solarsix - konam (transeilua...)

11 posts, 1 page, 1,665 views

Avatar
#1 • • (<onta(<tor Guest
Siis nythän on niin, että tuli tehtyä transea.

Rakenne ja jotkut soundit vielä virtsaavat, mutta palautetta kaivataan...

"Solarsix - Konam (beta-rykäsy)"
(160 kbps, 138 bpm, 6:53, ~8 megaa)

http://www.drivparm.com/kontaktor/solarsix%20-%20konam%20(b2).mp3

Sana on vapaa, kunhan se koskee yllämainittua teosta. :heart:
Avatar
#2 • • .:.::.:. Guest
Mun mielestä noi soundit & miksaus oli ihan ok, vaikkakin välillä turhankin "pistävä", ottaa korviin jonkin verran.

Eli vois poistaa niitä piikkejä, mut muuten ainakin mun korviin muuten ihan hyvän kuuloinen. Ehkä alakertaa vois vähän vahvistaa, mut sit taas tää toimii kyllä näinkin - makuasia.

Biisissä on hyvä tunnelma ja muutenkin mukava progetrance / house -meininki (ts. rullaa taas kuin junan wc). :happyroll:

Oikein mukava ja rauhallinen fiilistelybiisi hyvillä soundeilla & rakenteella. Ei tästä oikein mitään muuta voi sanoa.

Jos tohon jonkin "hittimelodian" tunkee, niin sit taas toi tunnelma saattaa kärsiä... Ehkä jotain tavaraa vois lisäillä (jotain perkussiota & tilulilu-sekvenssiä :D) mut sit taas, tää toimii kyllä näinkin ihan mukavasti.

Tuli etäisesti mieleen djp:n jotkut tuotokset, mikä ei ole kyllä ollenkaan huono juttu. :)
Avatar
#3 • • thomas Guest
ei hemmetti miten hyvä biisi.. kylmät väreet selkäpiissä koko biisin ajan
saahan tätä soittaa, saahan (pistäs mulle joku biittialku / loppu versio
niin pystyn soittamaan tän turussa ens perjantaina.)
Avatar
#4 • • Elatek / Lauri E Guest
Joo, ei tähän kyllä mitään hittimelodiointia saa mennä tekemään.
toimii hyvin näin.
tykkäsin meiningistä. :)
Avatar
#5 • • miikkaL Guest
Joo, ei oo mitään perustrancee kyllä.. Aivan MAHTAVA tunnelma tässä biisissä! Melodiatkin on yksinkertaisia mutta just sopivan eteerisiä ja unenomaisia..ja saundit on just eikä melkein kohdillaan!

Biitti sopii biisin alle kuin nyrkki silmään, sopivan minimalistinen komppi, ei mitään turhia revittelyjä...

Erittäin loistava biisi kaikenkaikkiaan!!
Avatar
#6 • • jUSSi Guest
tulee ihan vanha kunnon trance mieleen *niisk* ajat ennen supersahaa.. mulla kun tästä tulee mieleen cosmic babyn "Space Cubes" :heart:

tää on loistavaa trancea, joka onnistuu välttämään ne pahimmat kixun sudenkuopat ja kuulostaa erittäin freesiltä kaiken sen juuston seassa mitä nykyään kuulee.

Sopivan minimalistinen ja rauhallinen. Tunnelma on kohdallaan ja nuo vesisaundit sopivat kuin nyrkki silmään.

kyllä tää vaan on hyvä ja kaunis kappale :)
Avatar
#7 • • RX24 Guest
+

-Kivoja soundeja ja athmosphere
-rullailee sujuvasti
-hyvä tunnelma
-rakenne
-tuore ja raikas, ei kliseistä

-

-yläpää vähän ikävällä tavalla kihisevä (samaa huomannu joissain aiemmissa biiseissäsi)
-botnea pitäis saada lisää
-soundeihin läskinappia vähän lisää: nyt ohuuden takia kuulostaa paikoin aika softakamalle


Hyvä biisi, jää soittolistalle.

:)
Avatar
#8 • • Salza Guest
Lahjakas kaveri. Masterointijutut eivät ole ihan sun alaa mutta luulen, että siitä ei kovin kauaa tarvitse huolehtia... ;)
Avatar
#9 • • djf Guest
Muikeaa materiaalia kaikki mitä olen kuullut SolarSix monickerilta! Toivottavasti pääsis ostamaan joskus democd:n tapaista, vai onko tämä vain toteutumaton haave minkä vois lisäillä sinne haavehyllyyn.. =)

Kiitokset hearts on firestä ja tästä!
Avatar
#10 • • (<onta(<tor Guest
Hurjan paljon kiitoksia kaikille arvokkaasta palautteesta!

Masterointi on tosiaan beta-rykäsyn tasolla, mutta kiva jos sai selvää. :)

Biisi poistuu nyt salamyhkäisesti linjoilta... :eek:
Avatar
#11 • • Hasse G Guest

Biisi poistuu nyt salamyhkäisesti linjoilta... :eek:



Laitahan takaisin jahka on valmis / kaipaa taas kommentointia. Itse haluaisin vain kuulla biisin lähinnä noiden ylistävien kommenttien perusteella. :)