Jos saisit yhden toivomuksen...

213 posts, 11 pages, 28,615 views

Rocka

Posts: 150

#101 • • Rocka
Hmm, rahaa ? tai riippuu kuinka paljon, jos paljon, niin sitten vois ostaa kassillisen musiikkia... *justjoo*
[zuho]

Posts: 238

#102 • • [zuho] Team Jorma
Toivoisin 100000 toivomusta lisää *iloinen*

--
-Juho

<><

Posts: 227

#103 • • <>< ¤blub¤

kuu:
Toivoisin, että saisin omat raha-asiani hyvään kuntoon. Velat maksettua ja kaikki laskutkin siedättäviin summiin. *poks* Kiitos.


*joo*sitä minäki toivon... ja kela tietenki osaa hoitaa jonkun vaivasen lainatakaushakemuksen sillei ripeesti.*kivatsulle*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

dirtyface

Posts: 344

#104 • • dirtyface rok.
haluisin olla koko loppu elämäni ajan onnellinen. ei siis silleen, et ei tapahtuis mitään ikävää, mut et pääosin oisin onnellinen. *plur*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

-P

Posts: 4,972

#105 • • -P
toivoisin itselleni pincétä tytsyä kun ei niitä ilman toivomuksia nähtävästi tule *uuh*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#106 • • Kyrpä otsassa klubituksessa Guest
Ihan vitusti rahaa! niin paljo että vois vaan nauraa kun kattoo tili tiedot että voi helvetti kun on paljo rahaa!!
noena

Posts: 3,138

#107 • • noena first breath after coma
mulla olisi kauheesti tarvetta suuuurelle määrälle rahaa mutta kyllä ilman sitä elääkin.. harmi vaan että melkein joka kuukausi kaikki rahat menee puheaikaan ja ”matkakorttiin”.. noh ihmiset, kyllä me selvitään!!^^

--
TwistedLife™ Amusement Park

Unik

Posts: 4,117

#108 • • Unik
Mä toivoisin, että ei tarvitsisi toivoa mitään. Että elämässä olisi asiat niin hyvin, ettei tarvitsisi toivoa mitään.
lillu

Posts: 117

#109 • • lillu Superlillu!

unik:
Mä toivoisin, että ei tarvitsisi toivoa mitään. Että elämässä olisi asiat niin hyvin, ettei tarvitsisi toivoa mitään.



tää on aika tiivistettynä se mitä mäkin tarvitsisin :)
typ0

Posts: 1,892

#110 • • typ0 syntax error
tästä saadaan aikaan mielenkiintoinen dilemma... jos ihminen haluaa olla onnellinen siihen ei välttämättä vaadita rahaa mutta raha taas helpottaa elämää ja antaa mahdollisuuden hankki materiaa joka tyydyttää ihmisen ahnetta mieltä.. toisaalta onko elämä helpompaa ja onnellisempaa kun omaat suuren omaisuuden jolloin ”vastuu” ja ”stressi” kasvaa omaisuuden huolehtimisen takia... olen pohtinut mitä tekisin jos saisin yhden toivomuksen, varmaan haluaisin itselleni velattoman talon keskelta kaupunki hiljaisen järven rannasta missä voin katsella kun delffiinit telmii ja lojua riippumatossa, katsella kun 3 lastani leikkii rakkaani vaimoni katseen alla.. ja taustalla tietenkin omasta studiosta raikaisi kunnon polkka.... eli tota antakaa sita rahaa ihan pimeesti xDDDD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

POSER

Posts: 800

#111 • • POSER Wimp and Poser
Ikuista elämää

--
Keppiä Jehoville!

typ0

Posts: 1,892

#112 • • typ0 syntax error

POSER:
Ikuista elämää



haluisitko todella elää ikuisesti, nähdä sen kun ihmiset tekee kaikki samat virheet uudelleen ja uudelleen, kärsisit ihmisyyden heikkouksista ja heikosta kuoresta?

mä voisin haluta siihen päälle viel ikuisen 25 iän ja ikuisen terveyden xD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

POSER

Posts: 800

#113 • • POSER Wimp and Poser

typ0:

haluisitko todella elää ikuisesti, nähdä sen kun ihmiset tekee kaikki samat virheet uudelleen ja uudelleen.


Mikäs siinä, saispas naureskella, että on ne tyhmiä. Samoin vois nostattaa itsensä kaikkien foorumien kuninkaaksi tietämällä kaiken muita paremmin (kuten jotkut täällä jo yrittää *justjoo*).

typ0:
mä voisin haluta siihen päälle viel ikuisen 25 iän ja ikuisen terveyden xD


No toihan kuulus luonnollisesti siihen pakettiin mukaan *vink*

Edit:Typoja

[muokattu 16.2.2004 16:34]

--
Keppiä Jehoville!

PuuhaOsku

Posts: 1,309

#114 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

kide:
Ihan vitusti rahaa! niin paljo että vois vaan nauraa kun kattoo tili tiedot että voi helvetti kun on paljo rahaa!!




Tota minäkin toivon*nauru**joo**nauru*
Toykio

Posts: 294

#115 • • Toykio
Löytää oman peikkoni...*plur*
tai sitten onnenmurusia ja terveyttä!
Avangion

Posts: 2,529

#117 • • Avangion Punakardinaali
Ainoa mitä mun elämästä oikeastaan puuttuu on mun unelmaduuni. Mä siis toivon että saisin paikan. Siitä saisin rahaa tarpeeksi ja olisin niin onnellinen! *iloinen* *plur*

En mä sitä rahaa, täysin ilmaiseksi haluaisi, enkä aivan liikaa. Menisi elämästä kaikki tavoitteet, into ja lihoaisikin järkyttävästi! *eiei*

Editti: Tällä hetkellä sitä rahaa ei kuitenkaan riitä...


TeMpPu

[muokattu 17.2.2004 08:11]

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Epailija

Posts: 5,636

#118 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lene:
Sata toivomusta lisää tai sitten, että ihmiset olisivat viisaita. *hymy*

Edellä mainituista, vaikka rahaa. *justjoo* *tosi innostunut - NOT*

Oikeastaan... jos ihmiset olisivat kaikki viisaita, niin miten mä sitten pönkittäisin egoani? *nauru**pahis*



Toivot vaikkapa, että (muut) ihmiset olisivat viisaita, mutta rumia. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#119 • • kelasin Guest
LÄMPIMÄÄN! ehdottomasti
Aeryn

Posts: 166

#120 • • Aeryn
toivoisin pääseväni edes kerran elämäni aikana 2-3 päivää kestäviin bileisiin, jossa sais tanssia niin kauan kunnes tipahtais. *jiihaa**iloinen*

[muokattu 7.3.2004 15:09]

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~