Menetetyt mahdollisuudet

41 posts, 3 pages, 6,333 views

Avatar
#1 • • Ana-- Guest
Mitä kadut, ettet tehnyt, silloin kun olisit voinut?
Avatar
#2 • • zander Guest
Olisi pitänyt uida hitaammin, ettei olisi ollut ekana perillä.

Vastaus tähän kysymykseen löytyy Orbitalin Satan-biisistä

-Daddy?
-Yes, son
-What does regret mean?
-Well son, a funny thing about regret is that it's better to regret something you have done than to regret something you haven't done.

[ 24 February 2002: Message edited by: zander ]
Avatar
#3 • • Edited Vesa Guest
...
Avatar
#4 • • ricebowl Guest
Harmittaa et ylä-asteella piti olla niin rankkis että opiskelu jäi taka-alalle ja nyt olen stupid. Yep.

Eniten mieltä kaivertaa kaikki sellaset jutut, että olisi jossain tilanteessa jollekkin pitäny sanoa jotain tärkeätä, mutta ei tullut sanottua. *huoh* Sosiaalinen ujous on kirous.
Avatar
#5 • • Cloud Guest
Harmittaa etten saanut suutani auki tarpeeksi aikaisin.. myös sosiaalinen ujous... nyt sitä sitten saa kirota.. Harmittaa etten ole mennyt pileisiin kun on halunnut.. harmittaa etten jatkanut uintiharrastustani.. kun olin vielä huipulla...


Life suck.. but hey its life
Avatar
#6 • • Pan Guest
Tästä tulisi niiiiiiiin pitkä lista, että on kai parempi jättää väliin koko juttu.
Avatar
#7 • • Tapi T Guest
Suurimmat vitutukset näin vanhaksi tultua on aiheuttanut koulu ja sen (täydellinen)laiminlyöminen. Oikein harmittaa, kun sillon yläasteella ja lukiossa asenne oli vanhempien vakuutteluista huolimatta opiskelun vastainen.
"...mut mutsi hei; eihän tätä svedua puhu kukaan, enkä mä voi oppia tätä matikkaa vaikka kuinka laskisin. En *ittu opiskele!"

Tuloksena lukion ka. 6.9 ja C:n paperit Kapasiteetti ois varmasti riittänyt parempaankin. Kuunnelkaapa koululaiset vanhempianne, ovat aina oikeessa!
Avatar
#8 • • Jaana Guest
V**uttaa se, ettei koskaan osaa tarpeeksi arvostaa asioita sillon kun ne tapahtuu. Pitää sitten aina jälkeenpäin huokailla, että voi kun oli mukavaa sillon ja siihen aikaan, harmi etten osannut sitä sillon ymmärtää...

Niin paljon olisi voinut tehdä ja toisaalta jättää tekemättä, mutta turha kai niillä asioilla enää on itseään vaivata, täytyy vaan toivoa että tyhmä ihminen joskus oppisi virheistään.
Avatar
#9 • • Star Guest
Sosiaalinen ujous taitaa olla mun kirous Sitä taidan myös pikkuisen katua, et oon luonteeltani ehkä hieman liian perus-oinas.. eli ehkä hieman hankala ihminen, joissain tapauksissa, mut pitkälti kuitenkin ihana ihminen
Caro²

Posts: 5,301

#10 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Mjoo..

Opiskelua tämäkin manaa. Olis vaan pitäny yläasteella otta itteä perseestä kiinni, ja lukea kieliä enemmän. Lukiossa olis sitten voinu vaikka jo laskeakkin hieman lähinnä fysiikkaa. korkeakoulussa ólis sitten voinu vaikka opiskella ihan oikeasti enemmän..

Toisaalta olis myös voinu tehdä paljon muuta... toisaalta ei.
Avatar
#11 • • dab Guest
Harmittaa etten tajunnut heti puhua asiat kunnolla läpi exän kanssa, kun noin vuotta myöhemmin kuulin että meidän eron syy oli totaalinen väärinkäsitys.

Noh, elämää se vain on.
Avatar
#12 • • Sniff Guest
tämä nyt ei ole omista teoistani ainakaan suoranaisesti riippuva asia eikä se vaikuttanut vain ja ainoastaan minun elämääni, mutta on silti päällimmäisenä ellei ainoana mielessäni nimikkeellä "menetetty mahdollisuus".

olin yhtyeessä jolla oli Oma Juttu Oikeaan Aikaan, siis kokoonpano jolla oli mielestäni mahdollisuus vaikuttaa... kaikki jäsenet osallistuivat biiseihin, ideat täydensivät toisiaan, henkilökemia toimi... kunnes yksi meistä kyllästyi elämään ja teki itsestään lopun treenikämpällämme. huoneessa joka ennen tulvi energiaa ja ideoita, uusia mahdollisuuksia, oli kylmä ja hiljaista kuin haudassa, seinät haisivat puhdistusaineelle... se mitä ei pystytty sanomaan ääneen tuntui kaikuvan kaikkialta.

