Virallinen Traktor keskustelu/helpdesk

73 posts, 4 pages, 34,317 views

spaze

Posts: 262

#21 • • spaze
Joko en löydä asiaa manuaalista tai sitten en osaa lukea.

Miten saan vai saako lainkaan luotua soittolistoja eri hakemistoissa olevista filuista niin, että ne on yhden listan alla? Nyt ainoa keino jonka keksin on kopioida soittolistan kappaleet omaan hakemistoon ja drag-n-drop menetelmällä importata Traktoriin.
spaze

Posts: 262

#22 • • spaze

Replying to Virallinen Traktor keskustelu/helpdesk:

spaze, 23.3.2010 20:49:
Joko en löydä asiaa manuaalista tai sitten en osaa lukea.

Miten saan vai saako lainkaan luotua soittolistoja eri hakemistoissa olevista filuista niin, että ne on yhden listan alla? Nyt ainoa keino jonka keksin on kopioida soittolistan kappaleet omaan hakemistoon ja drag-n-drop menetelmällä importata Traktoriin.



Löysin itse keinon kokeilemalla :D

Osaisko joku suositella miniläppäriä Traktoria varten?
thomas

Posts: 5,618

#23 • • thomas

Replying to Virallinen Traktor keskustelu/helpdesk:

spaze, 24.3.2010 08:30:
---
spaze, 23.3.2010 20:49:
Joko en löydä asiaa manuaalista tai sitten en osaa lukea.

Miten saan vai saako lainkaan luotua soittolistoja eri hakemistoissa olevista filuista niin, että ne on yhden listan alla? Nyt ainoa keino jonka keksin on kopioida soittolistan kappaleet omaan hakemistoon ja drag-n-drop menetelmällä importata Traktoriin.

---


Löysin itse keinon kokeilemalla :D

Osaisko joku suositella miniläppäriä Traktoria varten?



eiks ne kaikki oo about saman tehoisia intel atomeita (miniläppärit siis)
DropIt

Posts: 66

#25 • • DropIt

Replying to Virallinen Traktor keskustelu/helpdesk:

spaze, 24.3.2010 09:55:
---
thomas
eiks ne kaikki oo about saman tehoisia intel atomeita (miniläppärit siis)

---


Taitaapi olla, mutta miten tuo Intel Atom soveltuu Traktorin käyttöön?



Näyttö on ainakin pieni. Kaikkihan riippuu tietenkin siitä mitä haluaa näyttöön mahduttaa.

Itselleni ottaisin mieluummin paremmalla resolla olevan kuin nykyinen 1360x768.

Muut voi kommentoida tuosta miten vääntö riittää. Itselläni ei riitä ainakaan vaikka on suht uus kone (halpa business läppäri) olen Vistaa karsinut. Silloin tällöin ääneen saattaa tulla vähän extra rohinoita jos tarpeeksi asioita tapahtuu yhtäaikaa.
spaze

Posts: 262

#26 • • spaze

Replying to Virallinen Traktor keskustelu/helpdesk:

DropItMuut voi kommentoida tuosta miten vääntö riittää. Itselläni ei riitä ainakaan vaikka on suht uus kone (halpa business läppäri) olen Vistaa karsinut. Silloin tällöin ääneen saattaa tulla vähän extra rohinoita jos tarpeeksi asioita tapahtuu yhtäaikaa.



Tuohon liittyen sen verran voisit kokeilla että sammutas WLAN ja Bluetooth kokonaan, auttoi ainakin mulla ja rähinät ja satunnaisiet äänen pätkimiset poistui kokonaan.
DropIt

Posts: 66

#27 • • Edited DropIt

Replying to Virallinen Traktor keskustelu/helpdesk:

spaze, 24.3.2010 16:31:
---
DropItMuut voi kommentoida tuosta miten vääntö riittää. Itselläni ei riitä ainakaan vaikka on suht uus kone (halpa business läppäri) olen Vistaa karsinut. Silloin tällöin ääneen saattaa tulla vähän extra rohinoita jos tarpeeksi asioita tapahtuu yhtäaikaa.

---


Tuohon liittyen sen verran voisit kokeilla että sammutas WLAN ja Bluetooth kokonaan, auttoi ainakin mulla ja rähinät ja satunnaisiet äänen pätkimiset poistui kokonaan.



Jep, olen tutkinut asiaa sillä latency checkerillä ja wlan on se mikä aiheuttaa pahimmat häröt.

Ne punaiset palkit eivät kuitenkaan poistu kokonaan sittenkään vaikka wlanin sammuttaa.

