Helsinki DNB & Dubstep - Konferenssi 23.3.2009 VIDEO

6 posts, 1 page, 3,588 views

infinitehuman

Posts: 65

#1 • • infinitehuman Behavioral genetics!
3347292296_38f53ff729.jpg

Helsinki Drum & Bass ja Dubstep - Konferenssi 23.3.2009
Hesarilla

Konferenssi-video, missä kerrataan kaikki puheet ja käydään läpi tarkkaan illan tapahtumat. Video on 4:3 ja kannattaa katsoa työpaikan konferenssihuoneen vanhalla Salora-TV:llä!
On todettavaa ettei konferenssia lama koetellut ja vahvaa noususuhdannetta on odotettavissa.

Kiitokset menee järjestäjälle Renegadella, kaikille DJ:lle, osaanottajille, Harrille ja tietenkin Samulle joka hoiti homman kotiin esimerkillisesti.

Eri formaatit ja latauspaikat:

http://www.infinitehumanstupidity.com/DubSteppoPrevik

PS. Mainoksilla maksan tota saitin olemassa oloa... ja niitä ei oo videoissa.
Mikcore

Posts: 914

#2 • • Mikcore Eternity has passed
Toi kuva on kyllä hieno :))
Jinkso

Posts: 1,209

#3 • • Jinkso FINRG
Tosi jees pätkä, hyviä klippejä ja haastiksia, editointi loistavaa!
Vika todennäkösesti mun koneen päässä, mutta mulla oli äänet ~5sek offsyncissä. Täytyy selvittää!
Lisää näitä!
infinitehuman

Posts: 65

#4 • • infinitehuman Behavioral genetics!

Jinkso, 1.4.2009 15:54:
Tosi jees pätkä, hyviä klippejä ja haastiksia, editointi loistavaa!
Vika todennäkösesti mun koneen päässä, mutta mulla oli äänet ~5sek offsyncissä. Täytyy selvittää!
Lisää näitä!



Joo tarkastanpa ton. Sen quicktimen ja youtube videoiden pitäs toimii no problemo... mut xvid menee tsekkiin!
Avatar
#5 • • Edited niomic Guest
Komppaan xvidin kusemista :/

Nyt on qt:na katottu ja hyvää settiä kyllä pääosin. Haastateltavat odotetusti aika jäissä ja valotus ei ihan imartelevimpia niis :)

Jäi kyl vähän kaipaamaan semmosta, et oisit tehny läpikävelyn konferenssimestoista about etuovelta lähtien, nyt jäi noin nopeaksi editoituna vähän epäselväks meiningit.

Suuret propsit ja toivottavasti tulee lisää vastaavanlaista!

ps. aina samat tyypit oli pätkän alkupuolella eturivis taas aiheuttamassa pahennusta, onneks jätkät siirryitte loppuillasta joko stagelle häröilee tai muuten pois tieltä :f
infinitehuman

Posts: 65

#6 • • Edited infinitehuman Behavioral genetics!

niomic, 1.4.2009 17:02:
Komppaan xvidin kusemista :/

Nyt on qt:na katottu ja hyvää settiä kyllä pääosin. Haastateltavat odotetusti aika jäissä ja valotus ei ihan imartelevimpia niis :)

Jäi kyl vähän kaipaamaan semmosta, et oisit tehny läpikävelyn konferenssimestoista about etuovelta lähtien, nyt jäi noin nopeaksi editoituna vähän epäselväks meiningit.

Suuret propsit ja toivottavasti tulee lisää vastaavanlaista!

ps. aina samat tyypit oli pätkän alkupuolella eturivis taas aiheuttamassa pahennusta, onneks jätkät siirryitte loppuillasta joko stagelle häröilee tai muuten pois tieltä :f



Jesh... nyt tilalla toimiva XviD (pikkasen pienempi filu), koodaan vielä täyslaatusen ja korjaan linkin sivuille.

Parannettavaa on aina... kiitos palautteesta.