michael jackson - smooth criminal (kaapo goes bananas remix)

11 posts, 1 page, 1,734 views

Avatar
#2 • • morbusG Guest
Loistava! :heart:
Avatar
#4 • • bulk Guest
Kylhän tää toimii. Ideana tosi pirun hyvä, toteutuskin kohtalaisen hyvä. :)

Rummut on vähä poks poks (botne uupuu) ja leadisaundi syö vokaalit (pieni pannaus auttais ehkä), mutta nämä on aika pieniä vikoja.

Kyllä mä tätä kuuntelen vielä useasti. :)
Avatar
#5 • • MikkiHiiri Guest
DJ:n unelma, biitit laukkaa jo ite biisissä. Tarkkuutta timingiin.
Liidi laulun päällä raiskaa laulun :S ööh.. nuotin vierestä mennään
PAHASTI kertosäkeissä. Hirvee epäharmonia :D kuolen nauruun kohta.
Meneeks tossa bassolinja ja taustapädi ihan väärästä sävellajista
tmv, en jää ottamaa enempää selvää.

Ei ois tarvinnu raiskata tätä yhtä MJ:n parhaista biiseistä :S
Avatar
#6 • • bulk Guest

DJ:n unelma, biitit laukkaa jo ite biisissä. Tarkkuutta timingiin.
Liidi laulun päällä raiskaa laulun :S ööh.. nuotin vierestä mennään
PAHASTI kertosäkeissä. Hirvee epäharmonia :D kuolen nauruun kohta.
Meneeks tossa bassolinja ja taustapädi ihan väärästä sävellajista
tmv, en jää ottamaa enempää selvää.

Ei ois tarvinnu raiskata tätä yhtä MJ:n parhaista biiseistä :S



Tää kertoo jotain tän demofoorumin asenteesta, mun mielestä tärkeintä olisi kuitenkin kertoa mikä on vialla tekniikassa ja kannustaa alottelevia musan työstäjiä täällä. Ei tänne kohta kukaan uskalla postata mitään, kun heti "kuollaan nauruun" ja haukutaan biisien raiskaamisesta.

Mun mielestä on asiallisempaa olla sanomatta mitään, jos ei osaa sanoa mitään hyvää. Oma mielipide on hyvä toki ilmaista, mutta voi sen tehdä muita halventamatta.
Avatar
#7 • • MikkiHiiri Guest

Tää kertoo jotain tän demofoorumin asenteesta, mun mielestä tärkeintä olisi kuitenkin kertoa mikä on vialla tekniikassa ja kannustaa alottelevia musan työstäjiä täällä. Ei tänne kohta kukaan uskalla postata mitään, kun heti "kuollaan nauruun" ja haukutaan biisien raiskaamisesta.



Juu no oikees oot. Otin nyt sitte uutee soittoo ton ku ei oo enää nii
hirvee krapulakaan :D

plussat:
+ ihan hyvä meininki
+ ok soundit, paitsi basso-osasto sais murahdella enemmän.

miinukset:
- kertosäe ja pädi taustalla ihan vituillaan
- liidi toimii muttei voksujen kanssa samaan aikaan.

muutama parannusehdotus:
- liidi pois että voksut saa tilaa
- taustapädi pois jossei sitä saa soimaan muuten kuin nuotin vierestä

tämmöstä :)
*plur*
Avatar
#8 • • bulk Guest

Tää kertoo jotain tän demofoorumin asenteesta, mun mielestä tärkeintä olisi kuitenkin kertoa mikä on vialla tekniikassa ja kannustaa alottelevia musan työstäjiä täällä. Ei tänne kohta kukaan uskalla postata mitään, kun heti "kuollaan nauruun" ja haukutaan biisien raiskaamisesta.



Juu no oikees oot. Otin nyt sitte uutee soittoo ton ku ei oo enää nii
hirvee krapulakaan :D

plussat:
+ ihan hyvä meininki
+ ok soundit, paitsi basso-osasto sais murahdella enemmän.

miinukset:
- kertosäe ja pädi taustalla ihan vituillaan
- liidi toimii muttei voksujen kanssa samaan aikaan.

muutama parannusehdotus:
- liidi pois että voksut saa tilaa
- taustapädi pois jossei sitä saa soimaan muuten kuin nuotin vierestä

tämmöstä :)
*plur*



No nyt kuulostaa asiallisemmalta.

Itse asiassa vasta kun asian mainitsit, niin noi padit viheltää aika omaleimaista sävelkulkua tossa kertosäkeessä. En edes pistänyt asiaa merkille aiemmin.

Mutta noi zäksönin voksuthan tässä on se kantava juttu. Toi ES M :stä (?) repästy basso jyräilee hyvin tossa alhaalla, mutta muuten ei oikeen mitään löydy. Isku puuttuu.

Mut hyvin tää toimaa. Vähä kehitystyötä, ni tää on tosi hyvä. :)

Ja plurplur tietty MH, no pun was intended. ;)
Avatar
#9 • • Kalle Karvanen Guest
Mikki jo listasikin aika hyvin kaikki parannusehdotukset mitä itselleni tuli mieleen. Näiden "klassisten" biisien uudelleen työstäminen on aina hiukan arveluttavaa, mutta eiköhän tämäkin yllä plussan puolelle kun nuo mainitut jutut korjataan.

Sellainen juttu tuosta ihan alusta tuli mieleen että tästä saisi aika helvetin hyvän deep/dub/minimal tekno biisin pienellä vääntämisellä kun jättää kokonaan pois noi vokaalit yms härpäkän ja keskittyy basslineen ja melodiaan jollain tavalla. Siinä haastetta jollekin jos ei ole parempaakaan tekemistä :)
Avatar
#10 • • Mikco Guest
Olihan tää ihan hauska.
Mistä biisistä sit seuraava remix?
Avatar
#11 • • teknis- Guest
mahtavaa!!! ite tykkäsin aivan sairaasti noista epävireisistä leadeistä. tää on oikeesti aika mielenkiintoinen viritys. minäpä annan vinkin: raiskaa vielä noi vokaalit härskisti, laita reverseä, pätki/leikka, vocooderia? jotain ihan mitä vaan joka särkee lisää, tai laula ite päälle stemmat tai jotain.. ihan mitä vaan josta tulee sun omaa näkemystä lisää niin nostan hatun ja korkeelle :laugh: