HELSINKI TECHNO CITY w/ MR.A, ORKIDEA, LIL TONY, ELIOT NESS

43 posts, 3 pages, 9,815 views

orkidea

Posts: 771

#21 • • orkidea
DJ Orkidea's Helsinki Techno City floorburners:

Tim Healey: Ghettoblaster
Rune RK: Sommerfugl
Dusty Kid: Klin
Maxime Dangles: Tulipa
Sean Miller: Santanera
Sasha & Adam Parker: Lowlife
Pitto: Feelin'
Erphun: Double Shift
Yazoo: Don't Go (Sebastien Leger booty mix)
Dnox & Beckers: Cala A Boca

Ja muuvit haltuun illaksi:
&fmt=18
GERTY

Posts: 411

#23 • • Edited GERTY
karmeessa pierussa tuli taas oltua mutta hemmetti kun sitä innostuu hyvistä bileistä! Parhaimpia konsepteja missä olen ollut! Hyvä Helsinki!
ville

Posts: 3,780

#24 • • ville olen oikeasti ujo
Kerrassaan loistavaa!

Seuraava kerta sen verran paha päivä, että saattaa jäädä väliin, mutta yritys tulee olemaan kova.
Avatar
#26 • • niomic Guest
Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tekno-nimikkeen alla olleissa bileissä ja oli kyllä hyvä poiketa omalta mukavuusalueelta.

Jengiä oli lattialla liikaa omaan makuun ja vähän välii joku käveli päin, mutta ei se loppupeleissä onnistunut pahemmin fiilistä pudottamaan. Nessin ja pikkutonin rallit putos selkeesti parhaiten.

Seuraava kerta osuu juuri lomamatkalta paluulle, et eiköhän käydä sitten uudestaan :)
kokosbollar

Posts: 334

#27 • • kokosbollar franks and beans!
No huh huh.

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

tomts

Posts: 77

#28 • • tomts
hyvä suomi!, vai miten se meni *aplodit*
Tapi

Posts: 1,437

#29 • • Tapi Dreamstate
Jostain syystä jengi tulee nykyisin tosi myöhään Redrumiin ja tälläkin kertaa parketti alkoi täyttymään huolella vasta yhden korvilla. Ilta oli kuitenkin ihan mahtava snadisti turhan kovasta äänenpaineesta huolimatta. Mielestäni tiukimmat kipaleet tarjoilivat tällä kertaa Mr. A ja Lil'Tony.

Joskus yhden tienoilla Ana soitti kovasti Underworldin Dark & Longilta kuulostaneen biisin, joku uusi remiksi ehkä?
dolphin dos

Posts: 174

#30 • • dolphin dos

Tapi, 24.5.2009 23:48:
Jostain syystä jengi tulee nykyisin tosi myöhään Redrumiin ja tälläkin kertaa parketti alkoi täyttymään huolella vasta yhden korvilla.



Näin se menee muuallakin. Ellei sitten ole ihan mainstream transsista kyse. Harmittavaa kyllä, itse menisin mielelläni esim. kutoselle ja redrumiin aikaisemminkin, jos tupa olisi täydempi ennen puolta yötä.
Takyon

Posts: 2,945

#31 • • Takyon Möwkö

phAntominE, 25.5.2009 00:19:
Näin se menee muuallakin. Ellei sitten ole ihan mainstream transsista kyse. Harmittavaa kyllä, itse menisin mielelläni esim. kutoselle ja redrumiin aikaisemminkin, jos tupa olisi täydempi ennen puolta yötä.



Turha sitä on voivotella jos ei itsekään halua tehdä asian eteen mitään..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

dolphin dos

Posts: 174

#32 • • dolphin dos
No monet kerrat on tullut lähdettyä mestoille ihan vaan ystävien kanssa ensin rupattelemaan tai musaa fiilistelemään.

Sano mulle noin sitten kun tiedät mihin aikaan minä menen minnekkin. :)
Avatar
#33 • • niomic Guest

phAntominE, 25.5.2009 00:27:
No monet kerrat on tullut lähdettyä mestoille ihan vaan ystävien kanssa ensin rupattelemaan tai musaa fiilistelemään.

