Mitä on hyvä meininki tai "oikea bilettäjä"?

43 posts, 3 pages, 7,559 views

Avatar
#1 • • miinus Guest
Aiheesta varmaan ollut juttua aika paljon, mutta
näitä sivuja vähemmän seuranneena kiinnostaa ihmisten
miekipiteet.

Eli alkakaa naputtaa, jos lysti on..
Avatar
#2 • • Dani Cior Guest
Hyvää meininkiä on monenlaista, 'oikea' bilettäjä on sellainen joka ei hakkaa muita, sekoile muiden kustannuksella ja mieluiten vie itsensä himaan, jos on paskalla tuulella tai liian sekaisin. Muuten saa olla ihan mllainen vaan: vaikka vetää piriä tai pitää kiksukarvoja mun puolesta.

Hyvä meininki voi tulla hyväntuulisista ja kivoista ihmisistä, hyvistä dekoista ja musasta jne. Tuskin siinä on pelkästään yksi komponentti.
Avatar
#3 • • Pete Input Guest
No, en lähtisi tähän kohtaan kommentoimaan "oikeaa" bile-asennetta. Ehkä sellaista ei olekaan...
Mutta voin tuoda julki oman mielipiteeni hyvästä asiakkaasta:

- Tulee ajoissa.
- On bileissä loppuun asti.
- Käy katsomassa kaikissa saleissa soittavat Dj:t, jotta saisi niistä edes jonkunlaisen käsityksen.
- Juo alkoholia ...tai sitten ei.
- Ei rähjää muiden kanssa. (ei edes itsensä)
- Yrittää edes hieman panostaa omaan pukeutumiseensa.
- Suuntaa tanssilattialle mikäli Dj:n setti houkuttaa.
- Muistaa myöskin kiittää, jos aihetta löytyy.

Tällaisia juttuja tuli mieleen...
Avatar
#4 • • KarriN Guest
hyvä bilettäjä on minä ja hyvä meininki on siellä missä minä olen.

...EIKUSIIS!
Avatar
#5 • • funkyboy Guest
Hyvä meininki on se kun on sellainen yhteenkuuluvuuden tunne bileissä. Kaikilla on suu hymyssä ja pilkettä silmäkulmassa, ja aivan eläimellistä biletystä

Ja tohon bilettäjä asiaan, oikea bilettäjä on sellainen joka pitää hauskaa omalla tavallaan ja antaa muidenkin tehdä niin. Eli kukin tykkää mistä haluaa ja toivottavasti saa ne kiksit bileissä mitä on lähteny hakemaan, ja nehän vaihtelee ku kerran ollaan erilaisia(thank god)

[ 21 May 2002: Message edited by: funkyboy ]
Avatar
#6 • • Haitari Guest
Hyvä bilettäjä ottaa muut huomioon lattialla, eikä runno muita tai huido liikoja. Mulle ihan sama ottaako alkoholia/huumehisia vai ei kuhan ei häiritse muita. Överit vetänyt bilettäjä häiritsee lähes varmasti muita! Oikealla bilettäjällä EI ole kiksupilliä ainakaan mukana pileissä.

Hyvä meininki rakentuu muista pilettäjistä ja valoista/ decoista. Ennen kaikkea musiikista. Hyvään meininkiin EI kuulu missään nimessä kiksupillit!!

[ 21 May 2002: Message edited by: Haitari ]
Avatar
#7 • • ovv Guest

Originally posted by Haitari:
Hyvään meininkiin EI kuulu missään nimessä kiksupillit!!



Hanuri, ne on reivitegno-pillei. ne oli kowa sana joskus kauan ennen kiksu-sanan keksimistä. :P mutta kyllä, ne pillit mäkeen.. kele. korwat ei tykkää ja ne oikeestaan häiritsee.

juu. hyvä meininki & ihmiset ei sisällä kyräilyä. kyräily on paha asia. itsekkin syyllistyn kyräilyyn silloin tällöin, mutta kohteena lähinnä juuri "epä"-asialliset pilestäjät (eli ne jotka sohii röökeillä/käsillä/wahtever ympäriinsä välittämättä muista ollenkaan. on vaikea vain antaa mennä jos joutuu kokoajan varomaan ympärillä heiluvaa "epä"-pilestäjää). nih.

muuten tässä onkin jo aiemmat postaajat listanneet aikas oikeita asioita.

eikä niitten pillien puhaltajat osaa ees useimmin puhallella niitä biittiin. *kyräil* *kyräil*

-ovv
Esa

Posts: 947

#8 • • Esa

Originally posted by ovv:
Hanuri, ne on reivitegno-pillei. ne oli kowa sana joskus kauan ennen kiksu-sanan keksimistä. :P



Niinpä. Mut ei reiviteknopilleissä kyl mitään pahaa ole. Eniten risoo jos joku viheltää bileissä aivan luonnottoman korkealta/kovaa.
Avatar
#9 • • funkyboy Guest

Originally posted by Esa:
Niinpä. Mut ei reiviteknopilleissä kyl mitään pahaa ole. Eniten risoo jos joku viheltää bileissä aivan luonnottoman korkealta/kovaa.



