Monday Bar Spring Break Cruise 12.3.2010 @ Ulkomaat

39 posts, 2 pages, 12,146 views

Swoosh

Posts: 355

#21 • • Edited Swoosh FINRG, HYBRIDIZE, Stuttgart Kickers
Oli kyllä ehdottomasti vuoden parhaat bileet!! *super*
Kaikki tuntuivat olevan liikenteessä hyvällä fiiliksellä ja oma porukkakin pysyi suht aisoissa, ehkä lukuunottamatta sunnuntain muumiristeilyn vastaanottokomiteaa *lmao*

Suurkiitos järjestäjille sekä Harrille ja Venlalle lentokenttä seurasta oli kyl jättekivaa.. Ja onneks jäi se katkarapu-paita ostamatta :D

FINRG posse kiittää ja kuittaa Isolla möyryllä *sydän**sydän**sydän*

Edit: +Erityismaininta Ruotsin versiolle Jamboreesta, oli hauskaa ottaa kuppia teidän kanssa!!
JayVee

Posts: 887

#23 • • JayVee FINRG / Supercharged
joo oli kyl kieltämättä parhaat bileet pitkäään aikaa!!! älytön meininki!! kyl pitää uudestaa lähtee joku kerta!!! kiitos matkaseurueelle ja mondaybaarille! huhuhu! *super**sydän**sydän**super**känni**plur*


huomenna sitte lisäilen noita mun ottamia kuvia finrg stagelta :P

joo muuumi risteily *nauru*


möyryyyyyyyyy! *sydän**sydän*

--
FINRG / Supercharged

yaya

Posts: 64

#24 • • yaya
isomöyry jälkimöyry.........

aivan uskomattomat bileet *sydän**sydän**sydän*

KIITOS!!!!
Tya

Posts: 59

#25 • • Tya
Kyllä, aivan mahtavat bileet! *sydän*
Iso kiitos Monday Barille ja tietenkin omalle loistavalle matkaseurueelle. Otetaan joskus vielä uusiks!

ja muumiristeily oli kyl mahtava päätös tälle reissulle *nauru*
luba

Posts: 226

#26 • • luba
Parhautta! *aplodit**aplodit**jiihaa**jiihaa*
al3x.nu

Posts: 38

#27 • • al3x.nu
Kiitos FINRG kun saite mun jallat tansimaan vaikka en halunnut enemän, J7 on yksi kenenkkä tulevaa musa ura on luutavasti kirkas. Monet tääl ruotissa sanoi että FINRG pelasti risteilyn.

Ja niin kuin aikasemin on mainittu niin minun kuvat löytyy www.al3x.nu
liikkuva muna

Posts: 2,652

#28 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Joo oli kyl harvinaisen möyry meininki! Jopa tämmönen perusnega dissailija tykkäs, tuli jopa tanssittua J7:n setin aikana *joo*

Ton reissun vois kyl vetää uusiks millon vaan. *lmao*

Kuvia näemmä löytyy täältä aika reippaasti, meiänkin porukkaa päässy pariin:
http://www.tranceclubber.com/
T-mu

Posts: 2,980

#29 • • Edited T-mu Läskimooses
Oli kyllä ihan uskomattoman hyvä reissu! Aamujen dj keikka meni kyllä itelläni selkeesti top10 keikkoihin mitä on tullut vedettyä, se fiilis oli jotain ihan sanoinkuvaamatonta!

Kiitos loistavalle möyryseurueelle ja eritoten Petterille! Siinä vasta möyryäjä minun makuuni!
Ja kiitos kanssa Jacelle ja Tepalle ja Staffanille! Tästä voisin melkein ottaa itselleni jokavuotisen perinteen.
Djane J7

Posts: 307

#31 • • Djane J7 [FINRG,2Ibiza,Supercharged,Harder.fi]

Replying to Monday Bar Spring Break Cruise 12.3.2010 @ Ulkomaat:

al3x.nu, 16.3.2010 00:15:
Kiitos FINRG kun saite mun jallat tansimaan vaikka en halunnut enemän, J7 on yksi kenenkkä tulevaa musa ura on luutavasti kirkas. Monet tääl ruotissa sanoi että FINRG pelasti risteilyn.