"menetetty mahdollisuus" on aika lievä termi käytettäväksi puhuttaessa nuoren ihmisen ennenaikaisesta kuolemasta, varsinkin kun kyse on läheisestä ystävästä, mutta se onnistuu silti kertomaan että näin tapahtuessa kaikki häviävät.

pysykää elossa
Avatar
#13 • • Kaum Guest
Jos olisin seurannu jo pienestä pitäen mitä syön niin olisin voinut pysyä normaalina. Nyt oon vaan se läski
siellä tanssilattialla, eikä mikään lähde vaikka mitä tekisi...
Avatar
#14 • • noora Guest
Voih, noitahan on miljoonia juttuja joista sit onneks suurin osa vaipuu unholaan jossain vaihees...

Omalta osaltani osaan sanoa että yleinen saamattomuuteni on johtanut useampaan otteeseen katumiseen.(eikä sitä koskaan ota opikseen... )

Miks ei tehnyt sitä ja tätä ku siihen oli mahdollisuus ja miks en sanonu sitä sille ku kerran niin ajattelin jne. loputtomiin...

"it's better to regret something you have done than to regret something you haven't done" <--- totta joka sana...

Usein jää myös harmittamaan bileet jotka on missanut esim. sen takia että ei ole viitsinyt yksin lähteä... aaargh, voiko enää tyhmempi olla??

Ja mun osaltani voin myös sanoo et itsekurini on luokkaa Ö joten usein jää päätökset ja lupaukset itselleni pitämättä, vaikka sen huomaan (onneksi!!) vain minä itse...
Avatar
#15 • • Kiulu Guest
dhihii... Kaduttaa, että joskus on tullut kaduttua asioita.
Avatar
#16 • • Walker Guest

Originally posted by ricebowl:
Harmittaa et ylä-asteella piti olla niin rankkis että opiskelu jäi taka-alalle ja nyt olen stupid. Yep.

Eniten mieltä kaivertaa kaikki sellaset jutut, että olisi jossain tilanteessa jollekkin pitäny sanoa jotain tärkeätä, mutta ei tullut sanottua. *huoh* Sosiaalinen ujous on kirous.



Vähän sama juttu..
Avatar
#17 • • WhiteSpot Guest
Äääh..
Ei noita menetettyjä juttuja kantsi kelaa.(Tosin niistä voi oppia).
Kun maito on kaatunut se on kaatunut...
So live the present! .
Avatar
#18 • • Ezzy Guest

Originally posted by Tapi T:
Suurimmat vitutukset näin vanhaksi tultua on aiheuttanut koulu ja sen (täydellinen)laiminlyöminen. Oikein harmittaa, kun sillon yläasteella ja lukiossa asenne oli vanhempien vakuutteluista huolimatta opiskelun vastainen.
"...mut mutsi hei; eihän tätä svedua puhu kukaan, enkä mä voi oppia tätä matikkaa vaikka kuinka laskisin. En *ittu opiskele!"

Tuloksena lukion ka. 6.9 ja C:n paperit Kapasiteetti ois varmasti riittänyt parempaankin. Kuunnelkaapa koululaiset vanhempianne, ovat aina oikeessa!




Aamen

Vähänkö tuntuu tyhmältä puhua Ruåtsalaisille työkavereille enkkua
Avatar
#19 • • Tapi T Guest

Originally posted by noora:
itsekurini on luokkaa Ö joten usein jää päätökset ja lupaukset itselleni pitämättä, vaikka sen huomaan (onneksi!!) vain minä itse



Tervetuloa joukkoon! Mulle tapahtuu hävettävän usein sama juttu. Harmi ku itteensä on hankala potkia perseelle.

Chris Wickedille vaan terkkuja, sama juttu. Mutta vielä nolompaa on jos joku toinen työkaveri osaa ruotsia ja puhuu sen Svenssonin kanssa sitä kun taas sä joudut puhumaan englantia...
Avatar
#20 • • Walker Guest

Originally posted by Chris Wicked:

Aamen

Vähänkö tuntuu tyhmältä puhua Ruåtsalaisille työkavereille enkkua



Onneks meillä ei kukaan puhu Ruåttia