Etsin "nuoria" Varsinais-Suomalaisia kulttuuritoimijoita ja toimintaa

1 post, 1 page, 2,060 views

Gerbera

Posts: 190

#1 • • Gerbera Åbojungle
Teen selvitystä Varsinais-Suomen alueen noin 18-30 vuotiaille järjestettävästä "kulttuuritoiminnasta". Tämän ryhmän päämäärä on saada kerättyä niiden toimijoiden tietoja, joihin en muuten pääse käsiksi.

Jos siis tiedät jonkun väljästikään noin 18-30 vuotiaille järjestettävän tapahtuman, jutun, idean Varsinais-Suomen alueelta, kirjoita siitä ryhmän seinälle. Minä rajaan itse myöhemmin, mitkä toimijat otan selvitykseen mukaan. Yhteystiedot järjestäjistä/toimijoista olisi mukava saada vaikkapa yksityisviestillä.

Kerään toki toimijoita muitakin kautta, kuten seutukuntien nuorisotyöntekijöiden kautta, enkä usko koskaan saavuttavani täydellistä listaa. Uskon kuitenkin, että tätä kautta voin saavuttaa muuten saavuttamattomissa olevia ryhmiä.

Toimijat tulevat olemaan osa selvitystäni, jossa rakennan infopakettia Varsinais-Suomen julkisille ja yksityisille toimijoille siitä, mitä Varsinais-Suomen alueella järjestetään tämän ikäiselle ihmisryhmälle, mitä aiemmin on tapahtunut ja mitä haluttaisiin tapahtuvan, sekä mikä vaikutus tällä on alueen imagolle.

Myöhemmin työstän aiheesta gradua.

Kulttuuri tarkoittaa siis tässä yhteydessä joidenkin toimijoiden henkisten ja aineellisten saavutusten kokonaisuutta: siis musiikkia, kerhoja, performanssia, yhteisöllisyyttä lisääviä ideoita, yms yms.

p.s. kirjoita mieluusti myös oman kuntasi tarjonnasta, jos olet noin 18-30 vuotias.

p.p.s. Väljästi taustaorganisaatioinani toimivat Turun yliopisto, Varsinais-Suomen liitto, sekä Turku2011.

p.p.p.s. Olen tietoinen metodini epätieteellisestä asettelusta.

Ville Santalahti / [email protected]

--
The jungle is massive