12.3. Club Colors presents.. Armin van Buuren(Armada,nl)

249 posts, 13 pages, 114,148 views

m1kk3

Posts: 5,560

#221 • • m1kk3 no-life

Replying to 12.3. Club Colors presents.. Armin van Buuren(Armada,nl):

jokke_, 15.3.2010 22:16:
---
Xaffi, 15.3.2010 13:26:
Ihme valittajia täällä!

---

Etippä mulle joku musiikkifoorumi missä ei olis valitusta. palautetta pitää aina tulla, niin negatiivista kuin positiivistakin.. ;)


nii, ja tässä topikissa valitusta on tullut ihan aiheestakin. Jos bilepaikka on ku persereikä ni kai sen saa sanoa ääneen, vai ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Xaffi

Posts: 9

#222 • • Xaffi

Replying to 12.3. Club Colors presents.. Armin van Buuren(Armada,nl):

mikke, 15.3.2010 22:33:
---
jokke_, 15.3.2010 22:16:
---
Xaffi, 15.3.2010 13:26:
Ihme valittajia täällä!

---

Etippä mulle joku musiikkifoorumi missä ei olis valitusta. palautetta pitää aina tulla, niin negatiivista kuin positiivistakin.. ;)

---

nii, ja tässä topikissa valitusta on tullut ihan aiheestakin. Jos bilepaikka on ku persereikä ni kai sen saa sanoa ääneen, vai ?




Tottahan toki, mielipiteet kunniaan! *aplodit* Itse olin ehkä viimevuoden Voimala -kokemuksen perusteella varautunut pahempaan ruuhkaan ja nestehukkaan! :) Näiltä tiimoilta asiat toimivat tällä kertaa paremmin. Ymmärrettävää myös valitus bilepaikasta. Yleensä tulee kierrettyä Onnelat kaukaa.. Arminin saapuessa Suomeen, sinänsä sama missä herra esiintyy, kunhan vain esiintyy! *hih* Musiikki kuitenkin se pääasia? Vilvoittautumis area oli myös loistava! *joo*
AlkaZ

Posts: 17

#224 • • AlkaZ
Nautin kyllä bileistä, oli ne sitten Onnelassa tai ei. Ahdasta siellä oli kyllä, joten kyllä, kyllä, kyllä:

Saishan ne isommassa mestassa olla, kun kysyntää varmasti olis ainakin tiketin loppuunmyyntiajan perusteella. Itehän maksoin lipusta 40e edellisenä iltana ja en löytäny kun kourallisen myyjäehdokkaita. (tiketissä ei pe peruutuslippuja)

Armin-sedän näin ensimmäistä kertaa, ja täytyy sanoa että 3/4-4/5 setistä toimi ihan mainiosti, tosin Gareth veti omalla setillä sellasen ns. "paremman" tanssiterapiaistunnon. Kumminkin aika tasan meni äänet näille miehille täältä päin.

Kaikki vaan natsas, ahtautta lukuunottamatta.

+++
Morjens

Posts: 16

#225 • • Morjens

Replying to 12.3. Club Colors presents.. Armin van Buuren(Armada,nl):

Jil, 15.3.2010 11:26:
---
Morjens, 15.3.2010 08:44:
Ihme jengiä täällä, kun itketään joka asiasta, mutta niin kai se aina on.
Ne jotka ei Arminin seteistä tykkää, ei varmaan kannata sitten tulla keikalle? Tuskin Arminin keikkatyyli nyt yhtäkkiä muuttuisi.

---

Makuasioita. Mun mielestä Armin (ja monet muut DJ Magin Top 10-"starat") on lähes poikkeuksetta alisuorittanut Suomessa. Setit on sitä tasapaksua "hitti"-kamaa, eikä uskalleta viedä sitä settiä sille oikeelle tasolle mihin nää kaverit varmasti pystyy.

---

Tuntuu että suurimmat valittajat tulee nimenomaan pääkaupunkiseudulta. Ei ole kivaa tulla täältä kaukaa vaikka junalla 115€ edestakaisin, kun keikka maksaa n.25€.