Ja niin kuin aikasemin on mainittu niin minun kuvat löytyy www.al3x.nu





Kiitos al3x.nu aivan ihanasta palautteesta, tällaisen kuuleminen auttaa kyllä uskomaan tulevaisuuteen *hihu* Ja todella hienoja kuvia sinulla, oli ilo katsella! *joo*

Ja Aleksin kun näin tanssilattialla niin ajattelin et ei tämä nyt ihan huonosti voi mennä kun tällaista tapahtuu *nauru* Mutta tosiaan, itellä oma keikka menee kyllä myös ehdottomasti vähintään all the time top3-listalle! Fiilis oli niiiiin katossa, yleisö oli mitä parhainta *sydän*

Ja rakkaalle retkueellemme superkiitokset!! olitte niin ihanaa seuraa *plur* Petterin tarinoinnit kyllä kruunasi loppumatkan *lmao* Valtavat kiitokset tietenkin myös Jacelle ja Staffanille niinkuin Teemukin tuossa mainitsi! En kyllä ollenkaan pistä vastaan jos tällaiselle seuraa jatkoa *hih*

Kokonaisuudessaan paras reissu pitkään aikaan! Kyllä nyt tuli hehkutettua, mutta syytä olikin! :D

Möyryyyyy!!!
frz3n

Posts: 222

#32 • • Edited frz3n
Nyt vasta rupee darra hellittään tän reissun jäljiltä, ihan järkyttävän hienoo menoo jälleen kerran *aplodit**sydän* Tosiaan iso käsi Finrg posselle alumiinin puolella ja kiitokset promo cd:stä *pihkassa*

--
*nuotti* [boom] [boom] [buildup] [brakedown] [boom] [boom] *nuotti*

DJ Rx

Posts: 2,527

#33 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
Joo kiitos munkin puolesta, kuten tuolla ryhmiksessä jo kiittelinkin koko ilta oli täynnä erityisen vahvoja suorituksia ja jengi oli aivan liekeissä koko illan aamu ysiin asti! Flyer ja CD kamppis näytti todellakin tuottavan tulosta, ruotsin lataukset pomppasivat yli 2150% viime viikosta *uros*

Erityisen suuri kiitos kaikille reissussa olleille sekä meitä hostanneille ihmisille, ei ole ihan vähään aikaan tälläkään ollut 3 päivän krapulaa, tulipa tuossa myös ekaa kertaa elämässä soitettua alasti täydelle klubille, ei tarvii taas vähään aikaan ottaa kyl tän reissun jälkeen *känni*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Jace

Posts: 297

#35 • • Jace Monday Bar
Huh heijaa... olipahan taas kinkerit *jiihaa*

Suurkiitos jälleen kerran kaikille jotka jaksoivat tulla paikalle *sydän*

Erityismaininta koko Finrg posselle, eipä olla vähään aikaan nähty yhtä hilpeää toimintaa haha! *nauru*


Tässä muutama video reissusta:









Kesäkuussa sitten jatketaan Black & White 2010 Cruisella. Mukana silloin miehistöineen Hollannin Scantraxx ja Englannin Riot.
Proteus

Posts: 968

#36 • • Proteus
Huh oli kyllä paras reissu ikinä!:D

Suuret kiitokset Staffan, Johnny ja Jarkko!! Tack så mycke!:)

Tepa.. Venla tilas mulle sen katkarapu paidan ha ha!!:)

Love Harri & Venla xxx
Avatar
#37 • • Muussika Guest
Snadisti harmittaa, kun en sitten lähtenytkään, sen verran juttua oon tästä reissusta kuullut. *nauru*

Aleksi tanssilattialla ois ollut aika wtf elämys, isomöyryjutuista puhumattakaan. :D
aca

Posts: 108

#38 • • aca Trance Visual
Ei vieläkään voi muutakuin hymyillä *plur**plur*ja toivoo, että tää väsymys joskus loppuu....

--
What do UFO´s and good VJs have in common?
You keep hearing about them, but never see any.