Kuningas Krapula "Kunkku"

55 posts, 3 pages, 12,480 views

Avatar
#21 • • ankkuli Guest
no nyt on hyvä kirjoitella krapulasta kun takana on ensimmäinen viikonloppu pitkiin aikoihin kun mr K ei ole kyläillyt... juomattomuuden lisäksi paras tapa vältellä kankkusta on pysyä juovuksissa :P

kankkusen olemus mulla riippuu täysin siitä millaisia suoritteita kankkuspäivänä multa odotetaan. työpäivä+ kankkunen on yhdistelmänä karmea kun päässä liikkuu ei mitään ja tuskanhiki on pinnassa koko päivän. en suosittele, enkä ikinä enää tee niin itse (uskottavaa??).

koulupäivän voi aina skipata mutta paras vaihtoehto on hakeutua johonkin samassa olotilassa olevien seuraan ja antaa pään olla tyhjä sekä mahdollisesti koittaa jos vaiva lähtisi samalla tavalla jolla se tulikin.

krapulasafka + tasottavat + tyhmä seura = rulez
Avatar
#22 • • Noste Guest
jaahas, meitsi tekee tuttavuutta wc-pytyn kanssa, normaali rytmi on seuraavanlainen: jos ilalla/yöllä on tullut kipattua reilummin (lue:viinaa, kaljaa, ym ym.) nukun ehkä joku 2 h, sitten herään pahaan oloon, oksennan, parempi olo, oksennan, parempi olo, oksennan, parempi olo, oksennan, parempi olo jne. sitten joskus klo 14 aikaan ip:llä alkaa olo kohentua sen verran että voi jopa yrittää syödä jotain.. eli silleen.. pääkipua en kyllä pode, mulla on toi oksentaminen "päällimmäisenä"..
Avatar
#23 • • Pan Guest
Joskus rajuina nuoruusvuosina pystyi vielä ryypäämään tositarkoituksella, ja silti heräsi ensimmäisenä ja virkeimpänä koko porukasta.
Nykyään asiat ovat toisin, jos perjantai-iltana sattuu näkemäänkin olutta niin seuraavaa päivä on jo aivan pilalla: Voimat lopussa,pää jumissa ja kipeä, niveliin sattuu, lihaksiin särkee, ainoa soritus on maata riippumatossa ja katsoa TV:tä.

Ps: Niinkuin joku jo mainitsi, että kankkusessa iskee kunnon kiima-aika. Joku viisas ja lukenut ihminen voisi selittää miksi.

pps:Apua! Tiistaina ja keskiviikkon on luvassa hirveät krapulat, menin vahingossa lupaamaan lähteä Ruotsiin risteilylle. What have I done!?
No ehkä mulla on keskiviikkona ennemän kokemusta ko asiasta.
Avatar
#24 • • Liitis Guest
PAN!!! Lykkya tykoon laiva reisulle, en ole sitten viime kerran minakaan kaynyt laivalla. Hirvea olo, istua RainBow Barissa , koittaa tasoitella ja miettia jospa olisi jo huominen.

Liitis
Avatar
#25 • • andyk Guest

Originally posted by Pan:
Ps: Niinkuin joku jo mainitsi, että kankkusessa iskee kunnon kiima-aika. Joku viisas ja lukenut ihminen voisi selittää miksi.



City.fi:n seksikoulu kertoo asiasta näin:

Lukijan kysymys: Miksi krapulassa panettaa?
Alkoholitutkija Peter Erikssonin vastaus:
"Ihmisen seksuaalisuus on voimakkaimmillaan aamulla. Sitä ei vain huomaa kuin viikonloppuaamuna krapulassa. On epäilty, että keskushermosto olisi krapulassa yliviritetyssä tilassa, mutta tästä ei ole näyttöä. Kovassa krapulassa miesten testosteronitaso laskee. Jos silti onnistuu aktissa, tuntuuhan se hyvältä. Naisilla testosteronitaso nousee, eli he muuttuvat aktiivisemmiksi."