---

Johtuskos siitä, että 80% varmaan tapahtumassa olleista on täältä päin kotosin? Ja miks sitten saavut jos ei oo yhtään kivaa? Paljos sen keikan pitäs maksaa jotta ois kivempaa?*piis*

---

Ehkä keikasta osaa ottaa enemmän irti, kun siitä joutuu maksamaan enemmän ja näkemään huomattavasti enemmän vaivaa, että pääsee edes paikan päälle.

---

Jos se on kriteeri arvostella tapahtumaa niin mikäs siinä. Itse en vaan ymmärrä, että miten se tapahtumasta saatuun mielikuvaan vaikuttaa, saapuuko Helsingistä, Vaasasta vai Siperiasta?

---

"keikalla oli kuuma", no kylmäkö sielä pitäisi olla? Eiköhän se lämpö tullut siitä väkimäärästä. Mielestäni tuo lisää fiilistä ja klubimeininkiä, kun on lämmin ja tiivistä.

---

Sun mielestä sellanen sillipurkissa oleminen ja jatkuva tuuppiminen joka suunnasta lisää fiiliksiä? Mikäs siinä, makunsa kullakin.. *hymy*

---

Basso oli aivan liian lujaa. Itsellä oli tulpat, minkä takia voimakkuus pysyi hyvänä, mutta korkeat äänet jäivät tehokkaasti pois. Ilman tulppia ei voinut olla, eikä todellakaan kannatakkaan. Tietenkin tähän basson häiritsevyyteen vaikuttaa se, että missä kohtaa tanssilattiaa ollaan. Mielestäni Freda51 Nic Chagallin keikalla musiikki toistui oikein hyvin. Toki kun nyt olin selvinpäin, niin asioihin kiinnittää helpommin huomiota.

---

Oiskohan tolla venuella ollu osuutta asiaan?


Okei, miten sun mielestä Armin ei sitten suoriutunut hyvin? Itse tarkoitin lähinnä Arminin suoritusta. Veti enrgisesti ja positiivisesti koko keikan, saaden ylöisön hyvin mukaan. Sillehän ei Armin, eikä kukaan muukaan voi mitään, jos esimerkiksi sinä et tykkää juuri siitä musiikista mitä se Suomessa soittaa. Olihan siinä mukana paljon ASOT top 20 biisejä, sehän on selvää.

Kuka sanoi että ei ole kivaa tulla keikalle? Juurihan sanoin että itse nautin keikasta, enkä ymmärrä kaikkia valittajia. Tarkoitin sitä, että matkasta ei ole kivaa maksaa viittä kertaa enemmän, kuin keikasta. Täälläpäin Suomea ei vaan ole mitään keikkoja, joten ei jää paljoa vaihtoehtoja.

Jos et ole tiennyt, ihmismieli osaa arvostaa enemmän asiaa, jonka eteen on itse joutunut näkemään vaivaa. Lisää voit lukea vaikka tieteen alojen lehdistä.

Olen minäkin sitä mieletä, että Onnela ei hirveen hyvin sovellu tälläiseen, jo pelkästään musiikin toiston kannalta, mutta minkäs teet jos ei muita paikkoja ole vapaana. Artisti tulee silloin kun sille sopii, sen mukaan varataan paikka.

Jos ei ens kerralla ole parempaa paikkaa, ei varmaankaan tämän keikan "pettyjien" kannata tulla paikalle uudestaan pettymään, kun on tiivistä, kuuma ja kännisiä ihmisiä (öh, ollaan Suomessa, täällä ei moni selvinpäin biletä).

Jakakaa niitä kuvauksianne, vaikka youtubessa ;) Saadaan klubilaiset vähä jatkofiiliksiä!
jenbunny

Posts: 31

#226 • • jenbunny
Olisko kellään tietoa mistä löytyis Emeryn settilistaa ? Guuglattu on eikä löydy. Jäi kaivelemaan eräs biisi..

Täytyypä vissiin latailla tubeen muutama video illalta, sen verran hyvää äänenlaatua tuli.
Jil

Posts: 682

#227 • • Jil

Replying to 12.3. Club Colors presents.. Armin van Buuren(Armada,nl):

Morjens, 16.3.2010 12:39:

Okei, miten sun mielestä Armin ei sitten suoriutunut hyvin? Itse tarkoitin lähinnä Arminin suoritusta. Veti enrgisesti ja positiivisesti koko keikan, saaden ylöisön hyvin mukaan. Sillehän ei Armin, eikä kukaan muukaan voi mitään, jos esimerkiksi sinä et tykkää juuri siitä musiikista mitä se Suomessa soittaa. Olihan siinä mukana paljon ASOT top 20 biisejä, sehän on selvää.