Seuraavan koneen koitan hommata niin tehokkaan ettei ole väliä mitä pidän taustalla päällä :)

Onko kukaan päässyt vielä hypistelemään traktor control x1:stä?
sts

Posts: 7,969

#28 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
CAN... NOT... RESIST
speukka

Posts: 335

#32 • • Edited speukka

Replying to Virallinen Traktor keskustelu/helpdesk:

DropIt, 24.3.2010 22:10:
---
Seuraavan koneen koitan hommata niin tehokkaan ettei ole väliä mitä pidän taustalla päällä :)



Hommaa ennemmin kone, jolle on hyvät ajurit. Ihan sama kuinka tehokas masiina on, jos ajurit on täyttä paskaa. Ne tuon sinunkin rahinaongelmasi aiheuttaa, olettaen ettei Traktorin latenssit oo vedetty liian alas.
Zigura

Posts: 25

#33 • • Zigura
Koneista puheen ollen. Ajattelin hankkia pelkästään Traktor Scratch Prota varten läppärin, mutta oon saanut snadisti ristiriitaista infoa siitä miten jäyheä vehje sitä tarvitsee pyörittämään. Nyt olisi kiikarissa 3-4 vuotta vanha macbook pro:
- 1,84 DuoCore
- 2 Gb muistia
- OS X (versiosta ei tietoa)

Oon Traktor DJ Studio 3:sta pyörittänyt ongelmattomasti PC:llä, joka on tuota Macbookia reilusti löysempi laite, mutta syökö toi Traktor Pro Scratch mittavasti enemmän tehoja? En soita waveja, vaan flaceja ja mp-kolmosia. Tuskin tulen Traktorista koskaan vetämään kaikkia efektejä päälle neljään dekkiin tiukimmilla latenssiasetuksilla, mutta miten lähelle tolla mäkillä pääsisi ennen kuin se hyytyy?
milo

Posts: 860

#34 • • milo Plaugenaut
Nyt on hetken ollut X1 käytössä ja ei voi muuta sanoa kuin, että huhuh. Suoraan paketista kiinni ja soittamaan, ei mitään ongelmia. Perusasettelulla pääsee pitkälle mutta luultavammin tulee mäppäiltyä hiukan uusiksi, jotta saa kaiken haluamansa näppien alle.

Ja nyt taidan tietää miltä Applen fanipojista tuntuu. :D

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

speukka

Posts: 335

#35 • • speukka

Replying to Virallinen Traktor keskustelu/helpdesk:

Zigura, 5.4.2010 18:03:
Koneista puheen ollen. Ajattelin hankkia pelkästään Traktor Scratch Prota varten läppärin, mutta oon saanut snadisti ristiriitaista infoa siitä miten jäyheä vehje sitä tarvitsee pyörittämään.



Tää on taas varmaa sitä normaalia PC-markkinamiesten paskapuhetta, että pari vuotta vanha kone on vanha ja sillä ei tee enää mitään.. Todellakin jaksaa pyörittää tuo MacBook Pro Traktor Scratchiä mennen tullen.. Sitä jaksaa pyörittää 10 vuotta vanhempi konekin.
blackpeka

Posts: 40

#37 • • Edited blackpeka
Oon kyllä vähän erimieltä tosta speukan kommentista, mulla itellä pöytä koneena suhtkoht tehokas 3v vanha PC ja hyytyy jos käyttää key:tä ja efektejä neljällä dekillä samaan aikaan. esim 3-4 dekkiä soi samaan aikaan ja sitten käyttää esim kahta efektiä parille dekille samaan aikaan.

ja vielä edittinä: on varmasti tehokkaampi kun mikään alle 1k läppäri mitä tällä hetkellä on esim verkkokaupassa.
Kriss G

Posts: 1,492

#39 • • Kriss G Wir brauchen bass
Onkos kellään kokemuksia Traktorista 4:llä dekillä? Tarkotus olis ostaa ensin Traktor Pro ja siihen yks Kontrol x1 ja sen kylkeen myöhemmin toinen. Futaako synkkaus hyvin vai onko liian säätöä?

--
DESTROY ALL HIPPIES

juu-zo

Posts: 577

#40 • • juu-zo *KoneHuone*

Replying to Virallinen Traktor keskustelu/helpdesk:

Kriss G, 9.7.2010 12:58:
Onkos kellään kokemuksia Traktorista 4:llä dekillä? Tarkotus olis ostaa ensin Traktor Pro ja siihen yks Kontrol x1 ja sen kylkeen myöhemmin toinen. Futaako synkkaus hyvin vai onko liian säätöä?



Eiköhän se ihan kätsysti toimi neljälläkin dekillä. Muunmuassa Richie Hawtin soittaa melko usein neljällä dekillä jos kontrollerit on mukana. Itse myin juuri seraton ja olen siirtymässä traktor leiriin. Btw tietääkö kukaan kauanko kestää tilaus tulla tuolta native instrumentsin web shopista?

--
Respect is not given, it is taken