Devotion - eitäällämitäänole

37 posts, 2 pages, 6,484 views

Avatar
#1 • • pHaze Guest
Ok, jäädään odottamaan kunnes voidaan tehdä tämä "laillisesti" ry:n kautta tms, jos jollain siihen on vielä halua. Eläköön fiksut lait.

Kiitos kaikille jokatapauksessa.

[ 29 May 2002: Message edited by: pHaze ]
Avatar
#2 • • Sampsa Guest
Jos saa kysyä, niin kuinka monta henkilöä olisi pitänyt olla enemmän?

Tällä kysymyksellä haen nyt siis vaan sopivaa summaa, ei muuta.

[ 28 May 2002: Message edited by: Sampsa ]
Avatar
#3 • • alke Guest
joo kyllä tässä pitäisi ihmisille edes antaa jonkinlainen viite siitä, miten paljon tappioita kertyi. muutenhan keräystä voidaan jatkaa vaikka loputtomiin.
Avatar
#4 • • SS Guest

joo kyllä tässä pitäisi ihmisille edes antaa jonkinlainen viite siitä, miten paljon tappioita kertyi. muutenhan keräystä voidaan jatkaa vaikka loputtomiin.



Jos otetaan huomioon että bileet loppui tuohon, voisi olettaa että tappioita kertyi varmasti enemmän kuin tämä keräys tuottaa

-l

[ 28 May 2002: Message edited by: SS ]
Avatar
#5 • • :t:c: : : Guest
Fiiliksis ollaan, mut anyway eikös tälläinen rahankeruu oo laitonta?????????????????????????????????????
Avatar
#6 • • akir0 Guest

Fiiliksis ollaan, mut anyway eikös tälläinen rahankeruu oo laitonta?????????????????????????????????????



Olin itsekin tuonne jo rahaa laittamassa, mutta tuli sama mieleen. Vaikka kyseessä on ns. vapaaehtoinen maksu niin lupa tiettävästi pitäisi olla.

ja off-topic. irc-galleriassahan vastaavantyyppinen(toimintaa ei olisi ollut mahdollista pyörittää ilman tuloja) maksu muutettiinkin ovelasti "jäsenmaksuksi" yhdistykselle.
Avatar
#7 • • --*LaURi*-- Guest
Mö ainakin kannan korteni kekoon laurin ja koko devotion ryhmän puolesta! Mikä olisi sellainen hyvä summa , vai ihan omantunnon mukaan?
Avatar
#8 • • Fusione Guest
Jos pistämme Platinumin kiinni rahanpuutteen vuoksi järjestääkö joku meillekkin keräyksen?
Avatar
#9 • • Jone Guest

Originally posted by FM:
Jos pistämme Platinumin kiinni rahanpuutteen vuoksi järjestääkö joku meillekkin keräyksen?



Nauran varmaan vielä huomennakin tolle läpälle. Testaa ihmeessä.
Avatar
#10 • • Felis Guest

Originally posted by Coma:
Fiiliksis ollaan, mut anyway eikös tälläinen rahankeruu oo laitonta?



Kyllä mun käsittääkseni keräyslupa pitää olla, jäähän noita huijareitakin nalkkiin harva se päivä.
Avatar
#11 • • Fusione Guest

Originally posted by @lex:
Nauran varmaan vielä huomennakin tolle läpälle. Testaa ihmeessä.



Ei se oo läppä. Vai olisitko itse valmis maksamaan 20.000 Fim vuodessa että ihmiset saisivat keskustella?
Avatar
#12 • • lauri Guest
Tuodakseni vielä oman kantani tähän, itse en ole keräyksen kannalla. Eli vielä kertaalleen: Minulla ei ole keräykseen osaa eikä arpaa.

Rahallisesti siitä voi saada jotain suolarahoja, mutta tappion määrää sillä ei saa peitettyä. Mielelläni laittaisin luvut julkiseksi, mutta en ikävä kyllä voi. Mutta suuntaa voisi antaa esim "Perheauto" ?
Avatar
#13 • • laura Guest
Mä olen valmis laittamaan tolle tilille rahaa sen verran mitä olen säästänyt lippujen hinnoissa työskennellessäni devotionissa.
Ja ainoa syy on se että meillä oli niin mielettömän hieno porukka järjestämässä noita bileitä etten halua sen loppuvan tähän.

-devoted-
Avatar
#14 • • MikkiHiiri Guest

Originally posted by Coma:
Fiiliksis ollaan, mut anyway eikös tälläinen rahankeruu oo laitonta?????????????????????????????????????



Eikös täällä plattarissa tuo Demo Mixes osaston sisältökin
oo täysin laiton

Nojoo.

Luulis homman täällä kuitenkin luottamuspohjalla toimivan
paremmin kuin että ventovieras pomppii ovelta ovelle,
vai meinasko pHaze ostaa itsellensä uuden auton
keräysrahoilla?
Avatar
#15 • • Jone Guest

Originally posted by FM:
Ei se oo läppä. Vai olisitko itse valmis maksamaan 20.000 Fim vuodessa että ihmiset saisivat keskustella?



