Ujo-pissa tukiryhmä

170 posts, 9 pages, 79,164 views

Avatar
#61 • • Taedium Guest

Ja kas, WSOY Sivistyssanakirja 2002 (ISBN 951-0-26882-8) vielä vahvisti:

aamen totisesti (krist. rukouksen päätössana) (myös amen)

Jasso. Kai se on uskottava. Jostain mulle oli vaa jääny päähän, että se olis sama ku "iänkaikkisesti". Ja lausahdus "iänkaikkisesti aamen" on hihityttäny siitä saakka. Nyt tuntuu tyhmältä kun on hihitelly ilman syytä... (Toisaalta mä hihittelen yksinäni aika paljon muutenkin.)
Avatar
#62 • • drS Guest
sori mut se on "iankaikkisesti"
Avatar
#63 • • Taedium Guest

sori mut se on "iankaikkisesti"

Juu, ja "uhmapeli" on oikeesti "uhkapeli".
Avatar
#64 • • Timmo Guest
Nii, vittu!
Avatar
#65 • • pakana Guest
...


Ettekste nörtit oo ikinä kussu ristiin?


large_smiley1.gif
Avatar
#66 • • Laite Guest

...
Ettekste nörtit oo ikinä kussu ristiin?



no tottakai ollaan! siinäpä onkin jalo urheilulaji! on muuten hauskaa touhua kunhan vaan on tarpeeksi viinaa veressä, silloin aletaan jo vaatimaan taitoa!
Avatar
#67 • • Taedium Guest

Ettekste nörtit oo ikinä kussu ristiin?

Yleensä ei, kun niin monesti ku heittää ton "kustaaks ristiin" kesken virtsan ni vastaukseks tulee "miekkaillaan!" ja sen jälkeen nauretaan ja koitetaan olla kusematta kintuille. Ei sit riitä sitä virtsaa ees siihen ristiinkusemiseen. (Ja tuolle, mistä tuo ristivirtsa/miekkailu on, on ihan perustettu oma topic:kin...) Ja paikallisille en ees halua koittaa. Ällöttää muutenkin ku niiden on pakko tulla kylkeen kiinni virtsaamaan, vaikka tilaa olisi.
Avatar
#68 • • Ana-- Guest

sori mut se on "iankaikkisesti"



sori mut mä luotan enemmän tohon sivistyssanakirjaan ku suhun ;)
Avatar
#69 • • Taedium Guest

sori mut se on "iankaikkisesti"



sori mut mä luotan enemmän tohon sivistyssanakirjaan ku suhun ;)

Tarkotti, että se on i_A_nkaikkisesti, eikä i_Ä_nkaikkisesti. Siis naljaili mun tavalle kirjoittaa. Onneksi ei tuukkaan noita. Niinku: Piisi, onkelma, uhmapelit...
Avatar
#70 • • Ana-- Guest

sori mut se on "iankaikkisesti"



sori mut mä luotan enemmän tohon sivistyssanakirjaan ku suhun ;)

Tarkotti, että se on i_A_nkaikkisesti, eikä i_Ä_nkaikkisesti. Siis naljaili mun tavalle kirjoittaa. Onneksi ei tuukkaan noita. Niinku: Piisi, onkelma, uhmapelit...



Ymmarran.
Avatar
#71 • • Ozie Guest
Tää on kyl sinänsä mielenkiintonen asia. Ite välistä homma toimii niinku pitää ja välistä sit taas ujottaa. Mut yleensä kuitenki enemmin tai myöhemmin homma ottaa toimiakseen. Kermas kyl kerran ei päästy yhteisymmärrykseen :(
Avatar
#72 • • Aulis_G Guest

Tää on kyl sinänsä mielenkiintonen asia. Ite välistä homma toimii niinku pitää ja välistä sit taas ujottaa. Mut yleensä kuitenki enemmin tai myöhemmin homma ottaa toimiakseen. Kermas kyl kerran ei päästy yhteisymmärrykseen :(



Oot vaan unohtanu helliä sitä.
Avatar
#73 • • Ana-- Guest

Tää on kyl sinänsä mielenkiintonen asia. Ite välistä homma toimii niinku pitää ja välistä sit taas ujottaa. Mut yleensä kuitenki enemmin tai myöhemmin homma ottaa toimiakseen. Kermas kyl kerran ei päästy yhteisymmärrykseen :(



