The House Special 12.12.2009 @ Helsinki

34 posts, 2 pages, 6,525 views

Avatar
#21 • • astaroth Guest
tuli haettua kolmen baarin kautta vauhtia ennen viimeiselle 20 minuutille saapumista, joten pelisilmä oli vähän mitä oli :D harmi ettei ehtinyt enempää viettää aikaa ihmisten ja musiikin parissa
merqus

Posts: 1,010

#22 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Kannatti skipata nuo dtm:n viimeiset esitykset ja lähteä tänne riittävän ajoissa. Ihana oli nähdä taas kaikkia ihmisiä, niin uudempia kuin vanhempiakin tuttavuuksia *sydän*

Täytyis joku kerta yrittää päästä sen verran ajoissa paikalle, että ehtisi oikeasti syömäänki :P Taas oli kovasti aikeissa, mutta muut oli taas eri mieltä asiasta. Hmph... Next time?
tättähäärä

Posts: 103

#23 • • tättähäärä
Tulipahan minunkin käytyä, on tänä syksynä tullut kyllä niin paljon uutta (musiikkia) elämään. Tykkäsin paikasta, mutta ketuttaa kun en ehtinyt syömään, vaikka oli kamala nälkä. Ja kun se ruoantuoksu leijaili koko illan nenässä.. Juoma (eli kalja *nauru*) oli halpaa koko illan, josta tietenkin seurasi jäätävä känni.

Mutta hauskaa oli, ja vaikka musiikkia en ehtinyt juuri kuunnella, niin jo tunnelman vuoksi voisin tulla uudestaankin.

--
Tee mitä lystäät, jos se on paskaa mä en kuuntele.

Late

Posts: 3,441

#24 • • Late team Lasse
Hauska ilta, oli erityisen kiva käydä syömässä hyvässä porukassa ja humaltua halvalla kaljalla erinomaisessa seurassa. Musiikki oli ehkä ihan jees, meni tällä kertaa vähän ohi. :D Saletisti ens kerralla täällä taas.

ps. iso kiitos vielä kerran tytöille jotka tarjosivat ferrari kyydin kotiin! :)
Claquesous

Posts: 3,206

#25 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Muksaa oli, säästösyistä en tullutkaa safkaan vaa jäin himaa syömää juustovoikkareita. Musiikki oli iha ok. Tuli vedettyy muutama bisse ja vodka. Se riitti tosi hyvin koko illaks. Mukavaa seuraa. Väkeäkin oli hyvin. Seuraavalla kerralla taas messissä.

Ässäjatkot taas varastolla!

--
32. of December

Prime Number

Posts: 2,705

#26 • • Prime Number UG-///
Jeah, Herrat Steven Hoaks ja Mr. Sinner ovat nyt sitten epävirallisia The House Special piikkikuninkaita, aikaisempina kertoina ei kukaan ole onnistunut juomaan samanlaista määrää viinaa.

Eipä silti, hyvin sitä tuli kyllä itsekkin pysyttyä perässä juomisen tahdissa.


Helmikuussa sitten seuraavan kerran taas talon erikoinen.

Siihen saakka, kiitos ja näkemiin.

--
Repikää siitä

drifter

Posts: 834

#27 • • drifter RoadMonkey | K1
Mahtava ilta, jäi jopa muistikuvia enkä herännyt putkasta :D

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

bubbelgum

Posts: 2,477

#28 • • bubbelgum ~sylikissa~
Huhheijaa, olipas taas ilta.

Tarkotus oli tulla vaan käymään syömässä, hengaa hetken ja lähtee ajoissa kotiin nukkumaan, mut toisin kävi. :D

Siitä kiitos ruokailuseurueelle! Ena oot ihana. *sydän* Arxikin oli yllättävän rennolla tuulella! *nauru* Sekä porin vahvistukset joista muistan ainoostaan Stellan nimen. *blush* Snapseja tuli sitä tahtii ruokailun edetessä pöytään että koko illan konsepti meni ihan sekasin. *plur*

Tuli sitten nautittua olostaan pilkkuun asti ja hyvin maistui meininki!

Musasta sen verran että Prime Numberin soitellu sopi vallan mukavasti siihen taustalle sen aikaa kun söi, tuli tosi magee fiilis kuunnella nostattavaa soundii samalla ku nautti hyvästä ruuasta.

Steven Hoaks sitten räjäyttikin potin. Tuli niin hekumallista soundia ja mageita viboja että aiai sentään. Pysy non stop hymy huulilla.

Tämän jälkeen jostain syystä ainakin omalla kohalla tapahtu pieni fiiliksen notkahdus Sinnerin soittaessa. Ois kovasti tehny mieli tanssahdella mut jotenki se musa ei vaan siihen loppuun oikeen enää jaksanut kantaa tarpeeks että ois jaksanut lattialla viipyä.

