OlliS - Melancholic Thoughts Vol6

25 posts, 2 pages, 8,725 views

OlliS

Posts: 3,999

#21 • • OlliS Further

Replying to OlliS - Melancholic Thoughts Vol6 :

ezzy, 13.10.2009 15:09:
---
Gateway, 13.10.2009 14:55:
Tämä oli parasta hetkeen. Teknisesti myös erinomainen. Ei yhtään heikkoa biisiä, laatumusiikkia parhaimmillaan. Menee kuunteluun vielä useita kertoja. En tiedä kultaako aika muistot mutta ei nykybiisit oikein yllä näihin fiilistasoihin mitä esim. Butterflystä ja Mass Schizophreniasta löytyy.

---


En mä oikeen pysty täydentämään tätä. Aivan helvetin hyvää musaa jälkeen kerran. Mulle sitä "oikeata" progea jne :) Kiitsat Olli!


Thanks molemmille :) Tää on tosiaan sitä itseään, ei vaan tule enää näin hyvää saundia. Toki teknon puolella loistavaa matskua, mutta tälläiset todella eeppiset fiilistelyt ja tarinamaiset biisit ovat vähissä...
Avatar
#22 • • Muussika Guest
Olen myöhäisherännäinen! Enkä melkein osannut kommentoida tänne, kun se vaati vaihe ykkösen, eli tuon yhden napin vaativan painalluksen. :D Having the blonde moment of the day!

Nyt kun tämä kommentointi onnistuu, niin pakko sanoa, notta tämä setti on soinut meikän iPodissa varmaan viimosen parin viikon aikana joka päivä vähintään kerran, yleensä useamman. On jotain niin nannaa! Toimii ku häkä! Teknisesti toimivaa, ja setin progressio iskee meikäläiseen hyvin, ja ne biisit… ah! <3 Tummanpuhuvaa ja seksikästä.

Sopii näihin syksyisiin fiiliksiin loistavasti. :)

Mie kiitän!