Armin vetää aina energisesti, ja on kyllä ammattilainen ottamaan yleisönsä. Siitä ollaan toki samaa mieltä. Ja aivan. Mitä se Suomessa soittaa. Täällä se soittaa just sen perusvarman setin. Siihen se sitten jääkin. Mä ainakin odotan tän tason DJ:ltä sitä luovaa soittamista, missä yllätetään yleisö ja vedetään sillä oikeesti persoonallisella ja omalla tasolla. Nyt tuli kaikki ASOT-listahitit, ei mitään uutta ja uskomatonta. Sä tykkäät, mä en. Niinkun sanoin aiemmin, makuasioita.


Kuka sanoi että ei ole kivaa tulla keikalle? Juurihan sanoin että itse nautin keikasta, enkä ymmärrä kaikkia valittajia. Tarkoitin sitä, että matkasta ei ole kivaa maksaa viittä kertaa enemmän, kuin keikasta. Täälläpäin Suomea ei vaan ole mitään keikkoja, joten ei jää paljoa vaihtoehtoja.


Musta se on helvetin hyvä juttu jos voi antaa sitä rakentavaa kritiikkiä. Ei täällä musta kukaan oo mistään turhasta valittanut. Jos oot ikinä ollu asiakaspalveluduunissa niin se kritiikki on paljon arvokkaampaa kun se "olipas nyt ihan hyvää palvelua". Kehitettävää on tapahtumissa ja konseptissa ja varmastikaan Colors organisaationa ei pistä pahakseen että sitä kritiikkiä täällä annetaan.


Jos et ole tiennyt, ihmismieli osaa arvostaa enemmän asiaa, jonka eteen on itse joutunut näkemään vaivaa. Lisää voit lukea vaikka tieteen alojen lehdistä.


Se on ihan sun omaa filosofista ajatusmaailmaa, tuskin liittyy Buureniin ja onnelaan mitenkään?


Olen minäkin sitä mieletä, että Onnela ei hirveen hyvin sovellu tälläiseen, jo pelkästään musiikin toiston kannalta, mutta minkäs teet jos ei muita paikkoja ole vapaana. Artisti tulee silloin kun sille sopii, sen mukaan varataan paikka.


Siis tarkoitat varmaan, että muita paikkoja ei OLE. *joo* Tai joo, onhan tossa Circus, mikä toimis aivan törkeen hyvin *winkwink*. Tosin taitaa kapasiteetiltaan olla vähän pienempää kaliiperia.


Jos ei ens kerralla ole parempaa paikkaa, ei varmaankaan tämän keikan "pettyjien" kannata tulla paikalle uudestaan pettymään, kun on tiivistä, kuuma ja kännisiä ihmisiä (öh, ollaan Suomessa, täällä ei moni selvinpäin biletä).


Joo eipä biletä selvinpäin monessa muussakaan maassa. Mua fiiliksiä ainakin häiritsee aika pahasti se, jos joku kokoajan hyppii varpaille tai leikkii jotain intercityjunaa ympäri tanssilattiaa. Jos sua ei ni mikäs siinä.. Nääkin varmaan makuasioita. *hih*
MIUH

Posts: 33

#228 • • MIUH
Itse olin selvinpäin kuskina, ja sen takia tunnelma tuntu varmaan paikoin jopa ihan ahdistavalta ettei meinannu saada henkeä. Yleensä pienessä sievässä ei niin kiinnitä huomiota semmoseen (toisaalta toi oli kyllä niin ahdas toi yläkerta Buurenin aikaan et huh..).

Alakerrassa K-Systemin aikaan oli ihan chilli tunnelma ja tilavaa. Suuri kiitos siitä kaikille. Tunnelma oli kyllä kaikilla katossa muutenkin koko illan ajan ja yhteishenki oli loistava *hih*

Näin ensimmäistä kertaa AvB:n ja hieno setti oli ahtaudesta huolimatta! Takana oli mukavaa tanssahdella omassa rauhassa.

