pelko

89 posts, 5 pages, 16,889 views

Avatar
#61 • • Lumina Guest
mä pelkään olla apaattinen.
millään ei ole mitään väliä.
mikään ei tunnu miltään, tai kaikki tuntuu ahdistavalta ja pahalta.
olen secaisin.
en edes tiedä kuka olen.
en löydä vastauksia, enkä tiedä mistä etsiä.
en kuulu tähän maailmaan, en löydä ovea pois.
en tiedä mitä haluan.
en tiedä missä on hyvä olla.
en välitä paskan vertaa, eikä kukaan muukaan välitä.
ei ole elämänhalua.
Avatar
#62 • • Cloud Guest
Not true...


Mitäs mä tohon voisin sanoa.. haluaisin niin auttaa mutta kuten sanoit olet rakentanut kilven.. ja nyt kaikki onkin että päästätkö sen läpi.. sillä vaikka sen läpi näkee ei sinuun pääse koskettamaan ilman että lasket..

Minä ainakin välitän joten se viimeinen ei pitänyt paikkaansa, mutta kaikessa rauhassa..
Avatar
#63 • • wegas Guest
1)pelkään esim bussissa tai junassa kuunnellessani musaa luureist että hengitän liian "äänekkäästi",tähän on kaks syytä eli se et dösissä on yleensä tosi hiljaista ja se etten kuule omaa hengitystä,sit rupeen keskittymään siihen hengitykseen ja lopulta mulle tulee tosi ahdistava olo..kuulostaa ehkä hieman naurettavalta ja mua on muutamaan kertaan ruvennut nyppimään toi asia mut minkäs sille mahtaa
2)pelkään merta,mikä sinänsä on tosi outoa koska oon kasvanut meren läheisyydessä kreikassa ja opin uimaan suhtkoht nuorena..tai no ei mua mikään kirkas meri pelota,mutta just nää suomen tummat järvet jne,ja kaikki ne limaset kalat ja kotilot..hyi!yäk!
Avatar
#64 • • milla Guest
...mä pelkään että...
..joku mun läheisistä sairastuu/kuolee..
..en ikinä pääse siihen kouluun mihin haluun..
..en osaa enää rakastaa..
..en löydä elämän tarkoitusta..
..mun rahat loppuu..

-niin syvällistä, niin syvällistä...
Avatar
#65 • • Angeli Guest
Pelkään..
- Ettei enää ikinä opi luottamaan ihmisiin, kuten joskus pystyi..

- Pilaan tulevat ja jo olleet mahdollisuudet yrittämällä tukahduttaa tunteet ja olla välittämättä mistään.

-Ja ettei missään myydä semmosií housui mitkä haluun....
Avatar
#66 • • Canzone Guest
Pelkään:

Jäävuoria, tai yleensäkin suuria kelluvia esineitä/asioita. Näitäkin vasta kun olen veden varassa.

Sitä että rakas naiseni jättää minut

Sitä että menetän kuuloni tai halvaannun tai sokeudun.

Siihnäpä ne pahimmat. Naurakaa jos naurattaa.
Avatar
#67 • • Tapsa Guest
Originally posted by wegas:
pelkään esim bussissa tai junassa kuunnellessani musaa luureist että hengitän liian "äänekkäästi",tähän on kaks syytä eli se et dösissä on yleensä tosi hiljaista ja se etten kuule omaa hengitystä,sit rupeen keskittymään siihen hengitykseen ja lopulta mulle tulee tosi ahdistava olo..kuulostaa ehkä hieman naurettavalta ja mua on muutamaan kertaan ruvennut nyppimään toi asia mut minkäs sille mahtaa

Åckso vai miten se skriivataan..
Avatar
#68 • • Tapsa Guest
Eli : NIIN MINÄKIN
Avatar
#69 • • milla Guest

Originally posted by Second Trip:
Åckso vai miten se skriivataan.. [/QB]



...också...
Avatar
#70 • • Hi£e Guest
...Et joskus mua satutetaan niin pahasti sisältä, etten pysty korjaamaan sitä....ja sitten en osaa enää elääkkään
Avatar
#71 • • armijainen Guest
Mä kärsin ihan sairaalloisesti brontofobiasta, eli pelkään ukkosta.

Salamat ja ärjyntä saa mut ihan hysteeriseksi ja vielä kun on joskus sattunut muutama välikohtaus joka on pahentanut asiaa, niin sitä ollaan melkoisessa liemessa aina kun ukkostaa.

