Mindcore - Born To Raise Hell 20.3.2010 @ Helsinki

306 posts, 16 pages, 92,989 views

Avangion

Posts: 2,529

#283 • • Avangion Punakardinaali

Replying to Mindcore - Born To Raise Hell 20.3.2010 @ Helsinki:

lohikarme, 21.3.2010 16:31:
110db mitattu tanssilattialta :X



Niinpä!

Se musiikki oli aivan perhanan liian kovalla!
Käy sääliksi kaikkia, jotka oli liian kännissä tai muuten pihalla tajutakseen suojata korviaan...
Pysyvä kuulovaurio *igor* *eiei*


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Wulan

Posts: 91

#284 • • Wulan
Oberhammer-bileet! *sydän*
Hendryk

Posts: 510

#286 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Enemmänkin sinne etulattialle olisi mahtunut tytöi korviansa kuurouttamaan - välillä oli olo kuin Venäjän armeijan konekiväärisulkeisissa. Olisi melkein ollut desibelipoliisin paikka, mutta onneksi sellaista ei siellä näkynyt, koska pitäähän tällaisten kemujen jälkeen korvien pari päivää vonkuakin. *plur*

Aina minulla on ongelmia monojeni kanssa - nyt meinasi patiinit lipsua pahasti, varsinkin ihan loppuillasta, eikä se taatusti johtunut 70 euron Fisu-budjetista. EI! No, onneksi Hesarilta saa bonusta myös ponusta. Juttelin muuten yhden tyypin kanssa, joka oli reissanut Oulusta varta vasten näihin bileisiin. Aika kunnioitettavaa. Pistää miettimään, että ketä sitä itse lähtisi Ouluun asti fanittamaan. Lisa Lashesia, ehkä.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

bedlam

Posts: 195

#287 • • Edited bedlam
Todella suuri kiitos Mindcore! Nää bileet oli mulle kyllä unelmien täyttymys. :):) Loistavaa musiikkia koko illan ja äänentoisto täydellistä! Mindcore bileet sai kyllä minusta vakioasiakkaan.
Ei oo mistään mitään narisemista, oon enemmän kuin tyytyväinen. :) :)

--
I`m damagin`, got more dark power than Anakin.
Sound of the underground.

kinderi

Posts: 1,783

#289 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Mindcore - Born To Raise Hell 20.3.2010 @ Helsinki:

Avangion, 22.3.2010 12:01:
---
Käy sääliksi kaikkia, jotka oli liian kännissä tai muuten pihalla tajutakseen suojata korviaan...



DINGDING, eipä ole hetkeäkään soinu korvissa tai muutenkaan vaikuttanu mihinkään vaikka ilman tulppia mentiin koko ilta :D
Mutta mä oon aina pihalla enkä tajuu :D
*hali*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Neonia

Posts: 53

#290 • • Neonia BassFreak
Noniin, nyt kun on toipunut illasta ja jatkoista niin vois kirjottaa tännekin jotain lyhyesti*tirsk*

Voin puhtaalla omatunnolla todeta että nää oli kyllä ylivertasesti parhaimmat mindcoret ikinä!*sydän**aplodit**jiihaa*
Lineuppi oli kyllä todella mun makuun, välillä harmitti ettei voinut olla yläkerrassa ja alakerrassa samaan aikaan ja viel kolmanneks repeytyä seurustelemaan ystävien kanssa vähän enempi.
Tän parempia synttärikemuja ei ois voinu toivoo ja isojen herrojen nimmaritkin sain sitten lahjana vielä illan päätteeksi! *vink*
Dione oli ihan tajuttoman loisto joka oli kyllä ihan tiedossa ja Ruffnecki yllätti mut kymmenenkertaisesti ja olin ihan*plur* arvostus nousi todella paljon lauantain jälkeen entisestään kumpaakin kohtaan. upeetamahtavaa!! oon vieläkin ihan euforiaa potemassa kotona kyseisestä illasta*plur*

Iso kiitos pojille kun jaksatte stressata näiden takia*hali* ja kiitos unohtumattomasta illasta!*aplodit*

I'm hardcore to da bone*pahis*
klrp

Posts: 77

#293 • • klrp Fukken Max Penalty

Replying to Mindcore - Born To Raise Hell 20.3.2010 @ Helsinki:

THOZ, 22.3.2010 21:34:

Mun rakas ystäväni oli niin rakastunut "HESEN" kaupunkiin ni katteltii vähä nähtävyyksiä ja ihmisiä :D


Ei v***u, seinäjoelta vai neonvihreä paitanen, kenties jompikumpi? Heititte tota HESE -läppää siin yhen pöydän luona kun olin ottaa happea vähä. :D

--
Terror Worldwide; Kid tested, mother approved!