*Tunnustaa*

Tulkaa tökkimään kun näette semmosen jannun joka viheltää niin että tuntuu verisuonet räjähtävän pääs, that`s me.

Sorry niille jotka on joutunu terrorin kohteeksi, Kati mä oon pahoillani
Avatar
#10 • • ovv Guest

Originally posted by Esa:
Niinpä. Mut ei reiviteknopilleissä kyl mitään pahaa ole. Eniten risoo jos joku viheltää bileissä aivan luonnottoman korkealta/kovaa.



mmh.. nooh.. ehkä vähän ylireagoin tossa noihin pilleihin taas. on ne joskus välillä ihan hauskojakin. kohtuus kaikessa.

hmh.. olis jo lauvantai..

-ovv
Avatar
#11 • • Edited Vesa Guest
...
Avatar
#12 • • Jay Logic Guest

Originally posted by funkyboy:
*Tunnustaa*

Tulkaa tökkimään kun näette semmosen jannun joka viheltää niin että tuntuu verisuonet räjähtävän pääs, that`s me.

Sorry niille jotka on joutunu terrorin kohteeksi, Kati mä oon pahoillani



Säkö se olet!

*skriiv* *skriiv*

Vihdoinkin sain tappolistaan ekan nimen.
Avatar
#13 • • Jukka I Guest
Hyvä meininki:
1. Äänentoisto kunnossa, desibelejä riittävästi muttei liikaa (= voi bilettää ilman tulppia).
2. Tehokas valoshow, paljon savua.
3. Tanssitilaa riittävästi per bilettäjä.
4. Kanssabilettäjät, joiden motivaatio saapua bileisiin kumpuaa ensisijaisesti rakkaudesta musiikkia kohtaan.
Avatar
#14 • • Figure Guest
Oikea bilettäjä
- Ei polta pilveä sisällä, tai niin, että muut saattavat altistua sille
- Ei ole siviilipoliisi
- Ei breikkaa tanssilattialla
- Ei kysele / tarjoa nappeja
- Ei viheltele pilliin eikä päästele tyhmiä ääniä tanssilattialla (purrrrrr, uuui)
- Ei mene juoman kanssa tanssilattialle
- Ei sohi tupakalla
- Ei harrasta yhdyntää tanssilattian reunalla (esim. Tullikamari)
- Ei oksenna
- Ei puristele vastakkaista sukupuolta takapuolesta tanssilattialla
- Ei tappele / haasta riitaa
- Ei töni tanssilattialla
- Ei sammu
- Ei lue tämänkaltaisia tyhmiä listoja koska tajuaa, mitä saa ja mitä ei saa tehdä
Avatar
#15 • • SAMi Guest

Originally posted by Figure:
- Ei lue tämänkaltaisia tyhmiä listoja koska tajuaa, mitä saa ja mitä ei saa tehdä





t./partypoi

[ 22 May 2002: Message edited by: SAMi ]
Avatar
#16 • • Ezzy Guest

Originally posted by Jay Logic:
Säkö se olet!

*skriiv* *skriiv*

Vihdoinkin sain tappolistaan ekan nimen.



make that 2
Avatar
#17 • • Ezzy Guest

Originally posted by Figure:
Oikea bilettäjä- Ei viheltele pilliin eikä päästele tyhmiä ääniä tanssilattialla (purrrrrr, uuui)



sun mielestä kaikkien pitäisi olla bileissä hiljaa?
Avatar
#18 • • Saskia Guest
--

Originally posted by Figure:
- Ei viheltele pilliin eikä päästele tyhmiä ääniä tanssilattialla (purrrrrr, uuui)



Äh, musta tollaiset kiljahdukset kuuluu asiaan jos musiikki on erityisen hyvää/esiintyjä taitava. Tosin pitää sit kattoo ettei siinä huuda kenekään korvaan.

Pilleistä mä olen samaa mieltä, koska niissä on usein sen verran kova ääni, että se sattuu korviin (mulla ainakin, ja usein ihminen jolla on pilli ei kauheesti jaksa välittää vierustovereista)

--
Avatar
#19 • • Kiulu Guest
Mielestäni "hyvä bilettäjä" on sellainen joka käy bileissä joissa itse haluaa ja käyttäytyy niin, että aiheuttaa muissa ihmisissä mahdollisimman vähän _negatiivisia_ reaktioita.

Ainoa asia jonka haluan listata on, että ei arvostele muita...
Avatar
#20 • • Japa Guest
Hyvä bilettäjä pysyy kaukana tälläsistä läpistä duunaa hommat just parhaaks katsomallaan tavalla,pitää aidosti hauskaa..
eikä oo hommas mukana vaan siks et se on hip ja in..

* rupeaa nauramaan,miettii tietääköhän edes mistä puhuu.. *
-j-