Kuullostaa ehkä hullulta mutta silloin tekisi mieli ryömiä sängy alle ja tulee oikeesti ikävä äitiä.

hymähdätte ehkä tätä lukiessanne mutta todellisuudessa tää on kauheampaa mitä voisi uskoa!

joskus häpesin todella paljon sitä miten paniikkiin menin aina kun jossain edes jyrähti, koska tiesin toisten pitävän sitä naurettavana.
Yhtä naurettavana minä voisin pitää pimeänpelkoa ja hämähäkkipelkoa, mutta ei, ukonilmalla sitä tietää liiankin hyvin mitä pelko on....
Avatar
#72 • • khatt Guest

Originally posted by *PingU*:
Salamat ja ärjyntä saa mut ihan hysteeriseksi ja vielä kun on joskus sattunut muutama välikohtaus joka on pahentanut asiaa, niin sitä ollaan melkoisessa liemessa aina kun ukkostaa.



No mutta. Ukkonenhan on just ybersiisti, maailman suurin basso featuring maailman suurin strobo
Avatar
#73 • • Pilkku Guest
Suurin pelkoni on ehdottomasti jonkun läheisen menettäminen. Sitä on jo sattunut useampaan otteeseen ja joka kerta se tunne vain pahenee. Tulee aina hirveän ahdistava olo jos saan kuulla että joku tuttu on sairaalassa tms. Tämän voisi sitten kai liittää toiseen pelkooni, yksinjäämiseen.
Avatar
#74 • • Noste Guest
Pelkään :

1. sotaa
2. läheisten ihmisten menettämistä
3. sairastumista johonkin vakavaan sairauteen johon ei ole hoitoa

aika paljon samoja asioita kuin muillakin ihmisillä..
Avatar
#75 • • climate Guest
Mä pelkään tällä hetkellä varmaan eniten sitä etten nää ens talvea kunnossa... jos en saa lopetettua tai edes radikaalisti vähennettyä tupakointia, nyt on nimittäin fyysisesti veto poissa aika usein.. tai en tie johtuuko se vaan harvinaisen rankalta tuntuneesta talvesta, kaikki energia on hävinnyt ja toivoo vaan että selvii seuraavasta pakastetalvesta hengissä
Avatar
#76 • • --*LaURi*-- Guest
Täs on mun pelot:
- Linnut etenkin lokit ja varikset johtuen varmaan siitä kun hyökkäs kerran kimppuun.
- Kaikki hyönteiset joilla jonkinlainen pistin tai miljoonittain jalkoja ja myös yöperhoset isot sellaiset.
- Hylätyksi / yksin jäämiseksi johtaa myös juurensa koulusta. Ja myös se että ihmiset ei hyväksy mua.
- Ilkeät ihmiset.
- Isoja ihmisjoukkoja.
- Hullut ihmiset.
- Se , että jos joku päivä vain tulisi hulluksi ja vahingottaisin minulle rakkaita ihmisiä ja myös viereita. Kun olen sellainen ihminen , että en suutu ikinä joten pidän kaiken vihan ja inhon sisälläni.
- Ja kaikista eniten pimeitä metsä teitä. Kerran katsonut melkein ns. kuolemaa silmiin.

[ 07 April 2002: Message edited by: --*LaURi*-- ]
Avatar
#77 • • Sleeper Guest
Pelkoja... hmm...
Mulla on itseasias hemmetinmoinen korkeanpaikan-kammo.
Se ilmenee vain, jos paikka on sellainen mistä olisi mahdollista pudota. Ei esim näkötorissa, kun sielä on kaiteet. Mutta tikapuilla heittää päästä ja voi pökertyä.
Pelkään myös että joudun elää elämäni sinkkuna tai ottaa jonku "typerän" tyttöystävän.
Johtuen siitä että kukaan ei kuulemma tohdi seurustella munkans kun oon liian hyvä ystävä... pah... valehtelevat penteleet... mussa on varmaan jotakin vikaa, keksiis vaan mitä!?! Ei se mun ulkonäöstä voi johtua, kun mua on tytöt sanonu hyvän-näköiseksi... tai sitten ne on taas valehrellu!!!
Eikä mun luonteesta, kun ne tytöt viihtyy mun seuras penteleesti... TÄÄ ON JOKIN JUONI!!!
Argh... ottaa nyt selvää noista naisista.
Tänään sain semmosia selityksiä kun sain pakit että:
-Oon liian hyvä ystävä
-Ottaisin sen kuitenkin liian vakavasti, kun oon "aikuinen"
-Olisin liian hyvä sille
Outoja juttuja päästelevät suustaan.