--
Hei beibit mis on reivit ?

jenbunny

Posts: 31

#229 • • jenbunny

Replying to 12.3. Club Colors presents.. Armin van Buuren(Armada,nl):

jenbunny, 16.3.2010 13:05:
Olisko kellään tietoa mistä löytyis Emeryn settilistaa ? Guuglattu on eikä löydy. Jäi kaivelemaan eräs biisi..

Täytyypä vissiin latailla tubeen muutama video illalta, sen verran hyvää äänenlaatua tuli.



Tässä olis tää tunnistettava biisi:


Jepjep tosi lyhyt pätkä mut uskon et tosta osaa jo sanoo mikä biisi on kysessä mikäli joku tietää :)
*pihkassa*
Ouzee

Posts: 55

#231 • • Ouzee
Kyllä Gareth Emery munkin mielestä ehjemmän setin veti ku Buuren... *joo* Liikaa ihmisiä, liian kuuma. Vettä kului.. Hämmentävät kemut. *nauru*
blis

Posts: 8

#232 • • Edited blis

Replying to 12.3. Club Colors presents.. Armin van Buuren(Armada,nl):

Jil, 16.3.2010 13:11:

---

Armin vetää aina energisesti, ja on kyllä ammattilainen ottamaan yleisönsä. Siitä ollaan toki samaa mieltä. Ja aivan. Mitä se Suomessa soittaa. Täällä se soittaa just sen perusvarman setin. Siihen se sitten jääkin. Mä ainakin odotan tän tason DJ:ltä sitä luovaa soittamista, missä yllätetään yleisö ja vedetään sillä oikeesti persoonallisella ja omalla tasolla. Nyt tuli kaikki ASOT-listahitit, ei mitään uutta ja uskomatonta. Sä tykkäät, mä en. Niinkun sanoin aiemmin, makuasioita.




Ite en ainakaan halua kuulla kovin montaa uutta biisiä livesetin aikana, parhaimmat fiilikset just saa ku tunnistaa niitä biisejä ja sit on mukava tanssia niiden mukana. Ja jos Armin vetää yhen keikan Suomessa per vuosi nii eihän se nyt voi olla soittamatta muuta kun tän hetkisiä kuumia biisejä ja tehdä ton "perusvarman"-setin, itelle ainakin just täydellinen kombinaatio: suurin osa tän hetkisiä tunnettuja biisejä + pari kolme classiccia ja sit muutama uus biisi.. Ja voin väittää, että suurin osa yleisöstä ei edes tiedä kovin tarkalleen mitä biisejä Armin soittelee täl hetkel, varmaa lähes kaikki biisit tuli ns. "uutena", luultavasti vain murto-osa näistä ihmisistä esim kuuntelee asottia..

onhan se aivan eri juttu sellaisissa paikoissa, missä se käy soittamassa useita kertoja vuodessa.. Lähe vaikka käymää Amnesiassa kuuntelemassa...
Jil

Posts: 682

#233 • • Edited Jil

Replying to 12.3. Club Colors presents.. Armin van Buuren(Armada,nl):

blis, 17.3.2010 01:39:
---
Jil, 16.3.2010 13:11:

---

Armin vetää aina energisesti, ja on kyllä ammattilainen ottamaan yleisönsä. Siitä ollaan toki samaa mieltä. Ja aivan. Mitä se Suomessa soittaa. Täällä se soittaa just sen perusvarman setin. Siihen se sitten jääkin. Mä ainakin odotan tän tason DJ:ltä sitä luovaa soittamista, missä yllätetään yleisö ja vedetään sillä oikeesti persoonallisella ja omalla tasolla. Nyt tuli kaikki ASOT-listahitit, ei mitään uutta ja uskomatonta. Sä tykkäät, mä en. Niinkun sanoin aiemmin, makuasioita.

