Qlimax 2009

154 posts, 8 pages, 69,904 views

Chucki33

Posts: 7

#1 • • Chucki33
Onkohan kenelläkään kokemusta Qlimaxin lippujen suhteen, elikkä onko suuria hinta-eroja eri lipunmyynti firmojen välillä ja mitkä netissä pyörivät Qlimaxin lippuja myyvistä yrityksistä ovat ns. Luotettavia. Tarkoituksena olisi tänä talvena lähteä tapahtumaa katsastamaan mutta noita "lippupalveluita" löytyy niin paljon ettei oikeen tiedä että mistä lipun hankita kannataisi suorittaa.

Vastauksista (toivottavasti hyödyllisistä) jo valmiiksi kiitosta.
Urim

Posts: 128

#2 • • Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO
itse ainakin olen ostanut tuonne hollannin maille lähdettäessä bilettää (Thunderdome/In Qontrol/Sensation) tuolta www.ticketonline.nl ja käsittääkseni qlimaxin liputkin sieltä saa. Postissa ne tippuu ja tuo on joku ns. hollannin lippupalvelu et se on iha luotto mesta.

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!

Chucki33

Posts: 7

#3 • • Chucki33
Jees tästä kiitos ! Sitten vielä että mihinkä aikaan vuotta liput TULEE sinne myyntiin? Kesällä?
ezzy

Posts: 8,060

#4 • • ezzy Droid-pappa
Tuli kateltua toi 2008 dvd ja jotenkin uskomatonta, että pelkän hardstylen ympärille saadaan ton kokoluokan bileet. Väki näyttää suoraan onnelasta revityiltä ja DJ:t sitten taas pistäneet parastaan päälle :D Jotenkin käänteistä suomeen verrattuna. Monta tuttua biisiä kyl pauhas dvd:llä :)
Mut ihan mielettömät puitteet bileille, voi jessus sitä valon ja laserin määrää...huh
anis

Posts: 2,451

#5 • • anis
Muistaakseni ticketonlinesta tilattaessa ei joku vuosi tullut Dance Valleyn liput perille. Mutta maksoivat ne kyllä takaisin jälkikäteen tilille (ja onneksi portilta vielä lippuja sai). Muulloin on kyllä aina tullut liput nopeastikin Suomeen.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

MRC

Posts: 1,346

#6 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Itse ostan lippuni Ticketonline.nl. Suosittelen myös

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

mötzki

Posts: 186

#7 • • mötzki
ainaki viimevuon noi tais tulla myyntiin lauantaina 13 syyskuuta koska sillon olin mokkeilemassa ja missasin liput :S kelloki tais olla suomenaikaa 14.00 jossen vaari muista
MRC

Posts: 1,346

#8 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

mötzki, 24.3.2009 13:24:
ainaki viimevuon noi tais tulla myyntiin lauantaina 13 syyskuuta koska sillon olin mokkeilemassa ja missasin liput :S kelloki tais olla suomenaikaa 14.00 jossen vaari muista


Yleensä noi liput tulee myyntiin 10.00 CET elikkäs 11 suomen aikaa

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

mötzki

Posts: 186

#9 • • mötzki
no ihan sama mut kuiteski :D
TiskiJukka

Posts: 42

#10 • • TiskiJukka
Paljonko menopaluu lentoliput tulee maksamaan Amsterdamiin joskus kesän jälkeen ostettuna?
Entä esim. pe-su hotelli damin keskustasta? Mikä olisi "paras paikka" hintalaatu suhteeltaan majoittua? Suositteko Amsterdamista hotla ottamista sen sijaan että ottaisi esim. jostain Arnhemin lähettyviltä? Käsittääkseni damista menee kuitenkin tunnin välein "qlimax bussi" koko yön ja junallakin pitäisi päästä ihan hyvin.

Eli jos omakohtaisia kokemuksia saisi lennoista/majoituksista niin Jukka kiittää taas.
Mötkö

Posts: 22

#11 • • Mötkö
Otitko selvää, jos otit niin ja tietosi muiden lukijoiden kanssa? Itse olen aivan liian kädetön perehtyäkseni asiaan.
Saliva

Posts: 17

#12 • • Saliva
Ei noi lento liput nyt kauheen kalliiita oo ja hotellitki saa semi halval... Ehk halvemmal ei niin keskustasta vaan jonku 20 min ratikka mtkan pääst:). Ollaan ite menos damiin ku liput tulee onks mitää tietoo miten sielt saa loppui ?

