introvert vs björk - joga-breaks

30 posts, 2 pages, 4,798 views

Avatar
#1 • • Edited introvert Guest
Nyt olis breiksimiksii Björkistä tarjolla. Bugeja varmastikin löytyy jne. Kommentoikaa, ktos. :) Tää on netissä vain rajoitetun ajan.



-biisi poistettu serveriltä-
Avatar
#2 • • Homegrove Guest
:hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

Ei kertakaikkiaan mitään pahaa sanottavaa!!! Jätkä paranee koko ajan!

Ihan tajuton... :)
Avatar
#3 • • -orion- Guest
Joo, todella loisto remiksi. Alussa ennen breakdownia olisin nostanut sen melodialoopin volaa ehkä asteen verran kovemmalle - mut tostahan oli jo puhetta edelllisen remiksin yhteydessä.
Odotin, että itse breakdownissa olisi tullut jotakin komppia taustalle "Emotional..." tai etenkin "This state of..." -kohdassa. Nyt breakdown on vähän liian suoraan itse alkuperäisestä ja pituutensa vuoksi ei kovin tanssilattiaystävällinen.
Mut jokatapauksessa - mä haluaisin sulta mielelläni tästä parempilaatuisen version :)
Avatar
#4 • • introvert Guest

Odotin, että itse breakdownissa olisi tullut jotakin komppia taustalle "Emotional..." tai etenkin "This state of..." -kohdassa. Nyt breakdown on vähän liian suoraan itse alkuperäisestä ja pituutensa vuoksi ei kovin tanssilattiaystävällinen.



Jep, aattelin itekin laittaa siihen breikin alun, mut päätin lopulta jättää sen tuollaiseksi. Lähinnä taimauksen kans tulee ongelmia ja breikki olis vähän rikkonut sitä hienoa vocaalinostatusta. :)

Mut jees, kiitos kommenteista! Toimitan tätä parempilaatuisena sitä haluaville.. :)
Avatar
#5 • • olliS Guest
Tää oli kyl taas kerran aivan mieletön!! Björkin ääni on :hearts: :hearts:
Aivan tajuton se 4min. jälkeen alkava breakdown.. huhhh :excellent:

Olen siis luonnollisesti kiinnostunut parempilaatuisestakin versiosta ;)
Avatar
#6 • • Tapsa Guest
Tosi kivan kuulonen !
- Tarpeeks saundeja !
- Hyvä päikkäriraita !

pm sent.
Avatar
#7 • • J-P Guest
joo-o, on kyllä kivan kuuloinen biisi.
Avatar
#8 • • okiru Guest
Vihdoinkin joku teki kunnollisen remiksin yhdestä mun ikisuosikki biiseistäni :heart:
Ja hyvä, että se joku oli Introvert :)

Mainio biisi ja uskon, että tämän kyhäämisessä on ollut omat hankaluutensa (ps. kuule rinnasta kumpuava kokemuksen ääni allekirjoittaneelta).

Jatka samaa rataa. Olet osoittanut haltsaavas homman mainiosti ja jopa suhteellisen laajaskaalaista tuotantookin syntyy, hyvä näin :)

Kiitos ja kumarrus

-mika
Avatar
#9 • • alke Guest
huhhuh! ihan mieletön raita, vaikka kyllä suurin fiilis tuleekin tosta björkin levottoman kauniista biisistä. ehdottoman hyvä uudelleenvedätys!

björkille vaan postia :)
Avatar
#10 • • alke Guest
jokin sanoo mulle että kun winamp soittaa tätä biisiä joku 4h putkeen taustamusiikkina eikä se käy ärsyttämään, jotain on tehty oikein ;)

mieletön.

mulle kans parempilaatuinen versio jotta vois soittaa :)
Avatar
#11 • • marli Guest
Alkuperäinen biisi on niin mahtava, että piti oikein päivittää vanha winamppi ogg-formaattia tukevaan versioon.

Loistava remiksi kyllä on. Tosi paljon omaa kontribuutiota, eikä nojata pelkästään loistavaan lähdebiisiin. Ainut mikä vähän häiritsi oli ne liian pirtsakat "tilulilu-kuviot", jotka lähtee ekan kerran 1:30 tietämillä.
Avatar
#12 • • introvert Guest
wow! :eek: Kiitos paljon kaikille palautteesta! :)


mulle kans parempilaatuinen versio jotta vois soittaa :)



Joo, sen saa nopeiten suoraan multa irkistä. Pistä vaan privaa jos sielläpäin liikut. Oon introv nimellä siellä.
Avatar
#13 • • murQla Guest
juu kyllä kelpas...ei nyt oikein mitään rakentavaa osaa sanoa mut tykkäsin.
Avatar
#14 • • MikkiHiiri Guest
+ Tuotanto OK
+ Ideat toimii
- Alku liian pitkä
- Biisissä aika olematon ideasisältö pituuteen nähden. Kaipaa soundeja helvetisti lisää
- Björk. En oo koskaa tykänny siitä ämmästä ja sen tuotoksista :excellent: *björk* (ainut kohta jonka jouduin kelaa joka kerralla oli toi
breakdown, sillä ämmällä on RUMA ääni)

Mut hyvin oli tehty
Avatar
#15 • • Samus Aran Guest

- Björk. En oo koskaa tykänny siitä ämmästä ja sen tuotoksista :excellent: *björk* (ainut kohta jonka jouduin kelaa joka kerralla oli toi
breakdown, sillä ämmällä on RUMA ääni)



:king:
Avatar
#16 • • Quu Guest

- Björk. En oo koskaa tykänny siitä ämmästä ja sen tuotoksista :excellent: *björk* (ainut kohta jonka jouduin kelaa joka kerralla oli toi
breakdown, sillä ämmällä on RUMA ääni)



TROLLITROLLITROLLITROLLITROLLI!!!!!!! :D
Avatar
#17 • • Homegrove Guest
Mitä tuollainen itäsuomalainen kiksuartisti nyt hyvästä ymmärtääkään? :D
Avatar
#18 • • MikkiHiiri Guest
kerranki joku tajus trollin ;)

en tosin oikeestikaa oikein tykkää sen lauluäänestä (toinen tykkää
kontrabassosta, toinen huilusta), mut kyl se multa silti rispektii saa siitä
mitä se tekee :hah: :cool: nättejä biisejä, but not my type.

juu ja tää biisi kuulostaa 5. kuuntelukerran jälkee vaa entistä paremmalta.
props
Avatar
#19 • • Pete Input Guest
Jep. Ihan kivan tuntuinen raita.
Björk on mun mielestä kans aika hirvee, mut jotenkin tää vaan toimii.
Ainoa mikä mua häiritsi, oli nuo oikean kanavan "ylimääräiset" haitsut, jotka ei ainakaan mun korvaan kuullostaneet olevan "kohdallaan".
Sen tilalle vois laittaa vaikka yhden kaiutetun ja väärinpäin käännetyn hihatin. Vois olla parempi lopputulos.
Avatar
#20 • • J.Cage Guest
Hyvän kuulonen biisi. Tosin ton vois tiivistää 6:30-7 minsaan, nykyisellään vähän liian pitkä.