---



Ite en ainakaan halua kuulla kovin montaa uutta biisiä livesetin aikana, parhaimmat fiilikset just saa ku tunnistaa niitä biisejä ja sit on mukava tanssia niiden mukana. Ja jos Armin vetää yhen keikan Suomessa per vuosi nii eihän se nyt voi olla soittamatta muuta kun tän hetkisiä kuumia biisejä ja tehdä ton "perusvarman"-setin, itelle ainakin just täydellinen kombinaatio: suurin osa tän hetkisiä tunnettuja biisejä + pari kolme classiccia ja sit muutama uus biisi.. Ja voin väittää, että suurin osa yleisöstä ei edes tiedä kovin tarkalleen mitä biisejä Armin soittelee täl hetkel, varmaa lähes kaikki biisit tuli ns. "uutena", luultavasti vain murto-osa näistä ihmisistä esim kuuntelee asottia..

onhan se aivan eri juttu sellaisissa paikoissa, missä se käy soittamassa useita kertoja vuodessa.. Lähe vaikka käymää Amnesiassa kuuntelemassa...


Kuten sanottu, nää on ihan makuasioita, mistä on aivan turhaa alkaa vääntämään. Varmasti sille tavislaumalle ois riittäny vaikka Buuren olis soittanu Burned with Desirea ja Adagio for Stringsiä B2B sen 3 tuntia.. *pier*
Morjens

Posts: 16

#234 • • Morjens

Replying to 12.3. Club Colors presents.. Armin van Buuren(Armada,nl):

blis, 17.3.2010 01:39:
---
Jil, 16.3.2010 13:11:

---

Armin vetää aina energisesti, ja on kyllä ammattilainen ottamaan yleisönsä. Siitä ollaan toki samaa mieltä. Ja aivan. Mitä se Suomessa soittaa. Täällä se soittaa just sen perusvarman setin. Siihen se sitten jääkin. Mä ainakin odotan tän tason DJ:ltä sitä luovaa soittamista, missä yllätetään yleisö ja vedetään sillä oikeesti persoonallisella ja omalla tasolla. Nyt tuli kaikki ASOT-listahitit, ei mitään uutta ja uskomatonta. Sä tykkäät, mä en. Niinkun sanoin aiemmin, makuasioita.

---



Ite en ainakaan halua kuulla kovin montaa uutta biisiä livesetin aikana, parhaimmat fiilikset just saa ku tunnistaa niitä biisejä ja sit on mukava tanssia niiden mukana. Ja jos Armin vetää yhen keikan Suomessa per vuosi nii eihän se nyt voi olla soittamatta muuta kun tän hetkisiä kuumia biisejä ja tehdä ton "perusvarman"-setin, itelle ainakin just täydellinen kombinaatio: suurin osa tän hetkisiä tunnettuja biisejä + pari kolme classiccia ja sit muutama uus biisi.. Ja voin väittää, että suurin osa yleisöstä ei edes tiedä kovin tarkalleen mitä biisejä Armin soittelee täl hetkel, varmaa lähes kaikki biisit tuli ns. "uutena", luultavasti vain murto-osa näistä ihmisistä esim kuuntelee asottia..

onhan se aivan eri juttu sellaisissa paikoissa, missä se käy soittamassa useita kertoja vuodessa.. Lähe vaikka käymää Amnesiassa kuuntelemassa...


Ite samoilla linjoilla. Ainakin 8 biisiä tuli ASOT 2009 top-20 listasta, jossain muodossa.
Onhan se aika selvää, että kun on vuoden lopussa tehty top-20 lista, jonka biisit ovat itse kuuntelijoiden äänestamiä, niin sellaisia biisejä soitetaan myös liveseteissä. Olisihan se toki voinut jotain muitakin soittaa, esim bluemanin uusia biisejä.


Mitäs, onko tiedossa lisää kovia nimiä? Dash Berlin nyt ainakin on tulossa hetken päästä :P
kajis

Posts: 345

#235 • • kajis



Siitä sitten vähä kunnollisempaa pätkää..

Haastavin kuvauskeikka kyllä täytyy myöntää tähän asti ihan jo pelkästään väenpaljouden takia mutta myös paikan pimeyden. Noh kyllä siitä tulikin sitten ihan näppärä pikku pätkä :)
Avatar
#236 • • Sunshine^82 Guest

Replying to 12.3. Club Colors presents.. Armin van Buuren(Armada,nl):

kajis, 17.3.2010 13:12:




Siitä sitten vähä kunnollisempaa pätkää..

