Coma - Northwest Passage Mix (progehöystöö)

8 posts, 1 page, 1,392 views

Avatar
#1 • • Edited :t:c: : : Guest
SeadragonBackSm.jpg


c o m a
n o r t h w e s t
p a s s a g e

Download the mix - >

http://www.osasto.org/coma/djComa_-_Northwest_passage_mix_20082003.mp3

60 min - 256kbps []Stereo[] MP3 - 110 MB - [email protected]

Tracklisting:

1. Bermuda Triangle - Tay Do 22 [Hooj]
2. Voyager - Unknown [White Label]
3. New Order - Chrystal (Blue Amazon Rmx) [white label]
4. Wally Lopez - Factorizando (Original) [Hypnotic]
5. 2Guys - Geronimo [Twisted promo]
6. Victor Stereo (Original) [Distraektions Limited]
7. Hardline - Jadore (Mike Macaluso Remix) [AR Promo]
8. Mike Monday - Get Down (Unknown Mix) [Whoop white]
9. Unknown Artist - Unknown Title [Distraekt promo]
X. Spooky - Belong (Splinter mix) [Deviant]



thanks to akir0 for hosting
Avatar
#2 • • :t:c: : : Guest
Tracklisting lisätty (vihdoin:)
Avatar
#3 • • drS Guest
aika jees jamittelurogee :cool: alun fiilistelyn jälkeen tosin jää kaipaamaan enemmän melodisempaa ja letkeempää saundia, mutta ihan hyvä näinkin..

koskas tuut treelle soittaan? ;)
Avatar
#4 • • okiru Guest

koskas tuut treelle soittaan? ;)



:D
:happyroll: :happyroll: :happyroll: :happyroll:
Avatar
#5 • • :t:c: : : Guest
Viimestään jouluna, mut ehkä jo aiemminkin ;D

Ja eihän sitä nyt tuntiin voi ahtaa pelkkää yhtä linjaa ku tykkää niin monesta :D pikkusen pitää meiningin anyway diipata ennen loppuhehkutuksii :)

Sit muutkin kun Tamperelaiset uskaltautuu laittaan palautetta :)
Avatar
#6 • • Belfunk Guest
Setti alko ihan lupaavasti, mutta fiilikset rupes laskemaan New Orderin jälkeen... tollanen Wally Lopez tyylinen progemättö ei vaan kolahda laisinkaan meitsille. Spookyn Belong on ihan kiva lopetusbiisi, mutta siihen asti en kyllä jaksanut kuunnella skippailematta...

Tota Bermuda Trianglen aloitusraitaa voisin tosin kuunnella repeatillä... :hearts:
Avatar
#7 • • Tapi T Guest
Ai, ai! Jäbän edelliset miksaukset täällä ovat olleet tätä huomattavasti parempia.

Miksauksessa oli mun mielestä ainaostaan kolme hyvää/erinomaista biisiä (Belong, Crystal, Tay Do 22), mikä laski vähän fiiliksiä. Lisäksi narinaa tulee myös ohjelmoinnista; Voyagerin biisin tempo ja fiilis eivät oikein istu Tay Do 22:n rauhalliseen tunnelmaan...

Kokonaisuutena miksaus ei siis oikein avautunut mulle. Onneks edelliset rokkaavat edelleen. :cool:

Classic Nineties Part II kehiin! ;)
Avatar
#8 • • :t:c: : : Guest

Ai, ai! Jäbän edelliset miksaukset täällä ovat olleet tätä huomattavasti parempia.

Miksauksessa oli mun mielestä ainaostaan kolme hyvää/erinomaista biisiä (Belong, Crystal, Tay Do 22), mikä laski vähän fiiliksiä. Lisäksi narinaa tulee myös ohjelmoinnista; Voyagerin biisin tempo ja fiilis eivät oikein istu Tay Do 22:n rauhalliseen tunnelmaan...

Kokonaisuutena miksaus ei siis oikein avautunut mulle. Onneks edelliset rokkaavat edelleen. :cool:

Classic Nineties Part II kehiin! ;)



Erittttttäin iso kiitos rehellisestä palautteesta :) Mulle kyl maistuu aina palaute ku palaute, eikä sitä muuten ikinä tietäskään mikä putoo ja mikä ei. Biisivalinnat oli kyl täs joo vähän erilaiset, mut halusin just kokeilla yhdistellä vähän erilaisia juttuja. Sellanen vähän paha tapa päässy muodostuun :excellent: Uus miksaus uudella hengellä on kyl jo suunnitteilla ja pian on aika sille Classic Nineties part kakkosellekin. Tai no, siitä tulee sellanen tuplakombo sit, koska alun perinkin meinasin tehdä siitä nelituntisen :]

edit:

sanoja hukassa :D