänä vuonna ko. biisi vasta löysi tiensä mun sydämeen :)
Avatar
#30 • • Moonloop Guest

V***u mua ärsyttää noi pelkästään Sashan nimen takii hypetetyt biisit jotka poikkeuksetta ovat nykyään todella tylsiä.
Original Wavy Gravy menee kyl mun listalla kaikkien aikojen ylihypetetyimmäksi biisiks ja veikkaanpa et jos se olis ollu jonkun MR.Nobodyn tekemä (vaikka Platinum Demo) sitä ei kukaan ois koskaan lähteny julkasemaan - niin mitäänsanomaton kipale se on



En oikein tiedä mitä tähän nyt vastaisi. Biisissä on niin paljon koukkuja ja ideoita että ne suorastaan pursuaa yli. Tylsä?!? Kuuntelepa kyseisiä biisejä vaikkapa vuoden kuluttua uudelleen niin ymmärrät niiden arvon huomattavasti paremmin.

Luulen että tässä on kyse vaan makuasioista, eli et diggaa ylipäätään ton tyylisestä musasta. Ja makuasioisthan on turha kiistellä! :excellent:
Avatar
#31 • • Tapi T Guest

V***u mua ärsyttää noi pelkästään Sashan nimen takii hypetetyt biisit jotka poikkeuksetta ovat nykyään todella tylsiä.


Luuletko todella, että mm. minä, Homer ja muut pidämme noista biiseistä ainoastaan siksi, että Sasha mainitaan niissä? :confused:
Avatar
#32 • • sixtus Guest

V***u mua ärsyttää noi pelkästään Sashan nimen takii hypetetyt biisit jotka poikkeuksetta ovat nykyään todella tylsiä.
Original Wavy Gravy menee kyl mun listalla kaikkien aikojen ylihypetetyimmäksi biisiks ja veikkaanpa et jos se olis ollu jonkun MR.Nobodyn tekemä (vaikka Platinum Demo) sitä ei kukaan ois koskaan lähteny julkasemaan - niin mitäänsanomaton kipale se on



En oikein tiedä mitä tähän nyt vastaisi. Biisissä on niin paljon koukkuja ja ideoita että ne suorastaan pursuaa yli. Tylsä?!? Kuuntelepa kyseisiä biisejä vaikkapa vuoden kuluttua uudelleen niin ymmärrät niiden arvon huomattavasti paremmin.

Luulen että tässä on kyse vaan makuasioista, eli et diggaa ylipäätään ton tyylisestä musasta. Ja makuasioisthan on turha kiistellä! :excellent:



Ei kun toi biisi on vaan helvetin huono. Simple as that!
Avatar
#33 • • sixtus Guest

mutta siitä olen lähes varma että tuo Sashan nimi ja se seikka että esimerkiksi Sashan debyyttilevyn ensimmäistä lohkaisua edeltänyt hype Wavy Gravyn suhteen on tuonut sen verran lisää huomioarvoa, että se on jo ennalta vaikuttanut teidän mielipiteeseen ko. viisusta.


Tässä on kuitenkin ollut kyseessä U&K:n remiksi kyseisestä biisistä, ei orginaali.

FYI, orginaali ei todellakaan kuulu suosikkeihini, enkä ole koko Airdrawndagger-pitkäsoittoakaan kuunnellut kuin muutamia kertoja.

Luuletko, että minä olen niin sokaistunut Sashan "loistavuudesta", etten kykene hänen tuotoksiaan arvioidessani minkäänlaiseen kritiikkiin?
Avatar
#34 • • Tapi T Guest

mutta siitä olen lähes varma että tuo Sashan nimi ja se seikka että esimerkiksi Sashan debyyttilevyn ensimmäistä lohkaisua edeltänyt hype Wavy Gravyn suhteen on tuonut sen verran lisää huomioarvoa, että se on jo ennalta vaikuttanut teidän mielipiteeseen ko. viisusta.


