JACK - Five Years of Jack! 12.12.2008 @ Helsinki

66 posts, 4 pages, 20,725 views

Doughnuts & Prozac

Posts: 133

#62 • • Doughnuts & Prozac
Loisto kemut, tanssin ihan homona! Tosin siinä alla oli jo neljältä iltapäivällä alkaneet firman pikkujoulut ja olin muutenkin aikas juhlatuulella, mutta toivottavasti en ördäillyt liikaa!

Pakko sen verta kommentoida tätä, kun ihmiset valittaa väen paljoudesta ja kaiken muailman sekavuustiloista...no rapatessa roiskuu! Mun mielestä on vaan hyvä, että tupa on täynnä ja tykkään siitä, että klubissa on hikinen tunnelma. Niin sen mun mielestä kuuluukin olla. Eihän se överi sekoilukaan tietty hyvä ole ja ymmärrän, että selväpäisemmiltä ihmisiltä saattaa vähän palaa sen kanssa käämit, mutta hei, ei se niin vakavaa ole! Jokainen päättää kuitenkin itse miten on hyvä bilettää. Ja jos menee överiksi, niin sekin on sitten ihan omalla vastuulla. Katselen kumminkin mieluummin hyvällä tuulella olevia ihmisiä (oli se sitten kemiallisesti avustettua tahi ei) kuin turpa mutturalla olevia tosikkoja.
Avatar
#63 • • Lilly Guest

Doughnuts & Prozac, 15.12.2008 11:32:
Ja jos menee överiksi, niin sekin on sitten ihan omalla vastuulla. Katselen kumminkin mieluummin hyvällä tuulella olevia ihmisiä (oli se sitten kemiallisesti avustettua tahi ei) kuin turpa mutturalla olevia tosikkoja.


Agreed.
hepi

Posts: 21

#64 • • hepi
Kuuma oli ja porukka energistä!! JEah!
Josssu

Posts: 506

#65 • • Josssu

Doughnuts & Prozac, 15.12.2008 11:32:
Katselen kumminkin mieluummin hyvällä tuulella olevia ihmisiä (oli se sitten kemiallisesti avustettua tahi ei) kuin turpa mutturalla olevia tosikkoja.



Iloiset ihmiset ovat aina ilo silmälle, mutta siinä vaiheessa ei ole enää kivaa katseltavaa kun joku muija öyskää vessassa ja sitten se kannetaan käsistä ja jaloista ulos.
Tajuatte varmaan pointin *ding*
Doughnuts & Prozac

Posts: 133

#66 • • Doughnuts & Prozac

Josssu, 15.12.2008 21:21:
---
Doughnuts & Prozac, 15.12.2008 11:32:
Katselen kumminkin mieluummin hyvällä tuulella olevia ihmisiä (oli se sitten kemiallisesti avustettua tahi ei) kuin turpa mutturalla olevia tosikkoja.

---


Iloiset ihmiset ovat aina ilo silmälle, mutta siinä vaiheessa ei ole enää kivaa katseltavaa kun joku muija öyskää vessassa ja sitten se kannetaan käsistä ja jaloista ulos.
Tajuatte varmaan pointin *ding*



No niinpä, kaikki ymmärtää varmasti sen, että jos jollain on öyskät päällä ja se sätkii lähes tajuttomassa tilassa holtittomasti, eikä sillä ole mtn kontrollia omista tekemisistään, niin se tuskin täyttää "hyvällä tuulella" olevan ihmisen määritelmää. Eli pidän tota sun komsua vähän itsestään selvyytenä.