Duukkis

Posts: 627

#294 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Replying to Mindcore - Born To Raise Hell 20.3.2010 @ Helsinki:

Kiitokset. Hyvä meno oli koko illan. Matzartin setin loppupuolella pääsin paikalle, ja vaikutti hyvältä. Sitten Sasha F:n setti olikin niin hyvä, ettei paremmasta väliä. Melodista mutta päräyttävää. Efialtesia kuulin varmaan ekaa kertaa eikä jää viimeiseks. Pääosin olin alakerrassa, ja ihan hyvin siellä viihtyi.

Taidan kuitenkin olla aika vaativa hardcoren suhteen, koska aika harvan artistin setit erityisemmin miellytti (tämä myös edeltävässä Mindcoressa). Jälkeenpäin tuli mieleen, että olisi ollut hyvä päästä paikalle heti Syntseä kuulemaan (hardstylea?) ja jättää vaikka viimeinen esiintyjä pois (nälkä tulee aina :D), mutta eihän sitä voinut etukäteen tajuta.

jull3, 21.3.2010 10:25:
Huh!

Olipas soundia pitkästä aikaa! Ruffneck, Dione, äänentoisto ja lopun b2b sessiot!!! *pahis*
Eipä ole koskaan ennen korvissa soinut bileiden jäljiltä vaikka käytti korvatulppia :)

Kiitokset myös kaikille kavereille, oli mahtava ilta!


Jep. Äänenvoimakkuutta oli vähän liikaa. Sasha F:n setin aikana volume oli juuri sopiva, mutta sen jälkeen laitettiin liian kovalle. Äänisysteemi oli siitä huolimatta ihan huippu.
Syntse

Posts: 1,652

#295 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Replying to Mindcore - Born To Raise Hell 20.3.2010 @ Helsinki:

Duukkis, 23.3.2010 19:57:
Jälkeenpäin tuli mieleen, että olisi ollut hyvä päästä paikalle heti Syntseä kuulemaan (hardstylea?) ja jättää vaikka viimeinen esiintyjä pois (nälkä tulee aina :D), mutta eihän sitä voinut etukäteen tajuta.



Alkupää tuli hard trancehtavaa meininkii ja loppupuoli sitten vanhempia hardstyle kipaleita.

Kyllähän noita bileitä viel tulee.
Duukkis

Posts: 627

#296 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Löysin kutsun Säde ug 2 bileisiin yläkerran sohvalta. Jos joku hukkasi omansa siihen, voi tulla hakemaan tai voin mahdollisesti tuoda itse jonnekin. Yhteydenotto mieluiten yksityisviestillä.
QatWoman

Posts: 52

#297 • • QatWoman

Replying to Mindcore - Born To Raise Hell 20.3.2010 @ Helsinki:

Kiitos myös minun puolesta! Lipunmyyjän homma on kivaa aina nois bileissä ku niin hyvä meno ihmisillä (:

yertle, 22.3.2010 10:17:
Minulla oli mukavaa. Kiitsa seuranpitäjille, ja vielä isompi kiitsa Qatille. Mulla on vieläkin se nimmari tossa kädessä, ja kuvittelen koko ajan et se on tatuointi ja sit säikähdän :D


Se nimmari näyttää olevan pysyvää sorttia :D

--
Ilo irti kaikesta! ;P

Riku

Posts: 3,187

#298 • • Riku The Little Prince
Ekan sivun palautteiden lukemisen perusteella taitaa joutua katumaan sitä ettei tullu lähettyä koko päivän kestäneen huonon fiiliksen vuoksi. Tää ois ehkä kuitenkin ollu sopivaa lääkettä ja terapiaa siihen tautiin. Ruffneck ei varmaan ihan heti uusiksi tänne eksy. Stupid, stupid, stupid...

--
Kyseenalaista aina kaikki.

1nsane

Posts: 2

#299 • • 1nsane
Joo'o, oli kyllä melkosen hieno meno läpi illan. Piti Dionen setin jälkeen vaan kaverin korvien vuoksi vähän taipua ja lähteä "viilentelemään", niin missasin aika pahasti Ruffneckin setin.
Hienot fiilikset jäi!
sizzler

Posts: 198

#300 • • sizzler
ruffneckin setti oli ainut mikä jäi näist kemuist mieleen vaikka en toki vikaa b2b settiä ehtiny jäädä kuuntelemaan. Ja ei toi uus hc matsku oikee iske meikän korviin enää... :/ tunnelma oli kyl ihan hyvä siit ei voi sanoa mitn.

--
"Joskus se antaa, mutta myös joskus se ottaa"