Anteeksi kun poikkesin aiheesta, piti tyhjentää paineita.

Mulla on myös pieni Araknofobia- Hämähäkkipelko...
mut mä pystyn elää sen kans.
Pelkään myös sitä jos joku painaa aseen mun ohimolle tai muutenvaan osoittelee aseella mua... kun tiedän että jos jokin voi mennä pieleen, niin se kans menee.
Aseet on mun mielestä perseestä... paitsi jos niillä harrastaa jotain.
Ennen pelkäsin myös olevani avaruus-olio... en enää,
nyt tiedän olevani sellainen.
Avatar
#78 • • Pan Guest

Originally posted by Sleeper:

-Olisin liian hyvä sille



Hehe! Jos tyttö laukoo tuollasita roskaa, niin silloin se on varmaankin totta.
Miksi ihmiset eivät voi olla suoria puheissaan(ei tietenkään liian suoria)? Jos joku ei "pidä" toisesta, niin turha siinä on keksiä mitään selityksiä kuinka töissä on niin paljon kiireitä ja hiuksetkin pitäisi pestä. Se nyt on vaan karu fakta, että kaikki eivät voi "pitää" kaikista. Piste.

Enivei, jottei mene täysin offtopiciksi niin lisäys vanhaan--->
En nyt kutsuisi tätä miksikään fobiaksi, mutta en mielelläni availe kauppojen ovia tai nojaile metron tukitolppiin. Ajatus tuntuu vain hiukan vastenmieliseltä, kun tuhannet ja taas tuhannet ihmiset koskettelevat niitä levittäen miloonia pöpöjään.
Johtuu varmaankin siitä, että olin viime talvena niin monta kerta kipeänä, mm uutenavuotena jolloin missasin Edenin

Ei se ole niin vakavaa miltä kuulostaa.
Avatar
#79 • • mmm... Guest
Juo viinimarjamehua, kuumana, se auttaa. Heti kun alkaa nielua silleen kutittaa, niin saman tien kunnon mehukuuri päälle. Ei tuu kipeeks. Näin mä teen aina. Ja nojailen metrossa pylväisiin ihan härskisti=)

Ne pelot...ne on kyllä tuolla omassa transsendenssissa, syvällä, ja jokseenkin käsitteetöntä laatua. Koskaan ei oo joku mahdollinen sota tai pöpö tai tunteellinen satuttaminen paljon selkäpiissä tuntunut. Ne on ihan erilaatuiset Asiat, jotka voi saada suunniltaan pelosta...
Avatar
#80 • • Thunderbird Guest
Pelkään:
  • Läheisen / Rakkaan ihmisen menettämistä!!!
  • Sairauksia & tauteja, loukkaantumista, varsinkin itsensä tai läheisen vammautumista, rokotuksiakin...
  • Kaapin kokoisiä jyrä-äijiä, joita tapaa mm. Nosturin aamuissa...
  • Vihaisia eläimiä, etenkin isoja! Hullut hevoset ku koittaa potkia ja purra... mut jopa tarpeen mukaan vaikka vihanen rotta kauhistuttaa!! ...
  • ...ja lentäviä hyönteisiä, kuten ampiaiset ym. Maassa möyrivät pelottaa vasta jos ne on jossain sussa itsessään, tyyliin olkapäällä!!! (ei mitkään muurahaiset ja kärpäset onneks sentään)
  • Skitsoja ihmisiä... varsinkin kun ulkona kävelee pimeellä jonkun metsän läpi ja aattelee et mitä jos joku hullu tulee vastaan...
  • Joskus vieraita ihmisiä esim bussissa tai uudessa työpaikassa...
  • Joskus että teen itseni naurunalaiseksi omilla jutuillani ... ei mut oikeesti...
  • Meiän isää kun se on oikein raivoissaan jostain...
  • Merta jollei tunne pohjaa... tuntuu kokoajan et joku tarraa jalasta kiinni uidessa...
  • Joskus korkeita paikkoja... esim jos on todella korkeella eikä oo mitään tukevaa kaidetta tms. tukena..
  • Itseänikin...
  • et tää lista ei lopu ikinä...