S|DEFFECT 5.6.2009 @ Helsinki

34 posts, 2 pages, 11,743 views

illusion

Posts: 1,061

#21 • • illusion team-sauna :D

xl8r, 6.6.2009 01:05:
Hohhoijaa, aika menoa oli Proteus.



JOO*sydän* joutu vähän tanssahteleekkin*tirsk**blush* =)
anniharha

Posts: 1,937

#22 • • anniharha
örörör, moi ja kiitos, ootte ihkui ja sillai <3

--
and though my words could save the world they never come out right

Jinkso

Posts: 1,209

#23 • • Jinkso FINRG
sideffect.jpg


Prrah!

Jälleen mitä parhaimmat bileet. Musiikki mitä mainiointa koko illan, erityis maininnat Nuancelle Flipside - The Code doubledropista ja Stomboxista. Proteuksen psyke kuulosti juuri herralta itseltää ja varsinkin Wertin lopetus puri kovaa.

Ensimmäistä kertaa kameran kanssa bileissä, kuvamateriaalia lisää lähipäivinä.

Kiitos järkkäreille!
Avatar
#24 • • niomic Guest

anis, 6.6.2009 01:20:
Vähän oli jengii liikenteessä. Ehdottaisin että seuraavalla kerralla olis yläkerrassa anniskelualue ja alakertaan pääsis sit vaikka ne alaikäiset.



Tuokin voisi toimia, pitää nyt kuitenkin pari muuta pointtia tuoda esille:

- stadissa muutenkin kohtuu hiljaista tänään mitä paikoissa kävin

- käsittääkseni uusi konsepti ja kohtuu erikoinen, joten ei vielä vakiokävijöitä
-- konsepti sopi omaan makuun erittäin hyvin (dnb + psytrance), tosin en tiedä miten hyvin nämä genret ja niiden puristisemmat skenet asian kokevat

- loppui jo kahdelta - tämän takia jätin itse tulematta, kun en kiireideni takia päässyt lähtemään ennen 24

- Gloria on aika usein semmoinen paikka, ettei sinne jengi lähde niin kokeilumielellä tai eksy vahingossa
-- tuo on sekä hyvä että huono, hyvä ettei suositumpiin iltoihin eksy turhaan liikaa kuuluisia turisteja* ;) ja huono, koska tuntemattomammat konseptit / klubit eivät saa


Nuance ainakin itse kommentoi, että oli hemmetin hyvä keikka ja toivottavasti sama fiilis välittyi lattialle :)!


* meinaan nyt niitä superturisteja, joita eksyy aika usein paremmilla paikoilla oleville tai muuten tunnetumpiin mestoihin - en harvemmin bileissä käyviä tai täysin uusia skenessä
nuance

Posts: 1,963

#26 • • nuance cov ops, combat, sunrise
fucking winnage. ei täs ny oikeen muuta irtoo.
nuance

Posts: 1,963

#27 • • nuance cov ops, combat, sunrise

niomic, 6.6.2009 04:17:
Nuance ainakin itse kommentoi, että oli hemmetin hyvä keikka ja toivottavasti sama fiilis välittyi lattialle :)!



manna väitti et mä oon jotain välittäny kaikenmaaliman sexuaalisuutta tanssilattian tytöille??????
xl8r

Posts: 2,227

#28 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

illusion, 6.6.2009 01:27:
---
xl8r, 6.6.2009 01:05:
Hohhoijaa, aika menoa oli Proteus.

---


JOO*sydän* joutu vähän tanssahteleekkin*tirsk**blush* =)



Joutu joo, sillei että hiki virtas :) Olin hieman skeptinen että millasta spykesettiä sieltä tulis, mut vaikka Proteuksella näyttää olevan aika venyvä käsite psykestä, niin setti oli monipuolisuudessaan mitä loistavin.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Valovoima

Posts: 528

#29 • • Valovoima teknohippi

anis, 6.6.2009 01:20:
Vähän oli jengii liikenteessä. Ehdottaisin että seuraavalla kerralla olis yläkerrassa anniskelualue ja alakertaan pääsis sit vaikka ne alaikäiset.



En tiedä kuinka paljon oli tarkoitus tavoitella nuoria, mut 9e liput + narikka + kalliit juomat on aika suolainen hinta ihmiselle jolla ei ole omia tuloja.
Mutta tiedän kyllä kuinka paljon Glorian vuokra maksaa ja jos siihen pistetään vähän valoja, äänentoistoa ja jonkun Proteuksen keikkapalkkio niin lasku kasvaa...

Rave Against Drugsilla oli se hyvä puoli että se oli tunnettu ja kantaaottava nimenä. Kaikki tiesivät mistä on kyse ja mitä on luvassa. Side-effect taas ei sano oikein mitään. Vai mitäs sivuvaikutuksia sitä päihteettömillä bileillä olikaan? :)

Helvetisti miinusta kaupungille ettei edes päihteettömälle illanvietolle löydy ilmaisia tiloja. Sitten ihmetellään ja kauhistellaan kun nuoret dokaa kaupungilla.

En tosiaan kritisoi mitään, kaikki kunnia järjestäjille. Kunhan pohdiskelen.
MaSari

Posts: 1,986

#31 • • MaSari space jammer
Joo, mukavaa oli vaikken voinutkaan tanssia flunssani vuoksi :( Olisi kyllä voinu koko ajan tanssia, sen verta maukasta musiikkia tuli protskun ja timon seteissä *sydän*

jengiä oli vähän liikkeellä, mutta salissa oli kyllä upee meininki ottaen huomioon ihmisten vähyyden :)

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ravec

Posts: 1,102

#32 • • Edited ravec
Olihan kemut *sydän*

Oli mukava päästä kuulemaan 2DE ekaa kertaa.
Nuance vain sytyttää mut joka kerta....siinä on sellaista maagista vääntöä, että ei mennä paikoillaan hetkeäkään....
Protsku irroitti musta hiet pintaan, kun siihen asti jotain pikkuista touhuttavaa koko ajan.
Ja Wertin tahdissa oli kiva tamppailla.

Kakkos areenalla kävin välillä kuuntelemassa, mutta olin jo valmiiksi poikki....että en antanut Cobaltin viedä pois loppujakin mehuja *nauru*


Nää Sidet, entiset radit....on siis päihteettömät. Tuohan tarkoittaa että tilassa ei voi tarjoilla silläkään varjolla, että saisimme enemmän porukkaa paikalle, koska idea perustuu siihen....että voimme tarjota toisen vaihtoehdon päihteellisille bileille.
Aina ei tarvitse juoda viinaa pitääkseen hauskaa.