kysymys sideffecteistä

9 posts, 1 page, 4,635 views

playout

Posts: 3

#1 • • playout
Eli yks tuttu kerto mulle sideffecteistä ja kiinnostus heräs nimenomaan ton päihteettömyyden takia, kun itse opiskelen alalla niin kiinnostukseni heräsi lähteä katsomaan sellaisia bileitä joissa nuoria tuetaan päihteettömyyteen.
ja sitten taas törmäsin feissarissa club Sideffectiin joka taas on nosturissa ja k18 eli päihteellinen??
eli vähän ihmettelen et mitä tää tällänen nyt on että onko nuo sideffectit päihteelliset vai päihteettömät kun ymmärsin kumminkin lukemani perusteella et noissa on yad:kin mukana :O

eli kykenisikö joku nyt minua valaisemaan tämän asian suhteen?
Prime Number

Posts: 2,705

#2 • • Prime Number UG-///

Replying to kysymys sideffecteistä:

playout, 20.11.2009 15:00:
Eli yks tuttu kerto mulle sideffecteistä ja kiinnostus heräs nimenomaan ton päihteettömyyden takia, kun itse opiskelen alalla niin kiinnostukseni heräsi lähteä katsomaan sellaisia bileitä joissa nuoria tuetaan päihteettömyyteen.
ja sitten taas törmäsin feissarissa club Sideffectiin joka taas on nosturissa ja k18 eli päihteellinen??
eli vähän ihmettelen et mitä tää tällänen nyt on että onko nuo sideffectit päihteelliset vai päihteettömät kun ymmärsin kumminkin lukemani perusteella et noissa on yad:kin mukana :O

eli kykenisikö joku nyt minua valaisemaan tämän asian suhteen?




S|deffect on päihteetön mutta Sideffect on päihteellinen eikä liity mitenkään ensin mainittuun. (Huomaa kirjoitusasu)

--
Repikää siitä

J-Mx

Posts: 441

#3 • • J-Mx Koneradio
Ei jummi! Meitsi menee päihteettömään tapahtumaan ja sit mulle tarjotaan siä päihteitä. Voi jummi! Siis mitä nyt tapahtuu, Miksi ihmeessä nyt näin käy? Onko tässä joku nyt ryöstänyt jonkun nimen vai mitä ihmettä?? Apua.*possu*
SuzuS

Posts: 138

#4 • • SuzuS elohiiri....
mielestäni ainakin lausuttuna kuulostaa samalat silloin erehdys on erittäin ymmärrettävä.... on vaan outoa että on kaksi noin saman nimistä tapahtumaa!
domi

Posts: 7,069

#5 • • domi Työn sankari.

Replying to kysymys sideffecteistä:

J-Mx, 20.11.2009 15:33:
Ei jummi! Meitsi menee päihteettömään tapahtumaan ja sit mulle tarjotaan siä päihteitä. Voi jummi! Siis mitä nyt tapahtuu, Miksi ihmeessä nyt näin käy? Onko tässä joku nyt ryöstänyt jonkun nimen vai mitä ihmettä?? Apua.*possu*


Sarkasmisi ei oikein toimi. *justjoo*
J-Mx

Posts: 441

#6 • • Edited J-Mx Koneradio

Replying to kysymys sideffecteistä:

domi, 24.11.2009 13:46:
---
J-Mx, 20.11.2009 15:33:
Ei jummi! Meitsi menee päihteettömään tapahtumaan ja sit mulle tarjotaan siä päihteitä. Voi jummi! Siis mitä nyt tapahtuu, Miksi ihmeessä nyt näin käy? Onko tässä joku nyt ryöstänyt jonkun nimen vai mitä ihmettä?? Apua.*possu*

---

Sarkasmisi ei oikein toimi. *justjoo*



Tiedän *nauru*
Teki vaan mieli kirjottaa jotain tyhmää :P
Avatar
#7 • • Reivaaja Guest
Ihme trolli *poks*
ravec

Posts: 1,102

#8 • • ravec
No juu,

Täytyy myöntää kun sain Facebookin urlin käsiin, jossa oli Sideffect nosturissa...

Kattelin sitä kuvausta ja mietin miten ton voi ulkopuolinen erottaa toisiksi bileiksi, joka ei ole käynyt päihteettömässä bileissä ennemmin.

Se on vähän sama-asia kuin meillä olis muita vakiintuneita nimiä muissa käytöissä.
Esim hardimpien bileiden nimillä tehtäis toiset bileet...joissa soitettais chilliä/housee tai
isompien kaapelitehdas bileiden nimillä soitettais hip hoppia kapakassa.

Lausunta tapa on sama, kirjoitus ei ole. Mutta onko mielikuva/brändi sitten menetetty?
playout

Posts: 3

#9 • • playout
joo no tämä nyt ainakin selkeytti jonkin verran asiaa, joskin pakko myöntää eettä tuo on aika hämmentävää, mutta tämä antoi minulle kuitenkin vastauksen miten homma menee, tosin puhekielessä nuo 2 ovat yksi ja sama asia. tai niin ainakin käy helposti Kiitos kaikille vastanneille