Eka puristat pikkasen pakaroita yhteen ja sit rentoutat; sillee se valuu!
Avatar
#74 • • Taedium Guest
Kyl se taitaa tän viikonlopun jälkeen olla pisoaari parempi ku vessakoppi. :mad:
Avatar
#75 • • Elvish Guest
Viimeaikoina keksinyt suht toimivan konstin mikä vähän lievittää tätä ongelmaa, eli yksinkertaisesti pidättää niinkauan kun vain kohtuuden rajoissa pystyy, ja sit ku menee vessaan on jo niin kova hätä ettei sitä paljoa enää mikään pidättele.. kunhan tuntee omat rajansa.. ;)

sopii koittaa omalla vastuulla..
Avatar
#76 • • Timce Guest
Varma konsti:Kun seisoskelet siinä pisuaarin edessä ja kuti ei meinaa millään lähteä, niin otappa siitä seinältä joku piste ja keskity siihen pisteeseen, tuijota "kaukaisuuteen", keskity siihen pisteeseen, keskity siihen pisteeseen...ja voilá..pissa lentää kuin Brysselissä konsanaan.
Avatar
#77 • • Laite Guest

Eka puristat pikkasen pakaroita yhteen ja sit rentoutat; sillee se valuu!



Tolla tavalla saa myös valumaan verta nenästä, ottaa vaan puristelun kohteeksi jonkun "söpön" bodarin :hearts:
Avatar
#79 • • Tres Guest
Kajaanin tutkimuslaitos on havainnut gallupin avulla, että mitä enemmän mies virtsaa päivässä. Sitä isommat seksuaalisuuden näyttäytymishalut hänellä on. Tämä tutkimus perustuu galluppiin johon osallistui 4815 ihmistä, Joista 61% oli miehiä. Miehen seksuaalisuuden näyttäymis halu oli selvästi suurempi kuin naisten. Lähes joka mies kertoi virtsaavansa 9-16 kertaa päivässä, joka tarkoittaa, että kun mies virtsaa useammin päivässä, hän haluaa useamman kerran otteen omaan penikseensä. Normaali ihminen(Mies), joka käy noin. 4-6kertaa virtsalla päivässä on vähemmän halukkaampi näyttämään omaa seksualisuuden haluaan gallupin mukaan. Naiset jotka haluavat näyttävän seksualisuuden halua kävivät noin 7-12 kertaa päivässä virtsalla, joka kertoo, että nainen haluaa hyväillä alapäätään pyyhkimällä sen puhtaaksi. Normaali ihminen(Nainen), joka käy noin. 2-5 kertaa virtsalla päivässä ei halua näyttää seksualisuuden halujaan gallupin mukaan.


Haastattelimme galluppiin osallistujia, kahta (2) Mies ja kahta (2) Nais henkilöä :


(Mies)- "Mä kosketan mun kyrpää useammi vittuku 12 kertaa päivässä, ja mä runkkaa jotai vittu 4 kertaa päivässä. Silti mää en vittu haluu esitellä mu vitu rintalihaksii jossai vitu bodysalilla."

(Mies)- "Minä kosketan hyvin harvoin alapäätäni. Joskus käyn kerran vain päivässä virtsalla ja sen jälkeen pyyhin penikseni erittäin hyvin."

(Nainen)- "Mie laitoin tuoho galluppii, että käyn pissalla 6 kertaa päivässä. Ja mut todettiin ihan normaaliks. Mie kyll haluun näyttää omaa seksualisuuden haluja usen baaris iskemäl miehhii, tai pitämäl lyhyit paitoja."

(Nainen)- "Musta toi o iha skeidaa. Mä e haluu kosketella mitään mu vitun pillunkarvoja paperilla, vaa mää vittu pesen suihkulla saatana koko alaharjat. Sanokoo vittu gallupit mitä vaa, mut meikä vittu haluu seksiä."
Avatar
#80 • • serotonot Guest
TRES: "Saat miehen kyyneliin, se helppoa on. Sä postaat vain noin ja niin, saat miehen kyyneliin"


*PUS*