Suomibiza ja "skene"

373 posts, 19 pages, 141,403 views

anqqa

Posts: 4,034

#341 • • anqqa tirehtööri
Konemusiikki kuuluu kaikille?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

bansq

Posts: 931

#342 • • bansq leftfield winger.
eihän kuulu

ja ilman valittamista ny puhuttais venäjää ku jermu ei olis saanu inistä huonoista kengistä, pakkasesta tai huonoista klubitusmahdollisuuksista eturintamassa

--
plip goes on.

inneah

Posts: 704

#343 • • inneah ...Trust no one...
LOL

--
nahkalakanat

UzU

Posts: 2,361

#345 • • Edited UzU [33100]

Riku, 30.4.2009 15:31:
Mä väitän sit vuorostani, että Colors ei ole tehnyt mitään mullistavaa tai uutta. Siinä vaiheessa kun AvB ja Tiesto oli tarpeeks isoja, maksettiin rahat jotta pystyttäis ite rahastamaan enemmän. Mut mä en oo Colorsilta nähny yhtäkään riskinottoa tai kulttuuritekoa näiden vuosien varrella. Monet organisaatiot ottavat riskejä tuodessaan jotain uutta, vanhaa tai ennen näkemätöntä tänne, yleensä koska tietävät että nämä ovat hyviä vaikkei yleisö sitä tiedostaisikaan, ja tarjoavat yleisölle jotain hienoa ja uutta, vaikka yleisö ei sitä etukäteen arvostaisikaan (lue: maksaisikaan.) Colorsin suuret saavutukset sisältävät abt samojen varmojen dj:den tuomista kerta kerran jälkeen.



Colors on tehnyt jo vuosia bileitä ennen kuin alkoivat tuomaan näitä "aina samoja superstaroja". Itse tuli reivattua Kouvolassa Colorsin bileissä useita kertoja tuossa vuosituhannen vaihteessa. He toivat sinne pikkukaupunkiin ihan kelpo ulkkareita joita _kukaan muu_ ei silloin tuonut.

Muistan myös olleeni joskus Hesarilla Colorsin (aamu?)bileissä joiden suurin stara oli Hernan Cattaneo. Hän ei liene täytä tätä sun "tarpeeks suuri nimi" ehtoa..

Ja jos Digweed, Zabiela & moni muu oli varman päälle pelaamista viime syksyn Colors festarissa niin ohhoh.

Et kyllä se Colors on tehnyt muutakin kuin vain tuonut AvB:tä ja Tiestoa.

Ja itse en ole mitenkään sidoksissa ko. organisaatioon vaan ihan lipun maksaneena asiakkaana mm. Kaapelilla olin Zabielaa katsomassa.
Jake

Posts: 792

#346 • • Edited Jake saloUG
Joku Suomiskenessä oleva vois ottaa, haltuun ja tuoda
http://www.myspace.com/officialtiga tigan tänne pohjolaan.

mäkin voisin täältä maalta lähtee sit kattomaan sitä ja tuoda muutaman yhtä pihalla skenestä olevan
maalaisen pilaamaan teidän skenen.

ei mut ihan vakavasti. toi on kova tyyppi. :)

&feature=related tässähän tais olla hulkkonen kans?



hyvät vaput!
Riku

Posts: 3,187

#347 • • Edited Riku The Little Prince

UzU, 30.4.2009 21:15:
Colors on tehnyt jo vuosia bileitä ennen kuin alkoivat tuomaan näitä "aina samoja superstaroja". Itse tuli reivattua Kouvolassa Colorsin bileissä useita kertoja tuossa vuosituhannen vaihteessa. He toivat sinne pikkukaupunkiin ihan kelpo ulkkareita joita _kukaan muu_ ei silloin tuonut.

Muistan myös olleeni joskus Hesarilla Colorsin (aamu?)bileissä joiden suurin stara oli Hernan Cattaneo. Hän ei liene täytä tätä sun "tarpeeks suuri nimi" ehtoa..

Ja jos Digweed, Zabiela & moni muu oli varman päälle pelaamista viime syksyn Colors festarissa niin ohhoh.

Et kyllä se Colors on tehnyt muutakin kuin vain tuonut AvB:tä ja Tiestoa.

Ja itse en ole mitenkään sidoksissa ko. organisaatioon vaan ihan lipun maksaneena asiakkaana mm. Kaapelilla olin Zabielaa katsomassa.

Uzu, kyl mä tiedän ton kaiken. Kiitos muistutuksesta silti. Mut tää koko keskustelu on täyttä paskaa. Jos mä oisin fiksu, mä oisin alunperinkin pitäny pääni kiinni, kuten tekevät monet muutkin vanhukset. Kaikkien kannalta ikävä kyllä mä en ole ikinä oppinut pitämään päätäni kiinni. Ne, joilla on rahaa pelissä, ovat aika tehokkaasti sen läksyn oppineet. Jos haluu tehdä bisnestä, on fiksumpi pysyä neutraalina ja hiljaa.

