Klubeja ruotsissa

17 posts, 1 page, 3,862 views

Avatar
#1 • • Jay Guest
Oon lähdössä Göteborgiin kesällä ja en tiedä jos siellä on mitään kunnon klubeja... Tell me where to go... =)
Tietääx kukaan missäspäin Tukholmaa Docklands on ja jos se on auki joka perjantai ja lauantai ????

[ 25 April 2001: Message edited by: Jay ]
Avatar
#2 • • supersamuli Guest

Originally posted by Jay:
Oon lähdössä Göteborgiin kesällä ja en tiedä jos siellä on mitään kunnon klubeja... Tell me where to go... =)
Tietääx kukaan missäspäin Tukholmaa Docklands on ja jos se on auki joka perjantai ja lauantai ????

[ 25 April 2001: Message edited by: Jay ]




Ruotsin frendien mukaan tukholman alueella on aika hiljaista kunnon musatarjonnan suhteen (klubeissa soi kai lahinna r&b ja soul ...ja niukasti housea)!
Mulle kehuttiin Goteborgin olleen ainakin aikaisemmin Koopenhaminan laheisyydesta johtuen tarjonnaltaa suhteellisen jees...!?
Hyva sivu Ruotsi-infolle on Sjartlapp (muistaakseni [url=http://www.sjartlapp.com)....]www.sjartlapp.com)....[/url]
Avatar
#4 • • mekaanikko Guest
Disco.STHLM

Fusion on ainakin aika legendaarinen klubi Tukholmassa. Vierailijoina on ollut mm. Joe Clausell, Gilles Peterson ym. kivaa.
Avatar
#5 • • spce Guest
Fusionilla on ollut myös bileitä Lundissa , Mälmön lähettyvillä, vieraina mm. Kenny Bobien, Bob Jones ja semmoista linjaa.

-> http://stortorget.net/index.html

[ 27 April 2001: Message edited by: spce ]
Avatar
#6 • • Edited tiKlu Guest
..
Avatar
#7 • • Jay Guest
Gävleen ?!? Oon asunu about puolen tunnin ajomatkan Gävlestä ja en oo koskaan kuullu että siellä ois jotain klubeja... =) Noh kerro mulle lisää siitä!
Avatar
#8 • • Edited tiKlu Guest
..
Avatar
#9 • • Edited tiKlu Guest
..
Avatar
#10 • • Jay Guest
Ai Gävlessä ei oo hauskaa... noh lähdepä Sandvikeniin kattomaan, veikkaan että siellä on vielä tylsempää, meitsi asui siellä nakkisodan aikana... =)
Avatar
#11 • • Edited tiKlu Guest
..
Avatar
#12 • • Jay Guest
No ei se nyt niin takapajula oo, mutta jos meet sinne dokamaan vaan niin löydät varmasti jotain kivoja mestoja, harmi vaan että se klubielämä on vähän huono... noh.. kai ne ruotsalaiset oppii sen joskus... =)
Avatar
#13 • • Edited tiKlu Guest
..
Avatar
#14 • • yana Guest

Originally posted by Jay:

Tietääx kukaan missäspäin Tukholmaa Docklands on ja jos se on auki joka perjantai ja lauantai ????


www.docklands.org

oikein mukava paikka. pikkumatka itään vikingin terminaalilta

[ 22 May 2001: Message edited by: yana ]
Avatar
#15 • • wendy Guest
Göteborgissa asuvan serkkuni mukaan siellä ei juuri teknomeininkiä ole ja kukaan (elisiis ainakaan serkkuni tuntemat / tietämät ihmiset) ei kuuntele teknoa. Enemmänkin hiphoppia ja sen sellaista. Triphop siellä taisi ainakin jossain vaiheessa olla ihan suosittua myös.

Muutenkin siellä taitaa mennä ravintolat kai aiemmin kiinni kun suomessa yms.

Docklands on kyllä hieno paikka, suosittelen vierailemaan siellä jos vaan mahdollista
Avatar
#16 • • yana Guest

Originally posted by wendy:

Muutenkin siellä taitaa mennä ravintolat kai aiemmin kiinni kun suomessa yms.



eiks siellä oo aika usein johonkin 05 asti mestat auki.
Avatar
#17 • • wendy Guest

Originally posted by yana:
eiks siellä oo aika usein johonkin 05 asti mestat auki.



Docklands oli kyllä ainakin ihan aamuun sillon kun siellä vierailtiin joskus 1,5 v sitten tms.

Muistelisin vaan, että keväällä Göteborgissa vieraillessani olisin kuullut moista.. Tiedä sitten, voihan olla, että se koski vaan jotain istuskelupaikkoja..