Sano mulle noin sitten kun tiedät mihin aikaan minä menen minnekkin. :)



Eiköhän tässä nyt ollu vähän sama pointti ku et sanoisit et jengin pitäis ostaa enemmän luomua, ni saadaan homma rullaamaan ja sit et kuitenkaan itse (enää) osta :P

Onhan toi ilmiönä vähän hankala, ku monesti menee vielä silleen just ekat 2-3h on about tyhjää ja keskustelumeininkiä ja sit yhtäkkiä onki mesta tukossa :P
Avatar
#34 • • Edited astaroth Guest

phAntominE, 25.5.2009 00:19:
Näin se menee muuallakin. Ellei sitten ole ihan mainstream transsista kyse. Harmittavaa kyllä, itse menisin mielelläni esim. kutoselle ja redrumiin aikaisemminkin, jos tupa olisi täydempi ennen puolta yötä.


miten tää tuntuu mun mielestä jotenkin hassulta kierolla tavalla?

jos tiedossa on tapahtuma, jossa tietäisin olevan minulle kiinnostavaa ohjelmaa, niin kyllä mä oon yleensä aika onnesta soikeana jos niinkin myöhään kuin ~ klo. 23 pystyy menemään tapahtumapaikalle sujuvasti, ilman jonoja ja tungosta. imo paljon mukavampaa alkaa kehittämään itselleen sitä tunnelmaa rauhassa ja seurailla kun jengiä alkaa valua sisään

mä ymmärtäisin tän jos pitäisi siihen aikoihin olla tyyliin heti mestoilla, kun ovet aukeaa. ehkä mulla on vaan valtavirrasta poikkeava maku, kun tykkään mennä bileisiin vielä kun itse bileitä on edes puolet ajasta jäljellä, tai sitten ison pahan laman takia jengi pihtaa sen yhden stoben ostamista :D
dolphin dos

Posts: 174

#35 • • dolphin dos
vielä kun kapakat sais olla auki kuuteen tai myöhempään, niin tällasta ongelmaa ei syntyisi. artistit sais soittaa pidempiä settejä ja eikä varmana olis samanlaista kaaosta päällä keskustassa klo 4-5 aamulla :)

bussit ja ratikat alkais kulkeen jne. toivossa on hyvä elää.. vaikka tässä yhteiskunnassa kielletään kohta hengittäminenkin.
HTC

Posts: 47

#36 • • Edited HTC HTC
Tulkaa kaikki aikaisemmin mestoille, se on ratkaisu moneen asiaan. Moni UG klubi on itseasiassa kuollut taloudellisesti siihen, että jengi valuu liian myöhään mestoille ja myynnit jäävät näin olemattomaksi.

Ekat pari tuntia saattaa olla musiikillisesti ne kiinostavimmat monelle.

--
We Built This City

-Casper-

Posts: 1,363

#37 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

HTC, 25.5.2009 07:52:
Tulkaa kaikki aikaisemmin mestoille, se on ratkaisu moneen asiaan. Moni UG klubi on itseasiassa kuollut taloudellisesti siihen, että jengi valuu liian myöhään mestoille ja myynnit jäävät näin olemattomaksi.

Ekat pari tuntia saattaa olla musiikillisesti ne kiinostavimmat monelle.



Spot on! Djt kuitenkin rakentavat illan progression ja oma fiilis kasvaa näin ollen samaan tahtiin. 1.30 paikalle saapuminen on vähän kun yrittäis hyppää jo liikkuvaan stogeen.
Takyon

Posts: 2,945

#38 • • Takyon Möwkö

phAntominE, 25.5.2009 00:27:
Sano mulle noin sitten kun tiedät mihin aikaan minä menen minnekkin. :)



No sun sanavalinnoista vaan sai sellasen kuvan että "kun ei kukaan muukaan niin en minäkään". :P

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

hepi

Posts: 21

#39 • • hepi
hitto että oli kuumaa!