SÄDE vs MINDCORE - They Never Lost Their Hardcore! 14.11.2009 @ Helsinki

229 posts, 12 pages, 74,844 views

MRC

Posts: 1,346

#221 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Oli kyl buenot bileet :) Pitkästä aikaa corea tarpeeksi!!!! liikaa sitä ei voi olla KOSKAAN ;)





















PS
BLAST IT WITH PISS!

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Valonalle

Posts: 172

#222 • • Valonalle sekopää

Replying to SÄDE vs MINDCORE - They Never Lost Their Hardcore! 14.11.2009 @ Helsinki:

Hendryk, 16.11.2009 10:56:


Äänentoistosta olen samaa mieltä kuin näköjään monet muutkin: Gloriassa on vähän niin kuin olisi unohtunut pumpulit korviin. Joskus olen miettinyt, että auttaisiko asiaa jos pääsalissa olisi mahdollisimman paljon väkeä, eli vaatteet ja kropat vähän söisivät ja pehmentäisivät ääntä, mutta olin joku viikko takaperin siellä yksissä trullibileissä, jossa porukkaa oli pikkaisen vähemmän kuin Säteessä ja ihme ja kumma: Saundit oli hyvät. Oisko kyse sittenkin äänentoiston suuntaamisesta: Silloin näet taisi olla yläkerta kiinni, eikä kajareita siis ollut tarvinnut suunnata parvelle. Siellähän kuuluvuus on perinteisesti ollut briljantti.



PA:n suuntaus on aina sama. osa parvelle ja osa alas

--
voehan prkl

Duukkis

Posts: 627

#223 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Corea oli kyllä moneen makuun. Paikka oli siistin näköinen ja ihmisillä näytti olevan hauskaa. Taidan olla aika tarkka kuitenkin core-musiikin suhteen, koska ei oikeen mikään setti miellyttänyt klo 23-02, joten piti lähteä kotiin. Harmi, kun viime Säteissä viihdyin niin hyvin. Hyvä toisaalta, että järjestetään monimuotoisia tapahtumia (teema vaihtuu). Kuvia olis kiva nähdä, varsinkin siitä laserukkelista!
ohgreat

Posts: 361

#224 • • ohgreat Efialtes (Distortion)
Kivat bileet oli! *hymy*...ISO kiitos Säteen ja Mindcoren posselle, näihin oli taas sen verta hyvin panostettu et ei voi ku hymyillä. Toivottavasti vire jatkuu ja saadaan jatkossaki hyviä bileitä. *joo*


Ja Antti...sä voisit kyllä miettii pariin otteeseen mitä päästät suustas *lmao*.
BIWP!
checki

Posts: 683

#225 • • checki
Kyllä tuli viihdyttyä =) Kivasti oli jengii liikenteessä pariin viime kertaan verrattunu. Core toimi ja pariin uuteen naamaankin tuli tutustuttua o/

--
Ämpäriin ei huku.

MRC

Posts: 1,346

#226 • • Edited MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Äänentoisto oli kyl taas aika luokaton. Puuroutuu,ei puuuroudu,puuroutuu *eiei* Välil kuulosti ku päällä ois ollu kasetti dekki vuodelta 92. Yhtä paljon volaa ku
limitterit hakkaa päälle jo 97 desibelin kohdalla *toktok*

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Noisu

Posts: 7

#227 • • Noisu
Jeh, meno kyllä täytti odotukset! Onkohan mitään samankaltaista luvassa lähitulevaisuudessa Helsingissä?
Nasutin

Posts: 265

#229 • • Nasutin
Ei kellään enempää kuvia tapahtumasta löytyisi? Itse unohdin täysin kameran käytön synttärihumussa! :(

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!