Olisiko myös perää siinä että ihmisellä on kiire jatkamaan sukuaan siinä tilassa. Krapulahan tuntuu välillä siltä että kuolema on tulossa.
Avatar
#26 • • J Raninen Guest

Originally posted by V andy K:
On epäilty, että keskushermosto olisi krapulassa yliviritetyssä tilassa, mutta tästä ei ole näyttöä.


Kuulin jostain myös hämärää teoriaa endorfiinitason alhaisuudesta kankkusessa (välittäjäaineet tms vähissä, kun kaikki meni humalatilan ylläpitoon), josta johtuen ihminen hakeutuu siihen toimintaan josta helpoiten hyvät olot lähtee..
Tää on tod kuulopuhetta, mutta kuulostas kivalta.
Avatar
#27 • • -=aave=- Guest
Olipas sopiva topicci...
Olen vasta just toipunu viikonlopun ryyppäämisestä.
Ja tässä tulee varoittava esimerkki mistä tulee melkonen darra.
Ensin 4 puolen litran kaljaa, sit baarissa siideriä ja tequilaa vuoroitellen. Baarista mökille rentoutuun ja samalla kietaisin kaks Sorbus pulloa. Huh, huh!

PS.tämä ei toistu!!!!
Avatar
#28 • • upee Guest
Olotila vaihtelee saatanallisesta tuskasta iloisen hölmöön ja luovaan sekavuustilaan. Pahimmillaan ei kykene nousemaan sängystä ennen iltaa mutta unta ei saa siltikään kun on herännyt. Parhaimmillaan taas olo on hyvä vaikkakin hieman juminen ja ajatukset viistävät kierolla tavalla.

Puheet krapulan ja seksinkaipuun mystisestä yhteydestä allekirjoitan täysillä. Hämmästyttävintä lienee miehisen kyvykkyyden lisääntyminen, ts. stando saattaa yllättää aivan huomaamatta :o :O ;)

Maailmanrauhaa! :)
Avatar
#29 • • Cos Guest
Hmm.. ainakin muutama kokeiltu konsti lievittämään tätä tuttua mutta ah aina niin "ihanaa" olotilaa..

- kuppi tai kaksi finreksiniä
- burana tai muutama murskattuna tuoremehuun (imeytyy nopeammin ja on ihanan raikas)
- "korjaus sarja" esim. mahdollisimman nopeasti ja helposti alas menevää viinaa. huoneen lämpöinen väljähtynyt olut ei ole suositeltavaa..
- seksi
- discovery channel
- iso pitsa, kokis ja simpsonit
Avatar
#30 • • mmm... Guest
Mun krapula on aina ollut pääasiassa henkinen. Joskus pontikasta tuli sellainen fyysinen darra ettei tarvinnut kuin oksentaa ja nukkua, ai että se oli helppoa! Siis verrattuna tuohon tavanomaiseen totaaliseen jaksamattomuuteen, depikseen ja **tutukseen, "kasvioloon". Ei huvita mikään, on jano ja nälkä mutta jos juo tai syö ni tulee vaan pahempi olo...

Ainoa mitä pystyi tehdä oli soittaa musiikkia. Oma ääni toimi jopa paremmin kuin normaalisti, vaikka yleensä oli röökannutkin edellisenä iltana korsteenina. Jos taas oli niin paskana ettei jaksanut soittaa niin saattoi kirjoittaa, lyriikoita tms. (luova masentuneisuus..)

Usein ei kuitenkaan jaksanut tehdä mitään erityistä, jolloin olo oli yhtä helvettiä koko päivän.

Nyt ryyppäämisen loputtua en oo jäänyt kaipaamaan _edes_ krapuloita. Löytyi se kauan etsitty krapulalääkekin kuin vahingossa, kun viina lakkasi maistumasta.
Avatar
#31 • • Taedium Guest

Originally posted by Liitis:
1. Lahdetaan yhdelle kaljalle...



Noh, yleensä kun mä lähden yhdelle, niin se on sitten vain yksi. Ja sen jälkeen tuntuu kuin olisi ihan eri mies. ...ja sen miehen toiminnasta _minä_ en ole missään vastuussa...