Älähän nyt ristiinnaulitse itseäsi ihan vielä ja julista pyhimykseksi. Kyllä tässä maassa on muitakin jotka ovat tehneet pyyteettä töitä vuosikausia ja makselleet erinäisten projektien kustannuksia omasta pussistaan koskaan saamatta niitä takaisin ihan vaan sen takia että muilla saattaisi olla kivaa sen takia. Käsittääkseni et sitäpaitsi kuitenkaan joudu tota summaa ainakaan tällä hetkellä itse maksamaan ja sinua sentään tuskin on uhkailtu neljän vuoden vankeusrangaistuksella tämän pitämisestä?

(Jos haluat tarkemman selityksen, niin ota privana yhteyttä.)
Avatar
#16 • • Samus Aran Guest

Originally posted by FM:
Jos pistämme Platinumin kiinni rahanpuutteen vuoksi järjestääkö joku meillekkin keräyksen? :)



jos täällä on tarpeeksi hyvä fiilis ja jengi viihtyy kaikinpuolin, niin keräys varmaan järjestettäisiin muiden kuin itsesi pyynnöstä.
Avatar
#17 • • :t:c: : : Guest

Originally posted by CM:
Eikös täällä plattarissa tuo Demo Mixes osaston sisältökin
oo täysin laiton :)



No tavallaanhan se nimenomaan ei ole, jos puhutaan miksauksesta taiteenlajina/showceissaamassa dj:n taitoja. Kyseenalainen se taas sitten on, koska toi on tollainen keskittymä sitä tavaraa.

Jos sä oot Teostossa, rikot säkin sitä lakia julkaisemalla demopuolella biisejä :)

(terveisin: Suomen Teostostakieltäytyjien liitto)


Originally posted by CM:

Luulis homman täällä kuitenkin luottamuspohjalla toimivan
paremmin kuin että ventovieras pomppii ovelta ovelle,
vai meinasko pHaze ostaa itsellensä uuden auton
keräysrahoilla? :D



Pointtini ei vieläkään ole disauttaa sitä keräystä tai olla ilman sympatioita bileitä kohtaan, ns. 'laittomasta' rahankeruusta saa vaan suomessa OIKEASTI heti poliisit ja verottajan niskaan. Pinnie tuu selvittään!! :D

Tais tulla kännissä laitettua liikaaa niitä kysymysmerkkejä tohon ekaan postaukseen ;)
Avatar
#18 • • pinnie Guest
Rahankeräyslaki


Rahankeräyksellä tarkoitetaan tässä laissa toimintaa, jossa yleisöön vetoamalla kerätään vastikkeetta rahaa.


Rahankeräys saadaan toimeenpanna varojen hankkimiseksi sosiaalista, sivistyksellistä tai aatteellista tarkoitusta taikka yleistä kansalaistoimintaa varten.

12 §
Joka toimeenpanee muun kuin 3 §:n 2 tai 3 momentissa tarkoitetun rahankeräyksen ilman rahankeräyslupaa, laiminlyö tilityksen tekemisen tai toimeenpanee 2 §:n 3 momentissa tarkoitetun rahankeräyksen, on tuomittava rahankeräysrikoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

13 §
Vastoin tämän lain säännöksiä kerätyt varat on tuomittava menetetyiksi.

Eli laitontahan se on, en siis suosittele keräämään tällä tavalla mitään rahaa. Julkisesti tällaisia asioita ei yksinkertaisesti kannata tehdä.

Jos joku haluaa auttaa, kannattaa kyseisen henkilön varmaankin olla yhteydessä Lauriin henkilökohtaisesti.

Ei mitään dissausta siis, laitonta vaan.

'nuff said
Avatar
#19 • • Fusione Guest

Originally posted by Samus Aran:
jos täällä on tarpeeksi hyvä fiilis ja jengi viihtyy kaikinpuolin, niin keräys varmaan järjestettäisiin muiden kuin itsesi pyynnöstä.



Ehkä siihen nyt ei ole tarvetta ihan lähiaikoina..
Avatar
#20 • • MikkiHiiri Guest

Originally posted by Coma:
Jos sä oot Teostossa, rikot säkin sitä lakia julkaisemalla demopuolella biisejä



Näin on.
Eipä niistä biiseistä kyllä mikään levylle meekään

Pointtini ei vieläkään ole disauttaa sitä keräystä tai olla ilman sympatioita bileitä kohtaan, ns. 'laittomasta' rahankeruusta saa vaan suomessa OIKEASTI heti poliisit ja verottajan niskaan.



Joo tuo on kyllä totta.. kuten Pinnien postauksestakin voi
lopulta todeta

edit lisää

Rahankeruu pitäis toteuttaa sitten jollain muulla tavalla,
ettei verottaja sitä tajua
Esim ostamalla pHazen mixcd:itä hintaan 30e/kpl =) ja mielellään salassa,
tai phaze istuu tiilenpäitä lukemassa =)

[ 29 May 2002: Message edited by: CM ]