Tässä on kuitenkin ollut kyseessä U&K:n remiksi kyseisestä biisistä, ei orginaali.

FYI, orginaali ei todellakaan kuulu suosikkeihini, enkä ole koko Airdrawndagger-pitkäsoittoakaan kuunnellut kuin muutamia kertoja.

Luuletko, että minä olen niin sokaistunut Sashan "loistavuudesta", etten kykene hänen tuotoksiaan arvioidessani minkäänlaiseen kritiikkiin?


Tämä oli siis minun kirjoittamani postaus. Painoin vahingossa "edit"-nappulaa "quote"-nappulan sijasta. Pahoitteluni.
Avatar
#35 • • sixtus Guest

mutta siitä olen lähes varma että tuo Sashan nimi ja se seikka että esimerkiksi Sashan debyyttilevyn ensimmäistä lohkaisua edeltänyt hype Wavy Gravyn suhteen on tuonut sen verran lisää huomioarvoa, että se on jo ennalta vaikuttanut teidän mielipiteeseen ko. viisusta.


Tässä on kuitenkin ollut kyseessä U&K:n remiksi kyseisestä biisistä, ei orginaali.

FYI, orginaali ei todellakaan kuulu suosikkeihini, enkä ole koko Airdrawndagger-pitkäsoittoakaan kuunnellut kuin muutamia kertoja.

Luuletko, että minä olen niin sokaistunut Sashan "loistavuudesta", etten kykene hänen tuotoksiaan arvioidessani minkäänlaiseen kritiikkiin?


Tämä oli siis minun kirjoittamani postaus. Painoin vahingossa "edit"-nappulaa "quote"-nappulan sijasta. Pahoitteluni.



En väitä, enhän edes tunne sua! Mutta väitäkö sinä että Sashan nimellä jonkun biisin perässä ei olisi minkäänlaista merkitystä???
Avatar
#36 • • Tapi T Guest

Mutta väitäkö sinä että Sashan nimellä jonkun biisin perässä ei olisi minkäänlaista merkitystä???


Tietenkin se lisää mielenkiintoa itse tuotetta kohtaan, mutta uskallan väittää, ettei se vaikuta mielipiteeseeni oikeastaan millään tavalla.

Lisää 2003 julkaistuja hyviä biisejä:

DJ Orkidea - Melancholy
Sultan - Nightvisions
Chable & Bonicci - Ride
Kate Bush vs Infusion - Running Up that Hill
Echomen - Perpetual
Echomen - Cure
Avatar
#37 • • sixtus Guest

Mutta väitäkö sinä että Sashan nimellä jonkun biisin perässä ei olisi minkäänlaista merkitystä???


Tietenkin se lisää mielenkiintoa itse tuotetta kohtaan, mutta uskallan väittää, ettei se vaikuta mielipiteeseeni oikeastaan millään tavalla.



Jo asia todella on noin niin hieno homma ettet anna ennakko-odotuksien vaikuttaa mielipiteisiisi ;)
Avatar
#38 • • Tapsa Guest

..Exposure - Magic Impuls..



Tääkin tuli -02. .

( Joo tiedän, löysi tiensä sydämeesi vasta -03,
mut halusin vaan n*ss*a pilkkua ja saada lisää postauksia )

:scared:
Avatar
#39 • • MikkiHiiri Guest

..Exposure - Magic Impuls..



Tääkin tuli -02. .

( Joo tiedän, löysi tiensä sydämeesi vasta -03,
mut halusin vaan n*ss*a pilkkua ja saada lisää postauksia )

:scared:



Ja nää:
Solar Factor - Urban Shakedown
Jürgen Vries - The Theme
Jürgen Vries - Opera Song
:D
Avatar
#40 • • drS Guest
no hitto, perustakaa oma topic "vuoden 2003 parhaat biisit, joita ei tehty vielä 2002" :)