ETSITÄÄN DJ!!

46 posts, 3 pages, 11,872 views

Karski

Posts: 6,049

#21 • • Karski Pomon kätyri
handbag on kansainvälinen termi, pilluhouse
kotimainen ja ne on ollu käytössä myös rinnakkain.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

ValaX

Posts: 3,891

#22 • • ValaX

Karski, 6.11.2008 21:01:
handbag on kansainvälinen termi, pilluhouse
kotimainen ja ne on ollu käytössä myös rinnakkain.

tack
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#23 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Täh? Mä en edes tajua onko täällä vielä kiistelyä asiasta kun mua on haukuttu aina kun soitan homointa hausea aina *nauru*

Muilla ei ole edes mitään mahdollisuutta :P

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

ValaX

Posts: 3,891

#24 • • ValaX

Steven Hoaks, 6.11.2008 21:05:
Täh? Mä en edes tajua onko täällä vielä kiistelyä asiasta kun mua on haukuttu aina kun soitan homointa hausea aina *nauru*

Muilla ei ole edes mitään mahdollisuutta :P


Ja mua kutsut sitte hienohelma hinttariks, vai onkohan multa menny jotain ohi*nauru*
ValaX

Posts: 3,891

#26 • • ValaX

tbo, 6.11.2008 20:44:
---
Caro², 6.11.2008 19:52:



---

oli deejii jokujonkanimeäennytmilläänmuista joskus noin vuonna ysikuus (siis arvostettu ja nimekäs ja taitava persoona täällä Suomen maassa. Mad Jay? ei voi muistaa. no joku hype/nylle/kerma-ajoilta enihuu), jonka (jonkun mielestä) suurin heikkous oli siinä et jannu soitteli pääasiassa kehnohkoa MTVkertakäyttöhaussinlänkytystä, ja tälle kehnohkolle haussille annettiin liikanimike pilluhouse (vaikkakin ko. deejii kantoi asemaansa pilluhaussideejiinä ylpeydellä) . Legendan mukaan Tapio aka. Orkidea tästä sydämistyneenä loihe lausumaan että "no jos sä kerran soitat pilluhaussii nii kai mä sit soitan kikkelitransee". Ja näin, legenda oli syntynyt.





Kyllä mä oon tän version takana. Muutamaltakin taholta kuullut tämän...
Juhgu

Posts: 7,921

#27 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Hah, jos toi teoria pitää paikkansa ni oliko se nyt sit niin hyvä läppä että termin pitäis jäädä yli 10 vuodeks elämään? Ei toi läppä voinu olla kovin hauska edes vuonna 96. *nauru*

...mut onhan toi kyllä sopivan miehinen termi ko.genrelle!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Caro²

Posts: 5,301

#28 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

tbo, 6.11.2008 20:44:
ed. näino, irkkii ei ees ollu ysikuus, ja inttar veppikin hädin tuskin.


Oli oli, Irc on keksitty vuonna 1988 *hihu*

Mut jea. Moon kans kuullu tuon pidennetyn version tuosta pimppahouse/kikkelitrance -tarinasta.

En vaan kuollaksenikaan muista, mistä toi juttu tuosta engl.kiel.väännöksestä kantautu miun korviin. Noh, tarinoita löytyy *hihu*

Steven Hoaks, 6.11.2008 21:05:
Täh? Mä en edes tajua onko täällä vielä kiistelyä asiasta kun mua on haukuttu aina kun soitan homointa hausea aina *nauru*


Etkä soita homointa! Sulla ei o edes sateenkaarta avataarissa!
ValaX

Posts: 3,891

#29 • • ValaX
Mistäs termi nitku sai alkunsa? Tulee mieleen joku tamperelais dj, mutta en mene vannomaan...
Karski

Posts: 6,049

#31 • • Karski Pomon kätyri
Mä oon edelleenki vähän hämmentyny
tän topikin viimesimmistä käänteistä,
ei vähiten siksi että moni fakta on näköjään
nuoremmalle polvelle jo myytin asemassa.

Mutta noista genrenimityksistä vois jatkaa
vaikka omassa topikissa ja jättää tän
DJ -etsinnälle. Silkkaa hämmennystäni
en osannu asiaan aluks puuttua.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

plink

Posts: 1,405

#33 • • plink team paska

tbo, 6.11.2008 20:44:
deejii jokujonkanimeäennytmilläänmuista joskus noin vuonna ysikuus (siis arvostettu ja nimekäs ja taitava persoona täällä Suomen maassa. Mad Jay? ei voi muistaa.



fi-rave-postilistoilta muistelisin aikoinaan, et pilluhouse vs. kikkelitranse oli niin, et maniac soitti pilluhousee ja orkidea kostona kikkelitransee. eikä kyl vitun varmasti tuu mistään melodic tranceista, niinkuin joku aiemmin väitti. :D

nitku lienee alkujaan #techno.fi läppä, joka aikanaan tuli suuren kansan tietoisuuteen i <3 nitku -paidoista ym pelleilystä.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

tbo

Posts: 935

#34 • • tbo budhisattva

plink, 6.11.2008 22:32:
fi-rave-postilistoilta muistelisin aikoinaan, et pilluhouse vs. kikkelitranse oli niin, et maniac soitti pilluhousee ja orkidea kostona kikkelitransee.



