Vuoden 2003 parhaat biisit

67 posts, 4 pages, 6,622 views

Avatar
#61 • • hpi Guest
monoder : ikikieriö (statik entertainment)

ja noin sata muuta, mutta toi jos joku pitää mainita..nykyurbaanista musiikkiannista mikä herättää..YleX:n ja piiskaLeenan tiimille taas täys 10 vuodesta 03!!
Avatar
#62 • • Unda Guest

monoder : ikikieriö (statik entertainment)

ja noin sata muuta, mutta toi jos joku pitää mainita..nykyurbaanista musiikkiannista mikä herättää..YleX:n ja piiskaLeenan tiimille taas täys 10 vuodesta 03!!



Tää on aivan loistava! Taitaapi olla vielä kotimaista :)

Jospa minäkin listaisin jotakin itseäni eniten säväyttäneitä.
Nämä on sitten ihan päästä heitettyjä, levyhyllyyn katsomatta, joten unohdan varmaan taas puolet helmistä :D :

Alex Dolby - Psiko Garden [Mantra Vibes]

- Tää on kyllä mulle vuoden levy. Jakoi mielipiteet aika kahtia mutta mulle putosi ihan kybällä :excellent: Italiasta tuli muutenkin tänä vuonna tosi paljon hyvää, varsinkin jos tollanen Sander Kleinenberg -tyylinen funkyprogehouse maistuu..

Matthew Dekay - If I Could Fly [Mantra Vibes]

- Mun mielestä vuoden paras tuottaja ja tämä paras (julkaistu) biisi.

Chable & Bonnici - Ride [Alternative Route]

- Ei varmaan tarvi enää selityksiä.. :)

Dave Brennan - Drink Deep ja setoinenbiisi [End]

- Tää ei ehkä oo niin ilmeinen hitti, mutta nämä on kuluneet mun lautasilla eniten viime vuonna. Loistavaa tuotantojälkeä, mahtavan kuuloinen prässi, sopivat melkein settiin kuin settiin. Tämä tulee pysymään laukussa toosi pitkään ellei ikuisesti...

Aphasia - Acapulco [Hooj Choons]

- Hooj sai arvoisensa päätösensä taipaleelleen. Melkein samat kommentit sopivat kuin edelliseen..

Paljon oli muitakin aivan mahtavia kappaleita, mutta en nyt niitä enempää jaksa ruveta listaamaan. Munkin mielestä oli aivan loistava musiikkivuosi. Toivotaan että tästä vuodesta tulee vielä parempi :)
Avatar
#63 • • timoteus Guest
Omat suurimmat tähän hätään mieleen tulleet ehdottomat suosikit löytyivät Deep Recordsin julkaisuista:

Petter - These days
Rouzbeh Delavari - About you sekä vinyylin toinen puoli 020227

:hearts:

Btw, eiks Deep julkaissut myös Matthew Dekay - If I Could Fly, ei Mantra Vibes :) Ainakin omassa versiossa on Deepin keskiöt jne. (Sori pilk nus)

Timoteus
Avatar
#64 • • olliS Guest

Btw, eiks Deep julkaissut myös Matthew Dekay - If I Could Fly, ei Mantra Vibes :) Ainakin omassa versiossa on Deepin keskiöt jne. (Sori pilk nus)

Timoteus


Joo Deep:illähän se on julkaistu :)
Avatar
#65 • • teknolate Guest
Kaikkia ei nyt jaksa ruveta luettelemaan ja muistelemaan, mutta yksi yli muiden on kyllä Adam Beyer - Ignition Key (Speedy J Remix). Joka sekin tais tulla ulos jo 2002 :D
Avatar
#66 • • Timce Guest
Yksi ylitse muiden: Michael Burkat - Tell us the truth :happyroll:
Avatar
#67 • • jorkki Guest
Tälläsiä tuli ekaks mieleen:

Andain - Beatiful things (gabriel & dresden unplugged mix) :hearts:
Tomcraft - Loneliness (klub mix)
Motorcycle - As The Rush Comes (gabriel & dresden sweeping strings mix)
Aalto - Rush (super8 vs. orkidea)
Marco V - Solarize
Scott Bond vs. Solarstone - 3rd Earth (marco v remix)
Solar Stone - Solarcoaster (greg murray mix)
...
+kaikki mitä ei muistanu :roll: