Summer Heat @ Hietsu 2009

8 posts, 1 page, 5,474 views

SummerHeat2009

Posts: 1

#1 • • Edited SummerHeat2009
Aurinkoinen kesäpäivä, hiekkaranta ja hyvää fiilistä!

Kesäkuusta alkaen ihanat aurinkoiset iltapäivät vietetään tietenkin Hietsussa! Rantakahvilan yhteyteen rakennetulle lavalle nousevat yllätysesiintyjät ja tiskijukat rytmittävät Hietsukansan auringonottoa lempeillä rantamusisoinneillaan. Ohjelmassa on lisäksi kilpailuja ja muita ylläreitä.

Hietsun webcam aloittaa toimintansa heti kun rantakelit hieman lämpiävät :) Sen löydät osoittesta www.summerheat.fi

Lisäksi radiosta Spin fm 107.6 mhz
puuhaphiit

Posts: 497

#2 • • Edited puuhaphiit
Allekirjoittanut korkkaa tämän kesän hietsu groovailut tiistaina 2.6 ja keskiviikkona 3.6 *aplodit*
Luvassa letkeetä nahkanpoltto musiikkia... (...once you are in my beach, then it comes OUR beach and OUR beach music *nauru*)
Sormet ja varpaat ristiin että aurinko paistaa. *hikoil*
Wolverine

Posts: 1,860

#3 • • Wolverine

puuhaphiit, 28.5.2009 20:58:
Allekirjoittanut korkkaa tämän kesän hietsu groovailut tiistaina 2.6 ja keskiviikkona 3.6 *aplodit*

Sormet ja varpaat ristiin että aurinko paistaa. *hikoil*



..ja että naiset ovat kauniita ja yläosattomissa!
$

Posts: 1,802

#4 • • $ Destination weekend!
Dj Aleksi A (eli Aleksi, Aleksi A, Alex, Aleks, AA A.A whatever..) eli minä soitan tänään housea Hietsussa ilman säröä klo 16-20.

Kuitenkaan lihava diiva ei laula tänään, vaan tunnelmallinen biitti rullaa.
remotion

Posts: 5,283

#5 • • remotion nostatus guru

$, 26.6.2009 13:25:
Dj Aleksi A (eli Aleksi, Aleksi A, Alex, Aleks, AA A.A whatever..) eli minä soitan tänään housea Hietsussa ilman säröä klo 16-20.

Kuitenkaan lihava diiva ei laula tänään, vaan tunnelmallinen biitti rullaa.



Puuhapetelt tuli hyvää baleaarista settiä. Tänää sit kuulolle tää setti!
Freja

Posts: 8,774

#6 • • Freja Sihteeri
Oon kyl muute vähä pettyny et webcam ei oo toiminnas! Paljonko sitä lämpöä pitää olla et se aloittaa toimintansa? :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been