Suomibiza ja "skene"

373 posts, 19 pages, 141,277 views

Chantola

Posts: 769

#201 • • Edited Chantola Black Hole / Spinnin / Club86 / Baroque / Bonzai
Ei voinut olla puuttumatta keskusteluun. =)

Täällä on nyt esitetty jos jonkin näköisiä mielipiteitä joten ajattelin avautua nyt ihan yleisesti ja ihan kaikesta.

Mitä tulee Ibizaan. Ibiza on aivan mahtava paikka ja joka vuosi haluaa uudestaan sinne mennä. eka kertaa saarella 2003 joten en oo niin konkari kun muut täällä topicissa! mutta sen tiedän, että Ibiza ei oo mikään underground mesta. Tietty ne Clubit on kaupallisia ja ne tarvii rahansa pois. Niin se menee joka puolella maailmassa. Mut ne tarjoaa sellaisia line-uppeja josta voidaan suomessa vaan haaveilla.

Se mitä tulee tohon "meidän" musa juttuun. Itse haluaisin sen verran täsmentää että vaikka oon konemusaa kuunnellut, soittanut ja tuottanut about 10 vuotta ni ei toi lifteri kyl lukeudu mun soittolistaan. Meidän musa on nyt vähän turhan laaja käsite. Vaikka nyt saisitte käännytettyä kyläjuntteja Ääritranceen niin mitä se koko skeneä auttaa mihinkään!? onko konemusiikista tullut nyt sellainen asia johon tarvii käännyttää..miettikää nyt ite jos sut pakotettais kuuntelee rokkia =D

Mun mielestä kaikkien kateellisten jne. kannattaa lopettaa toi piikittelty. Ainakin itse lähtisin soittamaan ibizalle aivan samantien ihan mihin vaan mestaan. Ei käy kieltäminen. Täällä on tullut hyviä pointteja ite Alexilta, Darudelta ja Lil Tonylta. Ite oon sitä mieltä et antaa tekojen puhua ja feidaa kaiken tollasen kateellisen panettelun. Kyllä mä ainakin ite olisin voinu olla Villen kengissä kun sandstorm tuli ulos aikoinaan. =)

Koska noita bileitä olikaan? =D
Jone

Posts: 8,258

#202 • • Jone Archibald Haddock

Mark, 28.4.2009 09:49:
Nuija.



Juuri kaikki tällainen aikuisilta ihmisiltä on omiaan takaamaan sen, että keskustelun keskimääräinen taso pysy vastaisuudessakin erittäin matalana. Musta se on aika nihkeää.
Mark

Posts: 7,311

#203 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Jone, 28.4.2009 10:08:
Juuri kaikki tällainen aikuisilta ihmisiltä on omiaan takaamaan sen, että keskustelun keskimääräinen taso pysy vastaisuudessakin erittäin matalana. Musta se on aika nihkeää.



Joo, ei ehkä olisi syytä lähteä henkilökohtaisuuksiin, mutta täs tapauksessa ei vaan enää yksinkertasesti jaksa ymmärtää alkuunkaan mitä hemmettiä tosta jaksetaan kitistä edelleen.. Eli oonpa hiljaa ja poistun röökille -> :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Boris L

Posts: 14

#204 • • Boris L

Mark, 28.4.2009 09:49:
Aijoo. En nähnyt yhteyttä Kunnarin promotoimissa klubi-illoissa Onneloissa ja hänen promotoimissa Colors illoissa missä on ollut staroja soittamassa.

edit: eli rautalangasta - promootiostahan tässäkin on kyse.

-M


Joo, sehän on melkein sama asia tuoda Digweed tänne, kuin lähteä kiertämään jotain junttipaikkoja omalla nimellä. No okei, korjataan sitten sen verran, että tarkoitin Club Colorsin promoottorina.


Paskanko sil on sulle väliä miten Alex myy kiertuettaan vähemmän valveutuneille bilettäjille? Nuija.


Väliä tai ei, voin silti kommentoida parhaaksi näkemälläni tavalla. Pidit sinä kiksu-spede siitä tai et.


Kerro vielä tietämättömälle miten määritellään vähemmän valveutunut bilettäjä?
Avatar
#205 • • Sunshine^82 Guest
Ihan uskomaton haloo jostain nimestä Ibiza! :DDD Nyt sitten Kunnari muuttanut kiertueen nimeä näiden eräiden tapausten takia ketkä vittuilee täällä? :D Kateellisten panettelua sanon minä!!!

Tsemppiä Alex kiertueelle! *piis*
luna g

Posts: 64

#206 • • luna g luna g / gab brothers
:D
Mark

Posts: 7,311

#207 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Boris L, 28.4.2009 10:14:
Kerro vielä tietämättömälle miten määritellään vähemmän valveutunut bilettäjä?



Kaltaiseni kiksuspede joka pysyy kaukana sun most-UG-ever skenestäs *piis* jatka privana jos haluut spedeillä, sun ja mun anti tähän topikkiin tais olla done.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Boris L

Posts: 14

#208 • • Edited Boris L

alex kunnari, 28.4.2009 10:14:
Tottakai se on ollut unelma.. miksei saisi olla?


Tottakai saa olla unelmia, olenko väittänyt muuta?


Kysyn koska tunnut tietävän ketkä kaikki suomalaiset djt ovat soittaneet Ibizalla ja missä ne laadukkaammat illat ovat olleen? Eli siis nimet ja paikat..


No heitetään nyt vaikka: Jay Mellin. Paikat varmaan tiedät itsekin.