Tästä maasta löytyy monta promoottoria joille olen kiitollinen. Paljpn ihmisiä joiden näkemisestä tanssilattialla olen ollut iloinen. Mä ymmärrän hyvin sen että kaikki ei ole mun kanssa samaa mieltä näissä asioissa, mutta, mutta ja mutta. Mua joskus buukanneet tietää kyllä mun asenteen. Money, fame, glory, FTW?

"You practise what you preach". Tota sääntöä mä en oo ikinä rikkonu.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Cosmic City Survivor

Posts: 590

#348 • • Cosmic City Survivor

Jake, 1.5.2009 00:09:
Joku Suomiskenessä oleva vois ottaa, haltuun ja tuoda
http://www.myspace.com/officialtiga tigan tänne pohjolaan.

mäkin voisin täältä maalta lähtee sit kattomaan sitä ja tuoda muutaman yhtä pihalla skenestä olevan
maalaisen pilaamaan teidän skenen.

ei mut ihan vakavasti. toi on kova tyyppi. :)

&feature=related tässähän tais olla hulkkonen kans?



hyvät vaput!



Tiga ollut meil pari kertaa, koitetaan tuoda uudestaan taas johonkin väliin. Siihen aikan ei taidettu mainostaa klubbarissa
Jake

Posts: 792

#349 • • Edited Jake saloUG

Lil Tony, 1.5.2009 08:04:
---
Jake, 1.5.2009 00:09:
Joku Suomiskenessä oleva vois ottaa, haltuun ja tuoda
http://www.myspace.com/officialtiga tigan tänne pohjolaan.

mäkin voisin täältä maalta lähtee sit kattomaan sitä ja tuoda muutaman yhtä pihalla skenestä olevan
maalaisen pilaamaan teidän skenen.

ei mut ihan vakavasti. toi on kova tyyppi. :)

&feature=related tässähän tais olla hulkkonen kans?



hyvät vaput!

---


Tiga ollut meil pari kertaa, koitetaan tuoda uudestaan taas johonkin väliin. Siihen aikan ei taidettu mainostaa klubbarissa



:) joo ja toinen mitä vois kans niin noita ranskalaisia jukkia, sieltä löytyy monia kovia nimiä. + britti audiojack <3

mut joo toivetopicit oli jossain muualla. :) sinne siis jatkossa.
ville

Posts: 3,780

#350 • • ville olen oikeasti ujo

Riku, 30.4.2009 15:31:
Monikohan stara täällä olisi jäänyt näkemättä jos tuota mallia toteutettaisiin yleisesti? Suomessa on nähty hämmästyttävä kaarti legendoja ja porukoita, joiden nimiä tietty porukka viiltelee unissaan käsivarteensa. Monet näistä ovat tuottaneet järjestäjille tappiota, mutta ne on tehty koska on haluttu antaa porukalle mahdollisuus kokea ne jutut livenä edes sen kerran.



Monet artistit on varmasti enemmän riskejä kun toiset, mutta tuskin sä menet väittämään, että jotkut järjestäjät on tahalleen tehneet tappiota vaan sen takia, että on päässeet tuomaan tänne jonkun tietyn nimen?
Avatar
#351 • • REivaaja Guest

ezzy, 27.4.2009 14:07:
Vuosia tuli käytyä monta kertaa viikossa, niin kyllä sen suomalaisten halvan viinan perässä juoksemismentaliteetti tuli havaittua monet kerrat. Meinaatko että se katoais yhtäkkiä jonnekin? Onhan se hienoa, että baarissa pidettäviin klubeihin tulee ulkopuolisiakin, mutta kun eivät osaa käyttäytyä eivätkä tee muuta kuin dokaa ja häiriköi, niin mun puolesta saavat olla Onnelassa.

Edelleenkään ei maistu viina ja en vaan jaksa enää katella tollasta meininkiä.



Ai baarissa ei saa enää dokaa ku et kestä sitä enää :D Vittu tää maailma on suossa:
Onhan se hienoa, että baarissa pidettäviin klubeihin tulee ulkopuolisiakin, mutta kun eivät osaa käyttäytyä eivätkä tee muuta kuin dokaa ja häiriköi, niin mun puolesta saavat olla Onnelassa.

Kas kun ei ''kyl mä neekereitä vihaisin vaikka ne olis valkosia''

Kyllähän se sedula on käsitteenä jo kukkahattutädin luokkaa. Ulkopuolinen tosin ei.
Idiootit aina ottaa kaiken niin kirjaimellisesti.
Avatar
#352 • • Sunshine^82 Guest
Ja kaikki tämä alkoi siitä kun kunnari ilmoitti keikkakalentirinsa tänne. :( säälittäväääää......
ezzy

Posts: 8,060

#353 • • ezzy Droid-pappa

UzU, 30.4.2009 21:15:
---

Ja jos Digweed, Zabiela & moni muu oli varman päälle pelaamista viime syksyn Colors festarissa niin ohhoh.



