HALLMARK - THE 9TH BIRTHDAY CELEBRATION 14.2.2009 @ Helsinki

129 posts, 7 pages, 26,544 views

remotion

Posts: 5,283

#61 • • Edited remotion nostatus guru
Parhaat biisit
Paras meno
Parhaat ihmiset
Paras venue
Paras fiilis

Huhhu nää kiilas nyt parhaiksi halluiksi, joissa olen ikinä ollut.
Enkä ois ikinä voinu uskoa että näin hyvät hallut vielä tulisi.

K I I T O S

(ja itsekin vesilinjalla ja vielä melkee kaks vuorokautta valvoneena... huhhu, mutta kannatti kerrankin lähteä)
nuance

Posts: 1,963

#62 • • nuance cov ops, combat, sunrise
halonen hei, pussaillaan.
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#63 • • Edited Mao & Taikahattu UG-///
---

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

nibo

Posts: 8

#64 • • nibo

Amnesia, 15.2.2009 04:08:
Bank tuntui sopivan Halluille erinomaisesti *pepsodent*
Minuun kai upposi bileiden alkupuoli paremmin, Orkidean setti oli törkeän hyvä ja porukkaa oli sillei sopivasti ettei tullut kyynärpäätä niskaan joka välissä kuten myöhemmin...*grr*
Tab & Super8:lla hieno meininki, mutta jäi juustohöylä kotiin niin ei nyt sitten ihan uponnut koko setti samalla tapaa kuin Orkkis...
Seuraavia odotellessa *slurps*



olen iha samoilla linjoilla
ja siitä sitten kotiin autolla aaah kiitos ja kumarrus nyt vihdoinki nukkumaan hymy suin pitkästä aikaa :D
Avatar
#65 • • astaroth Guest
ei juuri mitään tarjottavaa omalla kohdalla noin musiikillisesta aspektista, mutta suht pirteät nollaus oli sentään
Wolverine

Posts: 1,860

#67 • • Wolverine

Josssu, 15.2.2009 03:27:
Loistavaa musiikkia *sydän* Selvinpäin bileissä ja oli kyl siistiä. Tosin tuntui, että olin ainoa vesilinjalainen koko baarissa *nauru*

Ja terveiset sulle "voi vittu kato nyt mitä pissiksii tääl on, toi ei varmaan ees tiiä ketä tääl soittaa" reivihousumies oot säälittävä. Ei sun glowstickit pelasta sua vaik oot jo vuoden käyny bileissä LOL *lmao*



mikä sua vaivaa ku oot selvinpäin baarissa? tommosta ei oo tapahtunu meinaan muutamaan vuoteen, vai olitko töissä? :P
Sand3

Posts: 1,157

#68 • • Sand3 satuolento
Oli muuten erittäin mahtavat bileet. Tai siihen asti kunnes mulle tuli väsy, enkä enää jaksanut tanssia. Orkidean setti oli kyllä sitä mitä tässä on kaivattu pidemmän aikaa, tanssiminen vei mukanaan ja viinan juominen unohtui!

Syvä pahoitteluni kaikille, ketkä joutuivat mun kyynärpään kohteeksi. Pitkästä aikaa sitä vain halusi tanssia!

Okei ainoa miinus oli se, että musiikki soi todella kovalla ja korvatulpat kotiin unohtaneella se vei ihan vähän fiiliksiä. Onneksi paikalta löytyi mun tämän hetkinen lähes the personal Jesus Sami joka sitten lainasi omiaan mulle!

*sydän*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Josssu

Posts: 506

#69 • • Josssu

Wolverine, 15.2.2009 09:42:
mikä sua vaivaa ku oot selvinpäin baarissa? tommosta ei oo tapahtunu meinaan muutamaan vuoteen, vai olitko töissä? :P



Hahha. En ollu duunis,mut tulin suoraan töistä ja koht taas takas sinne *nauru*
Ei voinut jättää Halluja väliin kun niitä on niin odotettu *hihu*
Siren

Posts: 826

#70 • • Siren Seinäruusu
Oli kyllä kivaa pitkästä aikaa! *plur* Tuli tanssittuaki kunnolla *joo* Pitänee jatkossaki pitää tällasia vajaan puolen vuoden taukoja bileissä käynnissä ni jaksaa sit innostua *hih* Ei vaan, kiitos kaikki ystävät, ilman teitä olisin läksiny ekan puolen tunnin sisällä kotio! *hali*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

kinderi

Posts: 1,783

#71 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Olipa tylsää.Ei mun juttu,ei sit todellakaan.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

HappyHC

Posts: 51

#72 • • HappyHC
Oli upeet bileet!! Paikka oli tosi makee ja fiilis myös! Mä pidän tällaisista bileistä koska ihmiset on siellä jotenkin hyväntuulisia ja perusmyönteisiä! Johtuuko se sitten kemiallisista yhdisteistä :-)

Kiitokset sille kuopiolaiselle jätkälle joka tarjosit mulle oluen - enpä ole yleensä saanu olutta tuntemattomilta jätkiltä :-) En älynnyt edes kysyä sisältyikö siihen jonkinlainen vastapalvelusen toive :-p hehheh... kumosin sen kiitollisena alas kurkusta.... olut maistuikin mulle aivan liian hyvin ja sitä meni liikaa... baarimikot on syyllisiä tähän: niiden pitäis rajoittaa mun juomista!

--
Muistan Bottan Berliini-illat hyvin...