Haastavin kuvauskeikka kyllä täytyy myöntää tähän asti ihan jo pelkästään väenpaljouden takia mutta myös paikan pimeyden. Noh kyllä siitä tulikin sitten ihan näppärä pikku pätkä :)



Kiitos tästä! *plur* Nopeasti sait väsättyä ja tosiaan vaikea editoitava tossa ruuhkassa ja pimeydessä. *joo*
peltron

Posts: 4

#237 • • peltron
mihin kaikki kuvat on tapahtumasta jääny ?
vai enkö osaa ettiä
Takyon

Posts: 2,945

#238 • • Takyon Möwkö

Replying to 12.3. Club Colors presents.. Armin van Buuren(Armada,nl):

blis, 17.3.2010 01:39:
---
Jil, 16.3.2010 13:11:

---

Armin vetää aina energisesti, ja on kyllä ammattilainen ottamaan yleisönsä. Siitä ollaan toki samaa mieltä. Ja aivan. Mitä se Suomessa soittaa. Täällä se soittaa just sen perusvarman setin. Siihen se sitten jääkin. Mä ainakin odotan tän tason DJ:ltä sitä luovaa soittamista, missä yllätetään yleisö ja vedetään sillä oikeesti persoonallisella ja omalla tasolla. Nyt tuli kaikki ASOT-listahitit, ei mitään uutta ja uskomatonta. Sä tykkäät, mä en. Niinkun sanoin aiemmin, makuasioita.

---



Ite en ainakaan halua kuulla kovin montaa uutta biisiä livesetin aikana, parhaimmat fiilikset just saa ku tunnistaa niitä biisejä ja sit on mukava tanssia niiden mukana. Ja jos Armin vetää yhen keikan Suomessa per vuosi nii eihän se nyt voi olla soittamatta muuta kun tän hetkisiä kuumia biisejä ja tehdä ton "perusvarman"-setin, itelle ainakin just täydellinen kombinaatio: suurin osa tän hetkisiä tunnettuja biisejä + pari kolme classiccia ja sit muutama uus biisi.. Ja voin väittää, että suurin osa yleisöstä ei edes tiedä kovin tarkalleen mitä biisejä Armin soittelee täl hetkel, varmaa lähes kaikki biisit tuli ns. "uutena", luultavasti vain murto-osa näistä ihmisistä esim kuuntelee asottia..

onhan se aivan eri juttu sellaisissa paikoissa, missä se käy soittamassa useita kertoja vuodessa.. Lähe vaikka käymää Amnesiassa kuuntelemassa...



Kuka tahansa pystyy soittamaan tämän päivän hittibiisejä toisensa perään, mut huomisen hittibiisien soittaminen vaatii taitoa.. Eli mitäpä tämä taas kertoo "maailman parhaasta dj:stä"? :/

Noh, senkus fanitatte. Kyllä te nuoretkin vielä joskus (todennäköisesti) huomaatte et täältä kotomaastakin löytyy huomattavasti parempia levyn tiskaajia kuin nämä supertähdet.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

MIUH

Posts: 33

#239 • • MIUH

Replying to 12.3. Club Colors presents.. Armin van Buuren(Armada,nl):

kajis, 17.3.2010 13:12:




Siitä sitten vähä kunnollisempaa pätkää..

Haastavin kuvauskeikka kyllä täytyy myöntää tähän asti ihan jo pelkästään väenpaljouden takia mutta myös paikan pimeyden. Noh kyllä siitä tulikin sitten ihan näppärä pikku pätkä :)




Joo todella hieno video ! Kiitos :)

--
Hei beibit mis on reivit ?

m1kk3

Posts: 5,560

#240 • • m1kk3 no-life

Replying to 12.3. Club Colors presents.. Armin van Buuren(Armada,nl):

Takyon, 18.3.2010 23:18:
Kuka tahansa pystyy soittamaan tämän päivän hittibiisejä toisensa perään, mut huomisen hittibiisien soittaminen vaatii taitoa.. Eli mitäpä tämä taas kertoo "maailman parhaasta dj:stä"? :/

Noh, senkus fanitatte. Kyllä te nuoretkin vielä joskus (todennäköisesti) huomaatte et täältä kotomaastakin löytyy huomattavasti parempia levyn tiskaajia kuin nämä supertähdet.


Enpä vois olla enempää samaa mieltä ^_^

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti