Myydään CREATIVE ZEN MOSAIC- mp3 soitin.

5 posts, 1 page, 3,544 views

aikaramba

Posts: 6

#1 • • aikaramba
Myyn lahjaksi saamani 4gt muistilla varustetun mp3-soittimen. Soitin avaamattomassa paketissa, ei takuuta. Väri: Musta. Hintapyyntö 30€. Eli halvalla lähtee ja ensimmäiselle halukkaalle menee. Itselläni parempi soitin, joten myydään tarpeettomana.

Nouto helsingistä. Viestit privana.
Freja

Posts: 8,774

#2 • • Freja Sihteeri
Lol, ymmärtääkseni olin ensimmäinen halukas ostamaan tämän, ja niinkuin kirjoitit että ensimmäiselle halukkaalle menee.
Oisit voinu si kirjottaa tuohon kuvaukseen, että "myyn sille joka maksaa samana päivänä vaikkei oliskaan ensimmäinen halukas", niin en olis vaivautunut.

Jäi vähän vituttaan, kun olisin sen vasta loppuviikosta ehtinyt noutamaan, niin sen takia piti myydä jollekin toiselle.

Toki olisit voinut myös pyytää rahoja heti tilille jos kerran niin rahapulassa olit ja nouto myöhemmin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

aikaramba

Posts: 6

#3 • • Edited aikaramba

Freja, 17.3.2009 09:34:
Lol, ymmärtääkseni olin ensimmäinen halukas ostamaan tämän, ja niinkuin kirjoitit että ensimmäiselle halukkaalle menee.
Oisit voinu si kirjottaa tuohon kuvaukseen, että "myyn sille joka maksaa samana päivänä vaikkei oliskaan ensimmäinen halukas", niin en olis vaivautunut.

Jäi vähän vituttaan, kun olisin sen vasta loppuviikosta ehtinyt noutamaan, niin sen takia piti myydä jollekin toiselle.

Toki olisit voinut myös pyytää rahoja heti tilille jos kerran niin rahapulassa olit ja nouto myöhemmin.



Myin sen ensimmäiselle halukkaalle, niin kuin ilmoituksessa lupasin
Freja

Posts: 8,774

#4 • • Freja Sihteeri
...ja oot nyt sitten nätisti poistanut profiilistani omat kommenttisi, missä sanoit että "voisin myydä, tehdäänkö kaupat heti tänään" jonka jälkeen vastasin että loppuviikosta ehtisin noutamaan. Eli minkä takia et siis heti alunperin sanonut että meni jo?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

¡ Previous post about a year ago !
Moncherie

Posts: 1

#5 • • Edited Moncherie
moi haluuks myydä ton mulle:D?