dj ville e, on slipstream radio (w41), melodic prog. house

11 posts, 1 page, 2,374 views

Avatar
#1 • • ville e Guest
dj ville e
on slipstream radio, week 41

-

Tässäpä melodista progehaussia kerrakseen:

Alanis Morissette - So Pure, Hybrid remix (White)
Ictus - Look, Chris Lake's dirty breaks mix (Minimal)
Starkid - Crayons, Original Reykjavik mix (Release)
Pig & Dan - Anthem (Submission)
Sander Kleinenberg - Triple Seven (Little Mountain)
Situation 2wo - If you can't sleep, Redanka dub (RIP)
Pig & Dan - Pad Song (Submission)
Mateo Murphy - Spectrum (Tronic)
Hybrid - Kill City (Distinc'tive Breaks)
Ashland - Clear, Burufunk remix (Audiotherapy)
U&K - Ignite (Cuba)

http://www.villeeloranta.info/media/djvillee_slipstreamradiopromo_0310.mp3 (60 Mt, 64 min)

Katsasta myös "kommenttiraita" osoitteesta:
http://www.villeeloranta.info/slipstream/djvillee_tracklistings_2.php

Ictuksen lookissa on pieni äänenlaatuongelma. Sound Forgen plugarit temppuilivat tuon raidan kohdalla ihmeellisesti, koetan virittää lisää. Muuten pitäisi kuulostaa oikein hyvältä. :)

Ja niitä kommentteja sitten, kiits. Viimeksi tuli saldoksi gigatavu liikennettä / kommentti, jos vaikka nyt yritettäisiin paremmin. :)
Avatar
#2 • • thomas Guest
täydellistä maanantai-aamu musiikkia, tykkään todella kovasti !

toisaalta mitä muuta villeltä voi odottaa, maad props !
Avatar
#3 • • Trent Guest
Toimii mulle mahtavasti ! Menee polttoon cd:lle välittömästi duunimatkoja ajatellen :)

Vaihdot menee ilmiselvästi viimeisen päälle :) Mulle pääasia on selektio, ei
niinkään viimeisen päälle oleva tekniikka ja vaihdot, joten en yleensä
kiinnitä hirveästi huomiota tekniikkapuoleen...
:)

Kokonaisuus 9,5
Avatar
#4 • • Homegrove Guest
Alanis tais tulla asetaatilta? Rahisi kivasti... :D

Hyvä tää oli tietenkin kun kerran Villen miksaus oli. :)

Tänks män.
Avatar
#5 • • ville e Guest

Alanis tais tulla asetaatilta? Rahisi kivasti... :D



Emmätiiä onko toi asetaattia vai vinyyliä. Musta se on ja muovilta tuntuu. :) Mistä asetaatin tunnistaa? ?-)
Avatar
#6 • • Homegrove Guest
En tiedä kun en sellaista ole koskaan nähnyt. Ne kuulemma rahisee. :D
Avatar
#7 • • ville e Guest

En tiedä kun en sellaista ole koskaan nähnyt. Ne kuulemma rahisee. :D



Hmm. Pitää konsultoida jotakuta materiaalispesialistia. Kauheeta jos toi Alanis on asetaatti, sitä pitää alkaa varjelemaan ihan uudella tavalla. :)
Avatar
#8 • • introvert Guest
Tämä mix tuli kuunneltua useampaan kertaan kun soi tuolla slipissä eikä ehtinyt kyllä kyllästyy yhtään. Kaikki biisit toimii enemmän kuin hyvin (varsinkin nuo Pig & Danit :excellent: ) ja miksaus on taattua Ville E laatua. Suosittelen lämpimästi hyvien progemiksausten ystäville.
Avatar
#9 • • Jukka I Guest
Mieleenpainuvin miksaus sulta sitten Pilvisen kesäkuun. Laatutavaraa alusta loppuun ja muutama todellinen pommikin mukana (Morissette ja Pad Song). Vastaa aika täydellisesti omaa progemakua. Tästä on nenänkaivuu kaukana, kun fättiä bassolinjaa pukkaa jatkuvalla syötöllä ja groovea on kuin pienessä kylässä. Eikä mitään leppoisaa kesähouseilua, josta ei jää mitään käteen, vaan biisejä joissa on syvyyttä. Vaihtelua on kiitettävästi ja punainen lanka säilyy koko ajan. Kyllä tän setin olisi sokkokuuntelussa melkeinpä tunnistanut sun kasaamaksi, sen verran johdonmukaista linjaa vedät. Teknistä toteutusta ei kannata enää edes kytätä, se kun on kuitenkin virheetön.

Tykkäsin siis, ellei vielä tullut selväksi. ;)
Avatar
#10 • • -orion- Guest
Joo meni itselläkin heti kuunteluun. Hyviä raitoja, tosin loppua kohti vähän tylsempää soundia, alussa mielenkiintoisempaa. Itse olisin ehkä vaihtanut noiden Hybridien paikkaa keskenään, mutta sekin mielipide saattaa tulla siitä kun itsellä on Hybridin yksi livenauhoite, jota olen kuluttanut ahkerasti ja siinä toi Alanis tulee ihan loppuvaiheilla ja räjäyttää kyllä potin.

Mut jees, laatukamaa jälleen.
Avatar
#11 • • ville e Guest

Itse olisin ehkä vaihtanut noiden Hybridien paikkaa keskenään, mutta sekin mielipide saattaa tulla siitä kun itsellä on Hybridin yksi livenauhoite, jota olen kuluttanut ahkerasti ja siinä toi Alanis tulee ihan loppuvaiheilla ja räjäyttää kyllä potin.



Heh, mulla on ollut kuuntelussa selkeesti toinen Hybridin livenauhoite - se alkaa alaniksella ja päättyy kill cityyn. :)