Mutta joo, ens kerralla sitten helmikuussa taas ehdottomasti paikalla! *joo*

(ps. oli muuten myös aika magee krapula seuraavana päivänä. *hikoil* Jatkopaikalta jaksettiin ryömiä kotiinpäin vasta sunnuntai iltana ko oli niin heikko happi koko päivän. :D)

--
Hullu ku pullosta tullu.

Nitta

Posts: 5,021

#29 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Vauhtia riitti niin paljon että muisti ei pysynyt mukana *blush*

Kiitos ja anteeksi! *plur*
Riku

Posts: 3,187

#30 • • Riku The Little Prince

Replying to The House Special 12.12.2009 @ Helsinki:

Prime Number, 14.12.2009 02:08:
Jeah, Herrat Steven Hoaks ja Mr. Sinner ovat nyt sitten epävirallisia The House Special piikkikuninkaita, aikaisempina kertoina ei kukaan ole onnistunut juomaan samanlaista määrää viinaa.

Mä otan painostani huolimatta ton haasteen koska tahansa vastaan, mut mä oonkin mä. Mun nykyisen harvalla bilerutiinilla, oli harvinaisen mukava kokemus, vaikka missasinkin ruokailut. Toimiva ja innovatiivinen konsepti. Tulen mielelläni uudestaankin. Lämminhenkinen ja rento meininki.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jammailija

Posts: 3,224

#31 • • Edited Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Musa oli pirun toimivaa ja Prime Numberin soittaessa ruuan oli hankala asettautua mahaan biitin pumpatessa toisella puolella. Steful oli house hallussa, Phazella oli piristävä kimara siin välis. Sinnerin setti alkoi lupaavasti, mut kunto veti kotiin päin.

Itse ruokailu oli erinomainen kokemus! Ruoka oli herkullista unohtamatta taikurin esitystä. Taikuri esiintyi taitavasti ja miellyttävästi. Kiitos!*hymy*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Prime Number

Posts: 2,705

#32 • • Prime Number UG-///

Replying to The House Special 12.12.2009 @ Helsinki:

Riku, 16.12.2009 04:23:
---
Prime Number, 14.12.2009 02:08:
Jeah, Herrat Steven Hoaks ja Mr. Sinner ovat nyt sitten epävirallisia The House Special piikkikuninkaita, aikaisempina kertoina ei kukaan ole onnistunut juomaan samanlaista määrää viinaa.
---
Mä otan painostani huolimatta ton haasteen koska tahansa vastaan, mut mä oonkin mä. Mun nykyisen harvalla bilerutiinilla, oli harvinaisen mukava kokemus, vaikka missasinkin ruokailut. Toimiva ja innovatiivinen konsepti. Tulen mielelläni uudestaankin. Lämminhenkinen ja rento meininki.




Muista toki että kun on kyseessä artistipiikki niin vain laskun loppusummaa yleensä katsotaan, pojat otti ilmeisesti jo alusta asti asenteen että vain kalleinta. Mä en tiedä pitäiskö sitä yhtä shampanja pulloa laskea mukaan mut menköön*nauru*

Sullahan on sitten oma piikitysvuoro maaliskuussa, sillon sitten kattellaan niitä loppusummia.

--
Repikää siitä

fiilistyttö

Posts: 95

#33 • • fiilistyttö *ihan pärähtäny*
Aivan mahtava reissu... *jiihaa* Ihana nähdä ihmisii ja yllätyinkin miten paljon siellä oli tuttuja! *sydän**aplodit*

kiitos järjestäneille! *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

--
*ihan pärähtäny*

noena

Posts: 3,138

#34 • • Edited noena first breath after coma

Replying to The House Special 12.12.2009 @ Helsinki:

bubbelgum, 14.12.2009 13:54:
Huhheijaa, olipas taas ilta.
-clips-
Siitä kiitos ruokailuseurueelle! Ena oot ihana. *sydän* Arxikin oli yllättävän rennolla tuulella! *nauru* Sekä porin vahvistukset joista muistan ainoostaan Stellan nimen. *blush* Snapseja tuli sitä tahtii ruokailun edetessä pöytään että koko illan konsepti meni ihan sekasin. *plur*
-clips-


Kiitokset sinnekin näin jälkikäteen*hihu* (..parempi myöhään kuin ei milloinkaan ! :P)
Oli kyl aikamoiset karkelot kyllä, snapsien ja naurujen täytteiset vähintäänkin *hih* Porin vahvistuksilta tuli myös paljon kiitosta, seurasta ja menosta *piis*
Musiikki oli aikamoista, pitkästä aikaa tuli jammailtua Mister Sinnerin tahtiin, mainiota *aplodit*
Seuraavia odotellessa *vink**piis*

--
TwistedLife™ Amusement Park