Omasta mielenkiinnosta kysyn koska tiedän aika pitkälle kuka on soittanut ja missä. Olen itse soittanut ibizan onneloissa eli.. Privilegessä, Amnesiassa, Spacessa, Pachassa, Edenissä sekä Es Paradiksessa.


Tietänet hyvin, että esim.Spacen bileiden taso riippuu aika paljon illasta.


Enkä ole koskaan mainostanut sitä tai käyttänyt hyväkseni ennen tätä kiertuetta. Olin kuitenkin niissä Onneloissa soittanut jo vuodesta 1995 saakka.. ajattelin jotta kai sen nyt voisi laittaa mainokseen. Mutta ei näköjään saa..



Miten mä muistelen, ettei ollut ihan ensimmäinen, eikä toinenkaan kerta, kun mainostat soittaneesi Ibizalla satoja keikkoja ties kenen kanssa? Muistan varmaan väärin?
Juhgu

Posts: 7,921

#209 • • Juhgu Virnistelijä
Tää ketjuhan on poikinut klubbariin jo useita uusia tunnuksia. *lmao*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Randy Jay

Posts: 19

#210 • • Randy Jay
Aika hienoa toimintaa.

Kyllähän toi Ibiza ja rantatyttömeininki ihan hyvin tonne seuduille sopii. Antakaa jengin elää vähän. Itse en diggaa kiksusta mutta ei se ole multa pois jos joku muu siitä vielä diggaa.

Onko eroa hehkuttaako ibizakeikkaa vai berlinkeikkaa? Vai onko se vaan et kuka saa hehkuttaa ja kuka ei? Korjataan jatkossa sitten kaikki vihreellistä mielikuvaa luovat tapahtumanimet eikä DJ:t saa mainostaa tulevaa keikkaa kun kavereille ettei muut tule kateelliseksi.

Eikä se ole paikasta, laitteista tai omistajasta kiinni onko bileet hyvät. Jengi sen tekee.

mastream

Posts: 549

#211 • • mastream

Juhgu, 28.4.2009 12:04:
Tää ketjuhan on poikinut klubbariin jo useita uusia tunnuksia. *lmao*



No eikös sitä juuri kaipailtu SKENEEN uusia jäseniä? *hymy*
konnari

Posts: 2

#212 • • konnari
Hei arvon pellet!

Ensiksikin, minä tykkään erittäin paljon itseruskettavista aineista. Toiseksi, minä olen soittanu monia kertoja teoston kanssa, ja myös hän kehui MUN BIISIÄ. Minä saan tehdä suomessa ibiza-kakkaa jos haluan ja te ala-arvoiset mitättömät reivaajat ette tiedä mistään mitään. Kuitenkin minun lompsani pullottaa täynnä rahaa, kiitos Lifter, eiku Lighter..eiku..no Casiosta se tuli ihan itsestään.
MRC

Posts: 1,346

#213 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

konnari, 28.4.2009 12:36:
Hei arvon pellet!

Ensiksikin, minä tykkään erittäin paljon itseruskettavista aineista. Toiseksi, minä olen soittanu monia kertoja teoston kanssa, ja myös hän kehui MUN BIISIÄ. Minä saan tehdä suomessa ibiza-kakkaa jos haluan ja te ala-arvoiset mitättömät reivaajat ette tiedä mistään mitään. Kuitenkin minun lompsani pullottaa täynnä rahaa, kiitos Lifter, eiku Lighter..eiku..no Casiosta se tuli ihan itsestään.



Niiku mitä vittua? Jollaki on taas välähtäny. Onnea elämään :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

konnari

Posts: 2

#214 • • konnari

MRC, 28.4.2009 12:40:
---
konnari, 28.4.2009 12:36:
Hei arvon pellet!

Ensiksikin, minä tykkään erittäin paljon itseruskettavista aineista. Toiseksi, minä olen soittanu monia kertoja teoston kanssa, ja myös hän kehui MUN BIISIÄ. Minä saan tehdä suomessa ibiza-kakkaa jos haluan ja te ala-arvoiset mitättömät reivaajat ette tiedä mistään mitään. Kuitenkin minun lompsani pullottaa täynnä rahaa, kiitos Lifter, eiku Lighter..eiku..no Casiosta se tuli ihan itsestään.

---


Niiku mitä vittua? Jollaki on taas välähtäny. Onnea elämään :)



hOllAnti 4EVER!!!! TÖNKÖTÖNKÖTÖNKÖ
MRC

Posts: 1,346

#215 • • Edited MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

konnari, 28.4.2009 12:41:
---
MRC, 28.4.2009 12:40:
---
konnari, 28.4.2009 12:36:
Hei arvon pellet!

Ensiksikin, minä tykkään erittäin paljon itseruskettavista aineista. Toiseksi, minä olen soittanu monia kertoja teoston kanssa, ja myös hän kehui MUN BIISIÄ. Minä saan tehdä suomessa ibiza-kakkaa jos haluan ja te ala-arvoiset mitättömät reivaajat ette tiedä mistään mitään. Kuitenkin minun lompsani pullottaa täynnä rahaa, kiitos Lifter, eiku Lighter..eiku..no Casiosta se tuli ihan itsestään.

---


Niiku mitä vittua? Jollaki on taas välähtäny. Onnea elämään :)

---

Hei olen spede



Mäkin rakastan sua *sydän*

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

luna g

Posts: 64

#216 • • luna g luna g / gab brothers


toisko joku suomeen!!!!????
luna g

Posts: 64

#218 • • luna g luna g / gab brothers
*jeesus*
Sjel

Posts: 371

#220 • • Sjel Apprentice.
Loistavaa toimintaa jälleen <3

--
Will work for bandwith. :)