Tallinnan klubeja?

28 posts, 2 pages, 6,589 views

Avatar
#1 • • -=aave=- Guest
Niin, en ole koskaan ollut tallinnassa, mutta olis ihan kiva tietää onko siellä elämää klubeissa.

Pari nimeä olen kuullut, mutta eivät sano minulle mitään.
Sanoisiko teille? Hollywood ja Decoltee.
Avatar
#2 • • Kate Guest
Originally posted by HiVoltage:
Niin, en ole koskaan ollut tallinnassa, mutta olis ihan kiva tietää onko siellä elämää klubeissa.

Pari nimeä olen kuullut, mutta eivät sano minulle mitään.
Sanoisiko teille? Hollywood ja Decoltee.


Siis,tästähän on jo topikki olemassa....siitä on kylläkin aikoja

Hollywood on enemmänkin kuin Arkku..etenkin keskiviikkoisin sinne ei kannata eksyä(ladys free + sinne hyökkää kaikki tallinnan khmm "ulkomaalaiset"(lue:turkkilaiset sun muut) ),viikonloput rauhallaisimpia kun ikärajaa nostetaan muistaakseni 21:een (?)Hollywood

Decoltee uudelleen avattu,en ole ehtinyt tutustumaan vielä,eikä pahemmin kinnostakaan,mutta!

Club Spirit on tosiaankin tsekkaamisen arvoinen!Chillailua ja housea...relax meiniki Eikä ole kaukana edes satamasta toisinsanoen samalla kadulla kun Merekeskus eikä Hotelli Virukaan ole kuin parin askeleen päässä...niinsanotusti kolme eri "osastoa":café,bar&club.Spirit

Mainitsemisen arvoisia ovat tietenkin myös järjestettävät tapahtumat kuten Vibe

Oliko apua?

[ 08 May 2001: Message edited by: Kate ]
Avatar
#3 • • -=aave=- Guest
Jees, kiitoksia!

Olemme vain juuri suunnittelemassa pientä reissua sinnepäin ja tarkoituksena olisi käydä jossain viettämässä vähän iltaa.

Täytyy kokeilla hieman eri vaihtoehtoja. Käsittääkseni paikat ovat melko lähellä toisiaan.
Avatar
#5 • • -=aave=- Guest

Originally posted by Judge:
Tuolta löytyy decolteen ohjelma

http://www.montecarlo.ee/decolte.php3



Jees, kiitoksia!

Itse asiassa juuri nyt perjantaina meidän firman poppoo lähtee tallinnaan kahdeksi päivää, ja tässähän on hyvää tietoa niille etukäteen.
Avatar
#6 • • Kate Guest
Originally posted by HiVoltage:
Käsittääkseni paikat ovat melko lähellä toisiaan.

Juu..hollywood on vanhassa kaupungissa,entinen leffateatteri ja Santa Barbara hotellin lähistöllä
Spiritin selitinki jo, mutta decoltee onkin sitten vaikeampi. Taksikuski kyllä tietää
Avatar
#7 • • unknown user Guest
Kate lähtee mun mukaan Tallinas käymään?=)
Avatar
#8 • • Kate Guest
Originally posted by diffas:
Kate lähtee mun mukaan Tallinas käymään?=)

Luuletko?

Jos keksit tarpeeks hyvän perustelun sille, että miksi pitäis mennä niin katotaan sitten...
Avatar
#9 • • unknown user Guest

Originally posted by Kate:
Originally posted by diffas:
Kate lähtee mun mukaan Tallinas käymään?=)

Luuletko?

Jos keksit tarpeeks hyvän perustelun sille, että miksi pitäis mennä niin katotaan sitten...



Siis mehän voidaan tehä kompromissi, sä et tuu tänne, mä en tuu sinne, mut mennään yhdessä Tallinaan Mun mielestä se on eriti hea mõte
Heaks asja teeb selle et ma tahaksin kunagi kellegi eestikeelse inimesega reisima minna Ja sa peaksid teadma et ma olen niin lahe tüüp

...tsap!
Avatar
#10 • • -=aave=- Guest

Originally posted by diffas:

Heaks asja teeb selle et ma tahaksin kunagi kellegi eestikeelse inimesega reisima minna Ja sa peaksid teadma et ma olen niin lahe tüüp

...tsap![/QB]



Ihan heti tuosta nyt ei selvää saa, mut...
Avatar
#11 • • unknown user Guest

Originally posted by HiVoltage:
Ihan heti tuosta nyt ei selvää saa, mut...



Mut sen pitkin olla epäselvää muille kuin katelle
Avatar
#12 • • Zapa Guest

Originally posted by diffas:
Mut sen pitkin olla epäselvää muille kuin katelle



njaah.. ma sain hästi aru, polnud mingi sugust probleemit Tallinn rok, suvel pean minema kindlasti sinne, siis kui see on vöimalik - veal ei tea mis juhtub

eeh tai jotain sinnepäin, vähän näyttää olevan ruosteessa..
Avatar
#13 • • unknown user Guest

Originally posted by Zapa:

eeh tai jotain sinnepäin, vähän näyttää olevan ruosteessa..



Hehe, ihan hyvin se sujuu Jatka vaan samaan malliin
Avatar
#14 • • Kate Guest
Originally posted by diffas:
Siis mehän voidaan tehä kompromissi, sä et tuu tänne, mä en tuu sinne, mut mennään yhdessä Tallinaan Mun mielestä se on eriti hea mõte
Heaks asja teeb selle et ma tahaksin kunagi kellegi eestikeelse inimesega reisima minna Ja sa peaksid teadma et ma olen niin lahe tüüp

...tsap!


Niin,mä siis en tosiaankaan tule sinne Lahteen päin..epäilen ainakin(anteeks)

Mutta,tuskimpa löytyy aikaa joka sopii molemmille ja sitten vielä eikö Lahdessa ole eestlasi?

Ja sa peaksid teadma et ma olen lahe tüüp ? No just...itsetunto hipoo taivaita
Avatar
#15 • • unknown user Guest
noni nyt oli moni näkemässä ku meitsia dissataan..jeejee!
Avatar
#16 • • mekaanikko Guest
Jatkatteko privana pliis.
Avatar
#17 • • unknown user Guest

Originally posted by mekaanikko:
Jatkatteko privana pliis.



Joo-o, tosin eipä täs ole mitään jatkettavaa. Et sen puoleen ei mitään.
Avatar
#18 • • Kate Guest
Originally posted by mekaanikko:
Jatkatteko privana pliis.


Odotinkin jo milloin joku tulee kommentoimaan
Avatar
#19 • • Anonymous Guest
kertokaapas mulle,että mitä tuolla virossa tapahtuu 14-17.6 ? vai tapahtuuko mitään?
Avatar
#20 • • unknown user Guest

Originally posted by tuittu:
kertokaapas mulle,että mitä tuolla virossa tapahtuu 14-17.6 ? vai tapahtuuko mitään?



Silloin on "Sun Dance Music Festival (14-15.06)" Jossa on paljon hyviä dj:ta ja huippuna voitaisiin mainita Roger Sanchez.

Linkki

Samaan aikaan on myös (15.06) "Magic Session - Get Conencted", jossa pääpaino on eri vuosikymmenissä. Tulee siis vanhaa diskosaundia, sekä uuempaa saundia. Livenä näkeee samassa tapahtumassa jenkeista: King Britt, Allison Crocett sekä Viben residentit.