KIKSUTUS!!:Michael Ridgeisland - Falling into stars (rmx)

8 posts, 1 page, 1,586 views

Avatar
#1 • • Edited Salza Guest
Hupsansaa! Postaan tämän oikeastaan kaverin puolesta. Kyseessä yhdeksän minuutin kiksuttelu remix. Sikäli minulla on tekemistä tämän veisun kanssa, jotta kyseinen remix on oma tuotokseni ;) Pahoittelen, että alkuperäistä kappaletta ei ole saatavilla.

Lähetän vihaisen sähköpostin jokaiselle, joka ei kommentoi :D

linkki (entisen paikalla uusi versio)

linkki alkuperäiseen biisiin
Avatar
#2 • • onnela Guest
Jep, tuli kuunneltua.

Basari on jotenkin aikas ponnettoman kuuloinen ainakin
näillä paskaluureilla. Tiedä sitten mistä johtuu...

Suvantokohdassa kivoja surinoita. Toimii muutenkin ihan
hyvin tuo suvanto. Toi leadisoundi nyt vois olla parempikin, mutta
toimii loppujen lopuksi kuitenkin ihan ok. Melodia toimii aikas
hyvin poiketin ainakin pahimmista kliseistä. Toi leadi tuntuu
edelleen jyräävän melkeinpä kaiken alleen. On mun makuun
vähän turhan päällekäyvä. Vois kyllä toimia bile-PA:lla ihan hyvin.

Rakenne toimii hyvin ja kyllä biisissä on tiettyä vetoa, joka saa
kuuntelemaan hyvinkin uudelleen.

Ehkä tonne vois hieman jotain arpeggiohässäkkää vielä koittaa
viritellä taustalle. Noi leadin "retriggerkikkailut" on aikas kivoja. :)

Kaiken kaikkiaan kyllä varsin positiivinen ilmestys tämä biisi.
Avatar
#3 • • .:.::.:. Guest
HEI! :panic:

Täähän on yllättäjä, aika damned hyvä biisi! :D

Tietty tota teknistä puolta vois vielä parantaa, mut muuten kyl aikas nam. :excellent:

Tahtoo kuulla myös sen originaalin, mikäli mahdollista! :happyroll:
Avatar
#4 • • kosmo Guest
Juu. Posiitivinen yllätys oli kyllä. Tainnut soida nyt 3 kertaa perätysten.. :cool:

bassline toimii tosi hyvin, soundineen. Liidi on tosiaan melko päällekäyvä mut sopii toisaalta biisin tunnelmaan ja tuopahan ainakin tarvittavaa särmää biisiin. Vähän munaton basari mut muuten rumpupuolikin kivasti hanskassa.

eipä tästä pahemmin muuta osaa sanoa.. itse varmaan menisin tunkemaan vielä jonkun hyvin simppelin piano-melodian liidin päälle mut niinhän mä aina teen joten.. :D ****
Avatar
#5 • • Edited Salza Guest
tupla.
Avatar
#6 • • Salza Guest
Kiitos ja kumarrus palautteesta! Viritin tuota remixiä hieman; basari on vaihtunut ja bassolle tehty vähän muutoksia + muuta pientä. Linkki biisin alkuperäiseen versioon lisätty ensimmäiseen viestiin.
Avatar
#7 • • Salza Guest
Laittakaapas immeiset jotain läppää tänne. Vaikka biisi ei kolahtaisi tippaakaan niin voi kommentoida vaikka tuotantoa eli miltä kuulostaa, tms. Ihan mitä vain ja alkuperäisestä biisistä myös.
Avatar
#8 • • Ricke Guest
Alkuperäinen ei oikein kolahtanut, ehkä hieman juustoinen omaan makuun, tai jotain.. :rolleyes:

Remiksi toimii kokonaisuudessaan ihan mukavasti.. laatukiksun aineksia sanoisin :) Basslinesta erityismaininta!