Jaa että digweed ei ole susta "varma nimi" :D
Needless

Posts: 282

#354 • • Needless

Sunshine^82, 1.5.2009 23:51:
Ja kaikki tämä alkoi siitä kun kunnari ilmoitti keikkakalentirinsa tänne. :( säälittäväääää......


säälittävää tässä on se että ne joilla ei ole kokemusta/tietotaitoa eikä hajuakaan tapahtumien järjestämisestä/organisoimisesta postaa tänne ilman mitään syytä (itse mukaan lukien). nimim. en ota osaa skeneväittelyyn kunhan vaan humalapitoisessa olotilassa kirjoitan tänne osallistuen millään tavalla ja missään nimessä puolustaen ketään muuta kuin vallitsevaa skenee!
Link

Posts: 200

#355 • • Link

ezzy, 2.5.2009 00:07:
---
UzU, 30.4.2009 21:15:
---

Ja jos Digweed, Zabiela & moni muu oli varman päälle pelaamista viime syksyn Colors festarissa niin ohhoh.

---


Jaa että digweed ei ole susta "varma nimi" :D



Digweedin nykymusa?
No joo...miksei. Jos hernekeitto olis mun festivaali ja söisin sitä pari ehtoota,
niin pelaan toki aina varman päälle jos saan jompana kumpana päivänä
sen ainoon kinkkusuikaleen. Vähä niinku riisipuuro jouluna. Digweed oli
mega ennen täällä, mut onko enää? Vanhat ei jaksa ja uudet ei
tiedä/arvosta, tai no... mistä minä mitään tiedän. Itse en ainakaan pidä
enää kummosena kaverina. Tyylit ei kohtaa ja historia ei anna aihetta
jalustalle enää. Muutenkin ton tapahtuman budjetti on ollu jotain megaa,
et en lähtis yhen kaverin varaan heittään tota koko pakettia.
sts

Posts: 7,969

#356 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Sunshine^82, 1.5.2009 23:51:
-clips-



Mut onneks sä et jatkanu tätä threadia ja sen fleimaamista postauksella jolla halusit olla väkipakolla mukana siinä missä muukin "skene". Helpoitenhan tääkin threadi kuolis klapparin tunkion pohjalle kun tänne ei postailtaisi "lisäarvoa" antavia mielipiteitä. Muutenkin sanoit jo tämän saman mielipiteesi jo 10 sivua sitten.
epicuros

Posts: 7,734

#357 • • epicuros
Olettelen, siis ajan.

- Epicuros 2009 AD.

--
Valid criticism does you a favor.

speukka

Posts: 335

#359 • • speukka

Link, 2.5.2009 05:12:
---
Digweedin nykymusa?
No joo...miksei. Jos hernekeitto olis mun festivaali ja söisin sitä pari ehtoota,
niin pelaan toki aina varman päälle jos saan jompana kumpana päivänä
sen ainoon kinkkusuikaleen. Vähä niinku riisipuuro jouluna. Digweed oli
mega ennen täällä, mut onko enää? Vanhat ei jaksa ja uudet ei
tiedä/arvosta, tai no... mistä minä mitään tiedän. Itse en ainakaan pidä
enää kummosena kaverina. Tyylit ei kohtaa ja historia ei anna aihetta
jalustalle enää. Muutenkin ton tapahtuman budjetti on ollu jotain megaa,
et en lähtis yhen kaverin varaan heittään tota koko pakettia.



Digweed on mielestäni edelleen yks parhaista DJ:tä maailmassa. Ehkä Colorsissa jäbä ei päässy edes alottamaan soittoa, koska oli pistetty melkein tyhjälle salille soittamaan. Mut miekkosen selektio on parhaimmillaan sellasta, ettei siihen pysty kun kourallinen jamppoja maailmassa. Transitions Vol 1 CD on ehkä paras esimerkki jampan taidoista. Mut makuasioita :)
ezzy

Posts: 8,060

#360 • • ezzy Droid-pappa

Link, 2.5.2009 05:12:
---
ezzy, 2.5.2009 00:07:
---
UzU, 30.4.2009 21:15:
---

Ja jos Digweed, Zabiela & moni muu oli varman päälle pelaamista viime syksyn Colors festarissa niin ohhoh.

---


Jaa että digweed ei ole susta "varma nimi" :D

---


Digweedin nykymusa?
No joo...miksei. Jos hernekeitto olis mun festivaali ja söisin sitä pari ehtoota,
niin pelaan toki aina varman päälle jos saan jompana kumpana päivänä
sen ainoon kinkkusuikaleen. Vähä niinku riisipuuro jouluna. Digweed oli
mega ennen täällä, mut onko enää? Vanhat ei jaksa ja uudet ei
tiedä/arvosta, tai no... mistä minä mitään tiedän. Itse en ainakaan pidä
enää kummosena kaverina. Tyylit ei kohtaa ja historia ei anna aihetta
jalustalle enää. Muutenkin ton tapahtuman budjetti on ollu jotain megaa,
et en lähtis yhen kaverin varaan heittään tota koko pakettia.



Joo ei nykymusa kyl iske enää, mut ei se täällä o hetkeen ollutkaan.