OlliS : Stillness Speaks Through The Music [ambient/classic/downtempo/electronica]

24 posts, 2 pages, 7,737 views

Avatar
#21 • • Muussika Guest

Replying to OlliS : Stillness Speaks Through The Music [ambient/classic/downtempo/electronica]:

Paperino, 10.7.2009 23:49:

Joo, niin mä teen: Kuuntele (hiiren oikealla)-> Save As -> nimi.mp3 (tää .mp3 on tärkeä!) -> lataus ja kuuntelemaan! Tosin mulla on Mac ja Safari niin asiat voivat olla hieman erilailla mulla. Mutta tuolla mun konstillani pitäis kyllä onnistua ihan Windowsillakin :)



Jou, tattis, sainkin jo itse toimimaan kun tajusin kokeilla painamalla tuota kuuntele-painiketta hiiren oikealla ja sieltä 'tallenna kohde levylle' tjsp. Ennen tosin oon saanut ladattua kaikki setit jotenkin iisimmin, painamalla kuuntele-painiketta hiiren vasurilla ja sitä kautta avautunut valikko, mihin haluaa tiedoston tallentaa.

Mutta tattista, eiköhän tääkin kohta pääse kuuntelemaan ihanaa myöhäisillan musiikkia, nam! :)
Paperino

Posts: 458

#22 • • Paperino Sam-El

Replying to OlliS : Stillness Speaks Through The Music [ambient/classic/downtempo/electronica]:

Vampyrella, 10.7.2009 23:57:
Mutta tattista, eiköhän tääkin kohta pääse kuuntelemaan ihanaa myöhäisillan musiikkia, nam! :)



Eipä kestä, mukavaa että homma toimii. Itsellä on tässä neuvomisessa tosiaan aina se vaikeus, että käytän eri käyttöjärjestelmää kuin suurin osa tietsikankäyttäjistä. Mut onneks on sen verran joutunut windowsinkin kanssa peuhaamaan, että osaa siinäkin perusteet. Nyt kuitenkin takaisin musan pariin :)
OlliS

Posts: 3,999

#23 • • OlliS Further

Replying to OlliS : Stillness Speaks Through The Music [ambient/classic/downtempo/electronica]:

Vampyrella
Mutta tattista, eiköhän tääkin kohta pääse kuuntelemaan ihanaa myöhäisillan musiikkia, nam! :)


Saitko downloadattua setin koneellesi? Jos et, niin tässä vielä täysin suora linkki settiin:
(oikea klikkaa ja tallenna nimellä) -> http://www.triplestereo.com/djollis/OlliS_-_Stillness_Speaks_Through_The_Music.mp3

p.s. lisää ambient/chillout -tunnelmointia tulossa huomenna Tiistain Tanssi-illassa :)
Avatar
#24 • • Muussika Guest

Replying to OlliS : Stillness Speaks Through The Music [ambient/classic/downtempo/electronica]:

OlliS, 13.7.2009 16:49:

Saitko downloadattua setin koneellesi? Jos et, niin tässä vielä täysin suora linkki settiin:
(oikea klikkaa ja tallenna nimellä) -> http://www.triplestereo.com/djollis/OlliS_-_Stillness_Speaks_Through_The_Music.mp3

p.s. lisää ambient/chillout -tunnelmointia tulossa huomenna Tiistain Tanssi-illassa :)



Kiitoksia vielä varmistuksesta, sain ladattua! Aivan ihanaa musiikkia. *sydän*

Biisivalinnat loistavia, ikään kuin soljuvat toisiinsa kiinni, vaikka edustavatkin omalla tavallaan erilaisia tunnelmointimaailmoja. :) Jopa lopun ''biittirikkaammat'' kipaleet istuvat mielestäni settiin loistavasti.

Sopii tähänkin sadepäivään ihan täpöllä. <3