AlexS

Posts: 1,389

#73 • • AlexS kummasetä
Olihan todella päräyttävät Hallut. Ainakin yhdet parhaista piiiitkään aikaan :) Orkidea luonnollisesti vei potin (mm.Mercury&Solace<4). En usko että ykskään ulkomaan dj:n olis pistäny tuota paremmaksi kyseiseinä iltana. Ihmisiä ja tilaa oli sopivasti...tuttuja oli mukava nähdä...ja tytsyt oli kauniina *super*

Hauska illan piristys oli tyttönen joka tuli rupattelee kun olin jo ulostautumassa. Neito oli ottanu ehkä muutaman liikaa *nauru* mutta vaikutti kuitenkin todella symppikseltä. Toivottavasti pääsit (Anu?) pystyssä ja hyvissä voimissa himaan *hymy*

OR tackar

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

PeDE

Posts: 162

#74 • • PeDE DJ GHOST
Jepsistä jee. Olipahan mielettömät kemut pitkiin aikoihin. Orkidealta tuli kyl ässiä hihasta mm. Armin van Buuren - Blue Fear (Original 1996 mix) ja sit se Nadia Ali - Love Story (Andy Moor remix). Siin oli kyl kovii tykki biisei. Tulihan sielt paljon muutakin, mut kaikkee ny tähän hätään muista. Tosiaan se juustohöylä ois pitäny rekvisiitaks sinne ottaa. Tuli nimittäin sellast juustoo Miikalta ja Jannelta, että oksat pois, vaikka kaverit kiistivätkin sen ;). Mut ens kerralla sitten. Venuena Bank toimi kyl aivan passelisti. Jengi oli kyl positiivista energiaa täynnä ja mikäs sen mukavampaa. Tais kiilata sinne Top 5 bileitten kärkipäähän. *sydän**sydän**jiihaa**jiihaa*

Ainoo huono puoli: ne jalat on niin kovin kipiät. *hih*
katai

Posts: 4,182

#75 • • katai

Josssu, 15.2.2009 03:27:
Loistavaa musiikkia *sydän* Selvinpäin bileissä ja oli kyl siistiä. Tosin tuntui, että olin ainoa vesilinjalainen koko baarissa *nauru*

Ja terveiset sulle "voi vittu kato nyt mitä pissiksii tääl on, toi ei varmaan ees tiiä ketä tääl soittaa" reivihousumies oot säälittävä. Ei sun glowstickit pelasta sua vaik oot jo vuoden käyny bileissä LOL *lmao*




Myös vesilinjalla eilen... oli kyllä porukka aika seis ja näki teini meininkiä kuten oksentelua käytävillä ja tyyppien kävelevän eteenpäin flipperin tavoin= poikkoilevan eteenpäin törmäten kaikkeen mikä edessä ja on parhaimmissa tapauksissa jonkun antavan niille lisää vauhtia.

Mutta silti oli ehkä PARHAAT HALLUT IKINÄ! Ja se on aika paljon se. Vieläkin oon ihan fiiliksissä. Ja pitkästä aikaa paikka johon bileet sopi hyvin, tila siis saa myös kiitosta.

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

Toni_L

Posts: 779

#76 • • Edited Toni_L http://www.mixcloud.com/Toni_L/
Orkidea olisi voinut soittaa koko illan.

Video
&fmt=18
remotion

Posts: 5,283

#77 • • remotion nostatus guru
Tunnistiko kukaan sitä biisiä tabilta ja super8:lta missä oli joku minuutin nosto, kokoajan kiihtyvä ja nopeutuva surina saundi?
Katzcu

Posts: 215

#78 • • Katzcu
Oli kivaa, kiitos kaikille tutuille ja tuntemattomille seurasta ja hyvästä fiiliksestä! Omat fiilikset meni vähän vuoristorataa koko illan, mutta lopputulos on kuitenkin positiivisen puolella *hymy*

Superkiitos TABille ja Super8:lle Destinationista *sydän*

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

SunsetGirl

Posts: 17

#79 • • SunsetGirl
Itsekin olin vesilinjalla.
Kivaa oli, ja tosiaan Orkidean setti oli *plur* *sydän* *plur*
Oli ihana päästä halluihin taas pitkästä aikaa.
Bank toimi paikkana tosi hienosti.Lisää tälläsiä kemuja!
Kiitos Namm.
sapeli

Posts: 11,768

#80 • • sapeli jokukukamikä?

Sand3, 15.2.2009 10:02:
Okei ainoa miinus oli se, että musiikki soi todella kovalla ja korvatulpat kotiin unohtaneella se vei ihan vähän fiiliksiä. Onneksi paikalta löytyi mun tämän hetkinen lähes the personal Jesus Sami joka sitten lainasi omiaan mulle!



Onneks mä oon siitä outo et mul on aina kahdet korvatulpat mukana... *hih*

Musa oli kyl moitteetonta (ainakin korvatulpat korvissa, niinkuin pitääkin) - näistä vaan sattui tulemaan mulle nk. "kaveribileet", eli koko aika meni tuttuja moikkaillessa ja vähän tärkeämpiäkin jutellessa. (Niin kuin Hallut yleensä.)

Paikka oli hieno - tanssilattia oli valoisa ja avara (joskin musiikki ja erityisesti basso kuului hyvin vain aika kapealle alueelle suoraan DJ-kopin edessä), baaritiskit (3) vetivät suhteellisen hyvin, ja vessat olivat priimakunnossa. (Goalta tulleena arvostan tätä ja paljon.)

Jos Hallut ovat tulevaisuudessakin Bankissa niin todellakin olen paikalla 100% varmuudella. *joo*

Paras biisi: Synesthesia (mikälie mix) *sydän*
Pusu Annabanaanalle *pus*
Hali Suskille *hali*
Ja kiitosh Wikstenille *känni*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.