Ever Club Presents: Haistavittuproge

38 posts, 2 pages, 5,639 views

Avatar
#2 • • d:con Guest
Trendilätkytystä (tm) luvassa ^__^
Avatar
#3 • • nenna- Guest
<3<3<3..harmi vaan ettei pääse paikalle :(

..mut pitää vaan kuunnella noit mixei, mitkä muuten on loistoo! :heart:
Avatar
#4 • • Milla Lehto Guest
21-22 milla lehto
22-23 olliS
23-24 unik
24-01 milla lehto
01> milla, unik ja olli ROK ROK ROK all night long! :heart:
Avatar
#5 • • olliS Guest

Trendilätkytystä (tm) luvassa ^__^


Sitäpä just :D

Marraskuun top20 chart täällä.
Vähän esimakua keskiviikkoon ;)

Millan ja Purtsin mixit kuunnelleena voin sanoa, että tulee hyvinkin vaihtelevaa saundia illan mittaan :)
Avatar
#6 • • Tres Guest
Tuun kyl haistattaan vitut teidän progelle :mad:
Avatar
#7 • • olliS Guest

Tuun kyl haistattaan vitut teidän progelle :mad:


Teretulemast :panic:
Avatar
#8 • • kisumisu Guest

Tuun kyl haistattaan vitut teidän progelle :mad:



Ethän sit syö meidän päitä, ethän? :scared:
Avatar
#9 • • tR3mONt Guest
proge tulee (legendaarinen moontv-läppä. tietää ken tietää .. :D )
Avatar
#10 • • zAo Guest
Vois kyllä lähteä Everissa pitkästä aikaa
käymään kun on niin proge line-uppi :excellent:
Avatar
#11 • • Quu Guest
Nää taitaa olla niitä bileitä missä kymmenen trainspottaajaa odottaa kynät ja paperit esillä josko dj:n lautaselle vahingossa ihan virallinen julkaisu, ja josta saisi kirjatttua ylös esittäjän ja raidan? ;)
Avatar
#12 • • olliS Guest

Nää taitaa olla niitä bileitä missä kymmenen trainspottaajaa odottaa kynät ja paperit esillä josko dj:n lautaselle vahingossa ihan virallinen julkaisu, ja josta saisi kirjatttua ylös esittäjän ja raidan? ;)


:laugh: :laugh: :laugh:
Avatar
#13 • • Mikko Guest

Nää taitaa olla niitä bileitä missä kymmenen trainspottaajaa odottaa kynät ja paperit esillä josko dj:n lautaselle vahingossa ihan virallinen julkaisu, ja josta saisi kirjatttua ylös esittäjän ja raidan? ;)



höpö höpö, tuoltahan ne löytyy charts, lists & reviews osiosta viimeistään 24h bileitten jälkeen :D
Avatar
#14 • • Quu Guest


höpö höpö, tuoltahan ne löytyy charts, lists & reviews osiosta viimeistään 24h bileitten jälkeen :D



Ellei joku Homegrove postaa niitä past eventseihin eka ;)
Avatar
#15 • • Milla Lehto Guest
höpö höpö, tuoltahan ne löytyy charts, lists & reviews osiosta viimeistään 24h bileitten jälkeen :D[/quote]

heh, puhu vaan poikien puolesta :hah:
Avatar
#16 • • dope white Guest

Nää taitaa olla niitä bileitä missä kymmenen trainspottaajaa odottaa kynät ja paperit esillä josko dj:n lautaselle vahingossa ihan virallinen julkaisu, ja josta saisi kirjatttua ylös esittäjän ja raidan? ;)



Aahhahhahhaa! :D :D :D Naulan kantaan!

-g.
Avatar
#17 • • HardS Guest
*nuuh*
Avatar
#18 • • Tapi T Guest
Miten tuo haistvittuproge muuten määritellään?

Itse veikkaan sen olevan nenänkaivuuprogen ja nk. tavallisen progen välimaastossa leijailevaa diippiä progea, jonka tahdissa voi coolisti pousailla baaritiskillä ja keskustella uusista (proge)julkaisuista. Avainsanat: Saw, Sean Cusick, Bedrock, Stephane K, white...
:D
Avatar
#19 • • Milla Lehto Guest

Miten tuo haistvittuproge muuten määritellään?

Itse veikkaan sen olevan nenänkaivuuprogen ja nk. tavallisen progen välimaastossa leijailevaa diippiä progea, jonka tahdissa voi coolisti pousailla baaritiskillä ja keskustella uusista (proge)julkaisuista. Avainsanat: Saw, Sean Cusick, Bedrock, Stephane K, white...
:D



lisää sanoja mun puolesta: whoop!, junior, finger lickin'...nenää ei kaivella ainakaan 24-01 vaan pilke silmäkulmassa ja hymy huulessa pyöritetään pyllyä! :happyroll:
Avatar
#20 • • ---[-]--- Guest

Miten tuo haistvittuproge muuten määritellään?

Itse veikkaan sen olevan nenänkaivuuprogen ja nk. tavallisen progen välimaastossa leijailevaa diippiä progea, jonka tahdissa voi coolisti pousailla baaritiskillä ja keskustella uusista (proge)julkaisuista. Avainsanat: Saw, Sean Cusick, Bedrock, Stephane K, white...
:D



Itse olen määritellyt sen seuraavasti:

Kun proge(jos tollast termii voi ees käyttää) ja sen sanoma käännetään ylösalaisin kuten jonkinlainen tarkotus tässä on, koska progediggarit haistattavat sille pitkää vittua, niin vertailuna voisi pitää Ranskassa tapahtunutta kulttuurivallankumousta, johon itse olen niin kiintynyt. Eli puhutaan dadaismista. Mikä vaan voi olla taidetta, kunhan siihen suhtaudutaan avoimen nihilistisen äklöttävästi torpedoimalla koko idea kehittämällä uusi idea. Tässä mielestäni sopivat hymiöt :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

(ja mite vitus noi hymiöt näkyy tuol. t:nettiamatööri)