Mutta krapulassa ei ole krapularyyppyä lukuunottamatta mitään parempaa, kuin olla kavereiden kanssa jonkun luona, vuokrata komedia tai muu hömppäleffa (helppoa katseltavaa) ja rasvasta ruokaa, kuten pizzaa, kunhan sitä ei tarvitse itse tehdä. Sitten vain limpparia naamaan ja päälle karamellejä, niin homma ok ja elämä voittaa. Ei tarvitse silloin edes käydä vessan puolella soittamaan norjaan.
Avatar
#32 • • Taedium Guest

Originally posted by ioni:
Kuulin jostain myös hämärää teoriaa endorfiinitason alhaisuudesta kankkusessa (välittäjäaineet tms vähissä, kun kaikki meni humalatilan ylläpitoon), josta johtuen ihminen hakeutuu siihen toimintaan josta helpoiten hyvät olot lähtee..[/QB]



Itse olen vähän vastaavaa kuullut. Oliko se niin, että alkoholi lisää testosteronitasoa, ja se taas johtaa siihen, että elimistö nostaa estrogeenitasoa. Kun taas aamulla herää ja alkoholi poistunut elimistöstä, oma elimistö on lepotuulella, eikä itse jaksa tuottaa estrogeeniä enempää, ja silloin pääsee testosteroni tasot nousemaan suhteessa estrogeeniin. Ja juuri se, että elimistössä on testosteronia saa "kiiman" päälle.

Muistaakseni se meni näin. Voin olla väärässäkin ja mies- ja naishormonitkin ovat voineet mennä mulla sekasin...

Jospa joku kirjaoppinut voisi selventää tilannetta...
Avatar
#33 • • 120mg Guest

Originally posted by CosmicMan:

2. Ajatusmaailma on filosofinen. Syntyy ajatuksia, joita ei
meinaa itsekään tajuta.
3. Syntyy biisi-ideoita
4. Äärilaitaolotila.. kaikki on vitun siistii tai vitun perseestä



Jossain päin maailmaa on muuten joku heimo joka harrstaa ryyppäämistä nimenomaan krapulan hankkimiseksi koska sillon he ovat avoimempia vastaanottamaan jumalansa(jumaliensa) viestejä tms.



[ 07 May 2002: Message edited by: 120mg ]
Avatar
#34 • • upee Guest

Originally posted by 120mg:
Jossain päin maailmaa on muuten joku heimo joka harrstaa ryyppäämistä nimenomaan krapulan hankkimiseksi koska sillon he ovat avoimempia vastaanottamaan jumalansa(jumaliensa) viestejä tms.

:rolleyes:

[ 07 May 2002: Message edited by: 120mg ]



Itseasiassa useatkin Etelä-Amerikan heimokansat harrastavat tuota. Kieltämättä darrassa joskus tuntuu siltä että olisi hyvinkin lähellä jumalaa. Mitä jumalaa sitten kosiskellaan, onkin ihan eri asia.
Avatar
#35 • • Deity-1 Guest
Yleensähän ei krapuloit kauheesti kärsitä, mitä nyt yleinen voimattomuus ja paranoia, mut kerran oli kyl himmee ku näky pimeessä loistavii lentävii ankeriaita tms.
Frendin kaa nukuttii samas sängys ja se vaan hoki et 'kuuletsä noi äänet' (siel oli hiljast ku haudas)
Tyylikäs kaksikko: toinen hokee 'tsiigaa noit matoja!' ja toinen:'nyt ne äänet tulee tuolta!'

Korjauskeinoks oon havainnu vaan noi hidastavat.
Hiisaa tarpeeks kannabishuumetta tai syö rauhottavia lääkkeitä.

Ei kande dokaa
Avatar
#36 • • funkyboy Guest
Mulle jos krapula iskee nii sitä kipua ei sanat pysty kuvaamaan joten on parempi et sellaista en hanki.
Avatar
#37 • • olliS Guest

Originally posted by Reverend_R:
Itse olen vähän vastaavaa kuullut. Oliko se niin, että alkoholi lisää testosteronitasoa, ja se taas johtaa siihen, että elimistö nostaa estrogeenitasoa. Kun taas aamulla herää ja alkoholi poistunut elimistöstä, oma elimistö on lepotuulella, eikä itse jaksa tuottaa estrogeeniä enempää, ja silloin pääsee testosteroni tasot nousemaan suhteessa estrogeeniin. Ja juuri se, että elimistössä on testosteronia saa "kiiman" päälle.