--
If my lips could kiss your saliva

MRC

Posts: 1,346

#13 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

TiskiJukka, 4.5.2009 20:49:
Paljonko menopaluu lentoliput tulee maksamaan Amsterdamiin joskus kesän jälkeen ostettuna?
Entä esim. pe-su hotelli damin keskustasta? Mikä olisi "paras paikka" hintalaatu suhteeltaan majoittua? Suositteko Amsterdamista hotla ottamista sen sijaan että ottaisi esim. jostain Arnhemin lähettyviltä? Käsittääkseni damista menee kuitenkin tunnin välein "qlimax bussi" koko yön ja junallakin pitäisi päästä ihan hyvin.

Eli jos omakohtaisia kokemuksia saisi lennoista/majoituksista niin Jukka kiittää taas.


Ite menisin kyl Arnhemiin :) lyhyt matka noille bile busseille jotka siis lähtevät Arnhemin juna asemalta :) En ole kuullut noista damin Qlimax busseista koskaan. Junia kyllä menee suht usein

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Saliva

Posts: 17

#14 • • Saliva
Taitaa noi arnhemin hotlat mennä aika vauhdil, et pitää olla ajois varaamas =D

--
If my lips could kiss your saliva

TiskiJukka

Posts: 42

#15 • • Edited TiskiJukka
Jep, elikkä se qlimax bussi (3e menopaluu) menee koko yön yli kymmenen minuutin välein (!?) tapahtumapaikan hallilta Arnhemin juna-asemalle ja toisinpäin. Ei siis Amsterdamiin niin kuin aiemmin sekoilin. Damiin pääsee kyllä Arnhemin juna-asemalta, mutta viimeinen juna taisi mennä klo 23 ja seuraava sitten aamulla 7:30. Bileethän loppuu kuudelta ja siihen vielä päälle tuo bussimatka Arnhemiin, niin tuo aamun ensimmäinen juna on hyvä (kunhan vaan jaksaa olla loppuun asti). Tämä siis jos aikoo majottautua Amsterdamissa.

Itse ainakin olen menossa päivää kahta aiemmin Hollantiin mitä itse Qlimax on, joten ajateltiin kaverin kanssa, että ne päivät olisi kivempi ottaa kuppia damissa, joten sinne varmaan tullaan majoittumaan Arnhemin sijasta. Sieltä menee kuitenkin 30min välein juna Arnhemiin, joten se hallille meno ei ole mikään ongelma.

Damissa pystyy ainakin majottumaan melko halvalla, "bed and breakfast" tyyppiset ratkaisut maksaa noin 50e kahdelta yöltä. Lennot on jotakin 200e - 250e väliltä KLM:llä. VIP-lippu itse Qlimaxiin 75e, regular lippu pari kybää(?) halvempi. Alkoholi ja muu määrittelemätön. Siinä ne isoimmat kulut.


Vielä noista junista sen verran, että kun schiphoilille (damin lentokenttä) tulee, niin sieltä pääsee suoraan junalla Amsterdamiin. Sieltä sitten toinen juna Arnhemiin. Sunnuntaina taas pääsee samalla junalla Arnhemista schiphoilin kautta aina Rotterdamiin asti, eli menomatkalla kaksi junaa on välttämätön, tulomatkalla pääsee yhdellä junalla kentälle.

Eipä siinä vissiin muuta.
Saliva

Posts: 17

#17 • • Saliva
Hei miten noi vipit sit tulee myyntii ? Monta niit saa yks ostaa kerrallaa ? Meneeks neki kauheet vauhtiii?

--
If my lips could kiss your saliva

Inferno@Tre

Posts: 678

#18 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Täytynee ens vuonna ottaa tääkin biletourneeseen mukaan *joo*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Christas

Posts: 71

#19 • • Christas
olisin lähdössä myös Qlimaxiin tänä vuonna :) ilmoitelkaa kun lippuja tulee myyntiin, itsellä tosin myös lippututka päällä *vink*

--
I live for Hardstyles !

MRC

Posts: 1,346

#20 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Replying to Qlimax 2009:

TiskiJukka, 14.6.2009 19:31:
Damiin pääsee kyllä Arnhemin juna-asemalta, mutta viimeinen juna taisi mennä klo 23 ja seuraava sitten aamulla 7:30. Bileethän loppuu kuudelta ja siihen vielä päälle tuo bussimatka Arnhemiin, niin tuo aamun ensimmäinen juna on hyvä (kunhan vaan jaksaa olla loppuun asti). Tämä siis jos aikoo majottautua Amsterdamissa.



Bileet loppuu kyl mun mielestä 7

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!