just nii, se oli Maniac eikä Mad Jay (se oli se alku mikä hämäs) !! ja todellakin, koska se on peräisin fi-ravelta niin se on Autenttisesti Wanhaa ja todellakin, näinä nycyisinä rappion aicoina sitä kamaa Mistä Mytologia On Tehty :D

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Camfer

Posts: 259

#35 • • Camfer
uuuuu.. Muistan kun kuunneltiin jotain Maniacin settiä kasetilta kaverin autossa. ja en kyllä muista nauttineeni niin paljoa yhdestäkään pätkästä kuin siitä.. vielä kun muistais mikä mahtoi olla sen pätkän nimi..

ehkä me joskus vielä törmäämme..
Juhgu

Posts: 7,921

#36 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Karski, 6.11.2008 21:56:
Mä oon edelleenki vähän hämmentyny
tän topikin viimesimmistä käänteistä,
ei vähiten siksi että moni fakta on näköjään
nuoremmalle polvelle jo myytin asemassa.



No jos nuorempi polvi on nyt vaikkapa 18-20 -vuotiaita, ja nää termit keksittiin "ysikuus", ni onks se sit ihme että ne ei oo ihan täysin perehtyny johonkin läppiin mitä te heititte silloin kun ne oli 6-8 -vuotiaita?

Rajansa kiinnostuksellakin! *nauru*

[pieni]Tsorge ku jatkoin offtopiccii, ny loppu![/pieni]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

plink

Posts: 1,405

#37 • • plink team paska

tbo, 6.11.2008 22:46:
just nii, se oli Maniac eikä Mad Jay (se oli se alku mikä hämäs) !! ja todellakin, koska se on peräisin fi-ravelta niin se on Autenttisesti Wanhaa ja todellakin, näinä nycyisinä rappion aicoina sitä kamaa Mistä Mytologia On Tehty :D



no se oli sitä aikaa ku rautaki oli puuta ;D

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Karski

Posts: 6,049

#38 • • Karski Pomon kätyri

polly, 6.11.2008 22:23:
---
Karski, 6.11.2008 21:56:
Mä oon edelleenki vähän hämmentyny
tän topikin viimesimmistä käänteistä,
ei vähiten siksi että moni fakta on näköjään
nuoremmalle polvelle jo myytin asemassa.

---


ollanpa sitä niin vanhoja :D ottaen huomioon että suurin osa keskusteluun osallistuneista on noin kolmekymppisiä ;)



Selkeesti nuorempi polvi siinä suhteessa milloin
ne on saanu kosketuksen nyt keskustelun kohteena
olevaan klubikulttuuriin. Olis pitäny painottaa sitä,
että eniten siis oon hemmäntyny siitä miten lyhyessä
ajassa faktat myyttiytyy, aivan silmiemme edessä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jone

Posts: 8,258

#39 • • Edited Jone Archibald Haddock

tbo, 6.11.2008 20:44:
ed. näino, irkkii ei ees ollu ysikuus



Vastaan todennäköisesti turhaan, koska joku lienee jo oikaissut.

Kyllä oli. Vahvasti.
OlliS

Posts: 3,999

#40 • • OlliS Further

tbo, 6.11.2008 20:44:
---
Caro², 6.11.2008 19:52:

ja sitten se versio kaks: Kun oli Pimppahousea, ni sit tuli Kikkelitrancea.

---


vedän skenepinnat himaan osottamalla version 2 oikeeks: oli deejii jokujonkanimeäennytmilläänmuista joskus noin vuonna ysikuus (siis arvostettu ja nimekäs ja taitava persoona täällä Suomen maassa. Mad Jay? ei voi muistaa. no joku hype/nylle/kerma-ajoilta enihuu), jonka (jonkun mielestä) suurin heikkous oli siinä et jannu soitteli pääasiassa kehnohkoa MTVkertakäyttöhaussinlänkytystä, ja tälle kehnohkolle haussille annettiin liikanimike pilluhouse (vaikkakin ko. deejii kantoi asemaansa pilluhaussideejiinä ylpeydellä) . Legendan mukaan Tapio aka. Orkidea tästä sydämistyneenä loihe lausumaan että "no jos sä kerran soitat pilluhaussii nii kai mä sit soitan kikkelitransee". Ja näin, legenda oli syntynyt.

kikkelitranse oli näistä vähemmän homoa musaa, sekä saundiltaan että keskiverto kuulijakunnaltaan.

ed. näino, irkkii ei ees ollu ysikuus, ja inttar veppikin hädin tuskin.


Kyl muuten varmasti oli irkki ysikuus ;)

Ja toi tarina on all true :)