Kännykkäliittymät

30 posts, 2 pages, 6,575 views

Avatar
#1 • • plasma Guest
Tälläiseen en ole vielä törmännyt, eli tiedustellaan, minkä operaattorin liittymällä ihmiset kännyköitään käyttävät. Saa kertoa tarkastikikin muttei ole pakko.

Itselläni on Sonera - Company Duo.

1. puhelin oli Nokia 101.

[ 18 June 2002: Message edited by: plasma ]
Avatar
#2 • • Noste Guest
sonera classic, (muistaakseni) ollut ensimmäisestä matkapuhelimesta saakka mulla, eka puhelin oli nokian 1630.. tai jotain sinne päin toi numero sarja.

p.s. on muuten puhelimet menny hiukka etiäpäin ton puhelimen ajoista... ja aikaa ei oo kulunu toisaalta kovinkaan paljoa..
Avatar
#3 • • jUSSi Guest
joku soneran 2-taajuus liittymä. aina on ollut ja tulee olemaan. rätinälinjaa en suostu ottamaan
Avatar
#4 • • Ezzy Guest
soneran liittymä ollut '96 tammikuusta ja ei ole ollut tarvetta vaihtaa. nyt olen tehokäyttäjä, koska sonera on myös laskun maksaja
Avatar
#5 • • -=aave=- Guest
Radiolinjan tekstari aina liittymä, tulee meikälle halvimmaksi näillä viestimäärillä.
Avatar
#6 • • Mark Guest

Originally posted by HiVoltage:
Radiolinjan tekstari aina liittymä, tulee meikälle halvimmaksi näillä viestimäärillä.



Sama täällä. Jotenki vaan ihmetyttää miten sitä voi onnistua silti nakuttaa yli sen 300 viestin kuukaudessa, addiktio?
Avatar
#7 • • HardS Guest
voi näitä topicceja

Soneran joku löytyy. vaikka tekis kyl mieli vaihtaa dna:han. siin hommassa tuntuu vaan olevan liikaa säätöä..
Avatar
#8 • • lelle Guest

Originally posted by HardS:
vaikka tekis kyl mieli vaihtaa dna:han. siin hommassa tuntuu vaan olevan liikaa säätöä..



eieiei, dna on loistava, kuten olet varmaan huomannut. tai jos tökkii, niin tee kuten minä, ja pidä sekä soneraa että dna:ta.
tulee muuten pirun kalliiksi pitää kahta puhelinta. mutta kun siihen on tottunut, niin en mä enää yhdellä pärjäisi...
Avatar
#9 • • -=aave=- Guest

Originally posted by Mark:
Sama täällä. Jotenki vaan ihmetyttää miten sitä voi onnistua silti nakuttaa yli sen 300 viestin kuukaudessa, addiktio?



Joo, toi on kumma. Mullaki viestien määrä vaihtelee 300-400 välillä. Täytyy olla pieni addiktio.
Toisaalta en kyl juurikaan soittele puhelimella, musta on mukavempaa näpytellä viestejä.
Avatar
#10 • • gerry Guest
Sonera tääläkin... Tuntuu vain että sonera joskus kusettaa... Olin lähettänyt muka 221viesti kuukaudessa soittanut 45 kotimaanpuhelua josta 5 olivat palvelunumeroita...Hmm... omasta mielestä en läehttänyt kun korkeintaan 60 tekstaria ja soitin 10 puhelua josta 5 olivat limuautomaattipuhelut Jei, mutta melkein joka kuukaisi oli yli 100 euron lasku... kunnes sain 20 euron saldorajan... Ei olis mahdotonta että sonera laittais jokaiselle asiakkaalle "pari" tekstaria/puhelua lisää ja ottais niistä maksua... Mukavaa lisätuloa...
Avatar
#11 • • flaihai- Guest
dna:ta on tullu käytettyä ja reilu vuos...

oikeesti kannattaa vaihtaa, dna maraton on varsinki tosi kätevä kavereiden välillä.. =)


plur
.m
Avatar
#12 • • TfO Guest
Sonera Privat duo... ollut ekasta puhelimesta asti, ainoastaan tuo duo on tullut perään ajankuluessa.

Hetken aikaa oli rinnalla saunalahti halpojen tekstarien takia mutta väsyin kortin vaihteluun ja sauna sai kyytiä.
Avatar
#13 • • Ezzy Guest

Originally posted by flaihai-:
dna:ta on tullu käytettyä ja reilu vuos...

oikeesti kannattaa vaihtaa, dna maraton on varsinki tosi kätevä kavereiden välillä.. =)


plur
.m




myyntimies hautaan asti korttirumbaa ei kyllä kestä pää...
Avatar
#14 • • pie Guest
Ensin oli Sonera Classic. Puhelimen vaihtuessa kaksitaajuuspuhelimeen, vaihdoin Sonera Duo asiakkaaksi ja sain muistaakseni 300mk ilmaista puheaikaa. Vuoden 2001 lopussa vaihdoin Teliaan, koska silloin sai 170e ilmaista puheaikaa ja tekstiviestit/puhelut olivat ko. ajankohtana edullisempia kuin Soneralla. Tosin Sonerakin taisi laskea viestien hintaa jokin aika sitten.

Nyt Telia vaihdatti sim-kortin ja heinäkuun kaikka puhelut ja viestit ovat -50% ja lisäpalkintona leffalippu(eli arvoa vajaa 10e). Varmasti monia kyseinen säätö vitutti, jos oli työmatkalla tms. mutta kotona ollessa tuosta ei juuri vaivaa ollut.

Dna maraton olisi pirun hyvä, mutta harvalla tutulla on dna niin eipä kannata vaihtaa, kun tuota Telian puheaikatarjoustakin 10e kuukaudessa on vielä pitkän aikaa käytettävänä.
Avatar
#15 • • Tapi T Guest
Eka puhelin oli Nokian legendaarinen banaani 8110i, ja liittymä on aina ollut Radiolinjan. Alkujaan ku oli markkinoilla vaan kaksi suurta, valitsin Radiolinjan lähinnä persoonallisemman brändin vuoksi, ja kai ne puhelutkin oli vähän halvempia...

Ainiin, ja puheluista en tietenkään maksa penniikään!
Avatar
#16 • • tez Guest
tässä mun kortti historia:

1.sonera classic
2.radiolinja
3.sonera gsm-easy
4.radiolinja
5.tällä hetkellä duunin puolesta ilmaset puhelut city puhelimella ja on mulla dna:kin käytössä kun sai ilmaiset kk maksut vuodeksi. jos lähtee kaukomaille niin voi lörpötellä
Caro²

Posts: 5,301

#17 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
N. 5130 - KympCity
N. 6150 - KympCity & Radiolinja Freetime
N. 6150->7110 - Radiolinja Tandem
N. 9110 Radionlinja tandem

Aikoinaan olis ollu kyllä ihan hyvä joku tekstariaina liittymä... kahdessa kuussa (kympin laskut tuli kahen kk välein) oli tekstiviestejä naputettu jotain 800kpl tietämissä... Laskutkin oli kohtuullisen isot. Sen jälkeen vaihtui Radiolinjaan (ennätys taisi olla jotain 1400mk luokkaa..) pai pai kesätyörahat..
Avatar
#18 • • baty Guest
The one and only: Sonera

ylivoimaisesti paras kuuluvuus kymenlaaksossa!!
Avatar
#19 • • R24 Guest
Jippii!
Avatar
#20 • • Ana-- Guest
Soneran liittymä, firman piikkiin.

Joku telia oli joskus.