Muistaakseni se meni näin. Voin olla väärässäkin ja mies- ja naishormonitkin ovat voineet mennä mulla sekasin...

Jospa joku kirjaoppinut voisi selventää tilannetta...



aika lähelle meni...

Runsaan alkoholinkäytön seurauksena miehet feminisoituvat, naiset taas maskulinisoituvat. Tämä dualismi johtuu alkoholin yleisestä sukupuolihormonituotantoa lamaavasta vaikutuksesta, joka miehellä ilmenee testosteronin ja naisella taas estrogeenin puutteena. Samalla toissijainen hormoni, miehellä estrogeeni ja naisella testosteroni, saa entistä merkittävämmän aseman. Mutta koska alkoholinkäyttö yleensä loppuu yöllä (tai milloin sitten loppuukaan) palautuu normaalihormonitoiminta entistä kiivaampana aamulla (lisäksi miehillä testosteronin tuotto on muutenkin kohonnut aamulla n.25-30%), jolloin testosteronitasot plasmassa ovat korkeat ja estrogeenitasot laskevat.

Siksi myös esim. liian humalassa ei välttämättä tahdo miehiltä seksi luistaa (tai voi ainakin hommat kestää pitkään)...

[ 07 May 2002: Message edited by: 5-HT ]
Avatar
#38 • • MikkiHiiri Guest

Originally posted by funkyboy:
Mulle jos krapula iskee nii sitä kipua ei sanat pysty kuvaamaan joten on parempi et sellaista en hanki.



Lisää harjoitusta
Avatar
#39 • • J Raninen Guest

Originally posted by 5-HT:
Runsaan alkoholinkäytön seurauksena miehet feminisoituvat, naiset taas maskulinisoituvat. miehellä estrogeeni saa entistä merkittävämmän aseman.


Tästä muuten joku raittiusvalistaja puhu TV:ssä, että pitäsköhän alkaa perustella teinipojille alkoholinkäytön vähentämistä runsaan dokaamisen seurauksena äijille kasvavilla tisseillä.. (olipas vaikeesti sanottu)
Avatar
#40 • • toasted Guest
hohhoijaa,nuoret dokauskurttuurin suosijat.kerronpa kursailematta kunnon darrasta.juttuhan menee näin,että meikäläinen humaltuu kyllä jo viidestä keppanasta,mutta olenpa kulauttanut kurkusta alas useampaankin otteeseen lähes 40 pulloa kaljajuomiaista.fakta.niin...taisi tuossa vapun jälkeen tulla vuoden neljäs alkomahoolimyrkytys ja kyllä se on ihan kertomisen arvoinen juttu,perkele.ekat kaksi päivää paskansin vettä ja tärinätkin kaikkosivat jo neljäntenä iltana.voin kertoa,että entisenä narkkaripoikana viinahammasta kolottaa taas ja kiksit senkun yltyy.morkkikset ovat mielestäni vain kemiallinen siirtymävaihe,joka ottaa kyllä mitä kummallisimpia muotoja.tarkkailkaapa ihan kiusallannekin missä muodossa morkkis tulee kohdallenne.comprehende?siis joku täysin normaali juttu alkaa kaduttaa ja jäytää mieltä oikein tuen kanssa.ottakaa nyt hyvät ihmiset kiksit irti morkkiksista ja oppikaa nauramaan itsellenne.jos lapsen perse ei kestä merivettä,niin voi kyllä harkita limunaatilinjalle siirtymistä.onneksi alkoholi on keksitty jo aikoja sitten,sillä kaikkihan tietävät,että jos se keksittäisiin nyt,se kiellettäisiin.god bless the capitalism.peace&energy 4 everyone. yours,dj toasted