OlliS presents The Trilogy : Chapter One [Bar], Chapter Two [Club] & Chapter Three [Home]

26 posts, 2 pages, 8,505 views

Gateway

Posts: 1,391

#21 • • Gateway Club Therapy
Bar-osio oli jopa pienehkö pettymys, odottelin ehkä hieman orgaanisempaa settiä. Ei tämä missään nimessä huono ollut mutta ehkä hivenen tylsähkö ja kliininen. Semmoista "ei-ehkä-niin-tanssilattiamatskua-mutta-kuitenkin-melkein". Odottelin enemmän semmoista istuskelu- ja fiiliksen nostattelumusaa. Club-osio oli selkeästi paras ja vahvin tässä trilogiassa. Jyräs todella nätisti keskivaiheilla ja lopetustunnelmiin johdateltiin hienosti. Chilli-setti ei ollut mun makuun, ehkä olen vain tylsä mutta tykkään paljon enemmän trancehittien chilliremikseistä kuin tästä "varsinaisesta chilliselektiosta". Moby tosin lopussa on aina ja ikuisesti loistava. Club-setti oli nyt selvästi parempaa kuin hetkeen Ollilta, hyvähyvä ja lisää vain jatkossa tulemaan.
Muikku

Posts: 427

#22 • • Muikku
Ai hemmetti. Tää trilogia tullenee ylikuunneltua rankasti. On jo useita kertoja tullu ajan ja paikan katoaminen, kunnon flow-transsi jos sellanen on olemassa. Syvä siitos!
*iloinen**nuotti**super*
Homegrove

Posts: 2,102

#23 • • Homegrove Further
Bar toimi, siihen ei oikein saanut keskityttyä, meni hiukan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos mutta se lienee mixin käyttötarkoitukseen juuri oikein.

Club taas lienee paras Ollin mix ikuna. Hemmetin hallittu kokonaisuus, täydellistä miksaamista (kuka vaan saa nyky digiaikana biitin pysymään kohdallaan mutta equjen käyttö tuntuu edelleen olevan joillekin vaikeaa) ja itselle uusia biisejä. Voisi melkein verrata uuteen Nick Warrenin GU:n. Ainoa mutina tulee vikasta biisistä joka ei oikein sovi kokonaisuuteen. Alkoi tehdä mieli ite heti johonkin isolle keikalle tätä kuunnellessa.

Chillistä en oikein osaa sanoa mitään koska vaikka tukka harvenee ja maha kasvaa niin en ole vieläkään kyseistä musiikinalaa oikein jaksanut. :D

Eka viisu on kyllä parhaimpia ikuna.

--
Forward thinking house music

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#24 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mä luulin että toi Bar on aivan loistava ja sitäkin jammasin hullulla tahdilla!

Mutta sitten perään toi Club niin AVOT! *jiihaa*

Aivan mahtavia kyl molemmat!

Tuo Home ei oikeen ole mun tyyliä niin en voi sanoa siitä mitään. Pikaisesti kelasin vaan ohi.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?