pelko

89 posts, 5 pages, 16,890 views

Avatar
#41 • • Jone Guest

Originally posted by MindFlow:
Pelkään plattarin pärähtäneitä "kanta-asiakkaita"...
Koskaan ei tiedä millasta tekstii seuraavaksi tuipsahtaa silmien eteen



Mut sehän on vaan kivaa? Kun ihmiset alkaa suhtautumaan tähän paikkaan kuin omaan olohuoneeseensa niin itsesensuuri jää aika pieneksi. Joskus tulee kyllä itsekin kelattua sitten jälkeenpäin että "jaaha, oiskohan totakaan taas ollu pakko jakaa kaikkien kanssa."

Pärähtely kunniaan.
Avatar
#42 • • MindFlow Guest

Originally posted by @lex:
Mut sehän on vaan kivaa? Kun ihmiset alkaa suhtautumaan tähän paikkaan kuin omaan olohuoneeseensa niin itsesensuuri jää aika pieneksi. Joskus tulee kyllä itsekin kelattua sitten jälkeenpäin että "jaaha, oiskohan totakaan taas ollu pakko jakaa kaikkien kanssa."

Pärähtely kunniaan.



Hih
Avatar
#43 • • Tapi T Guest
Joskus pienenä pelkäsin koiria. Mutta koska mä oon jo iso poika, niin en pelkää mitään/ketään!
Avatar
#44 • • rhedlund Guest
en kyllä kestäis jos mun omista lapsista tulis jotain piriä vetäviä kixuteinejä jotka luulee et ne on tosi cool ku ne nokittaa scheissee ja käy bileissä ja kuuntelee juustojyystöä...hyih!
Avatar
#45 • • patis Guest

Originally posted by @lex:
Olen pikkuhiljaa kovasti alkanut pelkäämään sitä että hyvistä lähtökohdista huolimatta päädyn loppuelämäkseni johonkin tappotylsään ammattiin ihan pelkkää laiskuuttani. Ööööh, pelkään että elämäni valuu viemäristä alas ja että olen kuitenkin jonkin sortin luuseri vaikka olen koko nuoruuteni koittanut itselleni vakuutella päinvastaista. Ähh, whatever.




Nyt kuulostaa ikävän tutulta...
Avatar
#46 • • dachaos Guest
1.Tuntemani ihmiset
2.Ihmiset joita en tunne
Avatar
#47 • • Transistor Guest

Originally posted by khatt:
täh!! Siis miten joku voi olla noin epäPLUR...

taidat olla niitä vanhoja pieruja jotka tulee bileisiin eikä oo edes laittautunu!



Eikai dresscodella ja pirin vetämisellä oo mitää yhteistä?
Avatar
#48 • • Transistor Guest

Originally posted by funkyboy:
Ai tää on sun pahin pelko, huh huh... mä säälin sua. Kuinka sä pystyt elää tämän sun ns."pelon" kans. Taitaa olla painaijaista, kun menee bileisiin pitämään hauskaa mut sitte pitääkin pelätä piripäisiä kiksuteinejä
PLEASE!!



Yritän välttää kyseisiä paikkoja.
Avatar
#49 • • khatt Guest

Originally posted by Transistor:
Eikai dresscodella ja pirin vetämisellä oo mitää yhteistä?



Osasit kyllä postata trollin muttet hiffannut muiden trolleja... vai?

pluu.
Avatar
#50 • • rhedlund Guest

Originally posted by khatt:
täh!! Siis miten joku voi olla noin epäPLUR...
taidat olla niitä vanhoja pieruja jotka tulee bileisiin eikä oo edes laittautunu!



epäPLUR? /me nauraa maha kippurassa

Tässä oli kyllä ehdottomasti kuukauden sana! rupeenki käyttää tota aina kun kuulen jonkun dissaavan jotain heh, vieläkin naurattaa...[kitinää]"sää oot niin epäPLUR!"[/kitinää]

[ 31 January 2002: Message edited by: talbot ]
Avatar
#51 • • Anonymous Guest
Se että mä herään joku aamu ja huomaan et kaikki onki ollu vaan unta
Avatar
#52 • • Ezzy Guest
mä pelkään, että viimeisen vuoden aikana sisälleni patoutunut negatiivisuus purkautuu tai jää sisälleni kytemään. mä vihaan negatiivisuutta

talbot & transistor:

rotfl. voi kaverit, te senkun jaksatte ja jontte hyvänä kolmosena mukana...
Avatar
#53 • • mark hamilton Guest

Originally posted by unik:
>

Pahin pelkoni on se että en pelkää mitään...
kuulostaako monimutkaiselta?

>



Ei kuullosta, siis ymmärtäisin tollasen siten, että kun et pelkäämitään niin "pelkäät" mitkä on seuraukset jos teet kaikkea missä olisi syytä vähän pelätä. No jo hyvin selitetty, ihan miten vaan.
Avatar
#54 • • greenie Guest
Mä en pelkää mitään.

On kyllä asioita, joita en halua.

- yksinäisyys
- köyhyys
- kultalusikkaa suuhun

Sit tietty vois mainita toiveet tähän samaan.

- rakkaus
- rikkaus
- töitä ns. fundamentaalin tieteen parissa

That's that.

-- Mikko
Avatar
#55 • • dab Guest

rotfl. voi kaverit, te senkun jaksatte ja jontte hyvänä kolmosena mukana...[/QB]



Anteeksi mitä?

Jos Esa nyt vain jättäisi mut tän jutun ulkopuolelle kun en ole edes tähän topicciin mitään kirjoittanut.

OK... en tykkää huumeista enkä kiksusta, mutta en myöskään ole missään vaiheessa väittänyt että kaikki jotka kuuntelevat kiksua vetäisivät huumeita.

Mun musiikkimakuani saat haukkua niin paljon kuin lystäät, siihen en sano mitään, mutta hekilökohtaisuudet voit jättää pois.

[ 07 February 2002: Message edited by: Mind Compressor ]
Avatar
#56 • • Ezzy Guest

Originally posted by Mind Compressor:
Anteeksi mitä?

Jos Esa nyt vain jättäisi mut tän jutun ulkopuolelle kun en ole edes tähän topicciin mitään kirjoittanut.

OK... en tykkää huumeista enkä kiksusta, mutta en myöskään ole missään vaiheessa väittänyt että kaikki jotka kuuntelevat kiksua vetäisivät huumeita.

Mun musiikkimakuani saat haukkua niin paljon kuin lystäät, siihen en sano mitään, mutta hekilökohtaisuudet voit jättää pois.

[ 07 February 2002: Message edited by: Mind Compressor ]



pahoitteluni. en tarkoittanut sitä mitenkää "hirveän" pahana kommenttina. naureskelen lähinnä teidän puristista asennettanne, joka tulee esiin koko ajan. mutta jatketaan tästä muualla. anteeksi nyt joka tapauksessa.
Avatar
#57 • • rhedlund Guest

Originally posted by Chris Wicked:

talbot & transistor:
rotfl. voi kaverit, te senkun jaksatte



heh, kai sitä on vielä pidettävä puoliaan kun pystyy "They tried to manipulate me to join them but I only grew stronger" vapiskaa kiksuilijat, grr

hohoo...h8-kixu-4-life, muah
Avatar
#58 • • Jorz Guest
Ei kai näitä voi mitenkään järjestykseen laittaa..

Ensinnäkin pelkään joka kerta odottaessani junaa tai metroa, että joku takanani napsahtaa ja tuuppaa minut saapuvan junan alle. Pelkään myös, että jossain ihmisjoukon keskellä, esim hiljaisessa leffateatterissa, napsahdan itse, ja alan huutaa tai meuhkata jotain tajuamatta sitä kuitenkaan itse.. Lisäksi pelkään korkeita paikkoja, vaikka olenkin hypännyt laskuvarjolla ja 150m benjin.. Esim toivottavasti tulevan asuntoni parvekkeelta kurkkiessa alkoi huipata..

Pitäisi varmaan mennä hoitoon?
Avatar
#59 • • BlueWind Guest
1) Mä pelkään rintasyöpää sairaanloisesti. Mä olen juuri parin viimevuoden aikana oppinut vihdoin ja viimein arvostamaan kehoani ja nyt pelkään menettäväni siitä osia..

2) Pelkään suuria epäonnistumisia. Uskottelen itselleni niin paljon, ettei mulle voi käydä niin, koska olen parempi kuin kaikki muut ja fiksu ja älykäs, mutta totuus on tarua ihmeelisempää...

ja näidenkin takana toki on mun omat subjektiiviset kokemukset ja kaikki mitä elämässä on tapahtunut..

jotta näin.
Avatar
#60 • • Cloud Guest
Minä en pelkää mitään niin paljon kuin menettäväni 4.asiaa

1.IsonVeljeni.. hän on minulle läheisin ja rakkain kaikista sukulaisistani.. yleensäkkin ihmisistä.. Ja hän on pelastanut minut itsemurhalta.. juuri kun olin hyppäämässä.. meillä on tunneside jota en voi rikkoa.. ja koska tiedän että hän kuolee noin 40-50 vuotiaana sydämmensä takia olen jo nyt murtua.

2.Pelkään Kuuroutta.. siihen on kaksi pointtia joista toinen nyt ja toinen 4.asiassa. Eli pelkään tulla kuuroksi koska sitten en kuulisi Luonnon kauniita ääniä enkä Dance-musiikkia joka on elämäni suuri osa..

3.Pelkään sokeutta ehkä jopa enemmän. siihenkin on kaksi pointtia. Ensimmäinen on se etten näkisi maailmaa ja niitä kauniita asioita joita maailmassa on enkä näkisi tanssia Clubeilla-pileissä-raveissa. ja myös nelos-pointtiin tästä.

4. Pelkään ettet sinä lumina rakkaani hyväksy minua ja etten ole tarpeeksi hyvä sinulle.. Siinä teille kaikille joita kiinostaa.. kyllä Cloud tarvitsisi Luminaa mutta Cloud elää epätietoisuudessa joka Rehellisesti sanottuna tekee minusta aivan varmasti lopun kuten hyppy parvekkeeltani olisi tehnyt 4 vuotta sitten.