Kolahtaako kirjat?

1,348 posts, 68 pages, 554,412 views

synth3sizer

Posts: 151

#481 • • synth3sizer
riippunee hjyyvin pitkälti siittä MIhin ne osuvat ! (lenssun piikkiin...)

--
**Space Time Continuum**

Avatar
#482 • • beyootch Guest
terry pratchett. <3
neil gaimanin sandmanit.
alistar mclean ja agatha cristie.
patricia cornwell.
toma

Posts: 2,009

#483 • • toma Tototoototo
Tällä hetkellä työn alla:

M. Agajev - Kokaiiniromaani
Roger Penrose - A Complete Guide to the Laws of the Universe
Undercurrents: The Hidden Wiring of Modern Music

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

pirpeli

Posts: 5,533

#484 • • pirpeli
Terry Pratchett, Douglas Adams, Wilbur Smith, Dan Brown. Ja kaikki käy, itse asiassa. Lukeminen on maailman paras tapa rentouttaa aivoja. Oppia uutta. Ihmetellä ja mietiskellä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

nyyti

Posts: 169

#485 • • nyyti
kirjaston fantasiakirjat on miltei luettu kaikki*super* (täälä on kyllä aika onneton kirjasto *vink*)

--
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Avatar
#486 • • Annakins Guest
KIRJAT KOLAHTAA JOS NE TIPPUU LATTIALLE!!!! plurplurpluriihiih*plur**plur*
peepe

Posts: 904

#487 • • peepe
Viime viikolla luin pari kirjaa:

Kata Kärkkäinen - Minä ja Morrison (Tylsä ja lattea niin kuin leffakin)

John Fowles - Neitoperho (Fowlesin kirjoista olen tykännyt aikaisemminkin, ja myös tämä oli ihan mukavaa luettavaa)
Jutu

Posts: 3,054

#488 • • Jutu Blondi
Lainasin eilen kirjastosta Michael Bradleyn "Salaseurojen käsikirjan" ja nopeasti vilaistuna vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta *joo* Tarttui sieltä kirjastosta muutakin mukaan, kuten "Otorin Klaanin tarina osa2" ja Ilkka Remeksen "Ikiyö". Nyt on taas pariksi päivää lukemista *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

e-nergique

Posts: 568

#489 • • e-nergique STT

Annakins, 13.7.2005 23:35:
Ma lahen viikonlopuks Beirutiin etta saan uuden Potterin kasiini heti lauantaina :) ha!



tilasin uuden potterin heti saksan amazonista kun tuli ilmasella kotiinkuljetuksella ovelle julkaisupäivän aamuna (lauantaina) klo 10 *iihhih*

kirja sit oli lopussa sunnuntai-iltana... nyt joutuu odottaan vielä ainakin pari vuotta seuraavaa, yhyy *uuh*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Avatar
#490 • • candyraver Guest
Ennen tuli luettua paljonkin kirjoja ja nyt oon suunnitellu elvyttäväni tota harrastusta pikkuhiljaa.
Hyvän kirjan parista ei kyllä malta lähteä minnekkään ja yleensä kirjat tulee luettua kerralla kannesta kanteen(ellei sitten ilmaannu jotain pakollista tekemistä siihen väliin,joka vaatii kotoa poistumista.)

Yritin pari viikkoa sitten hakea itselleni kirjastokorttia vantaan kirjastosta(pk-seudun kirjastokortin oon omistanu viimeks 6v. sitten) ja sain tietää että siellä on joku 50eur huomautusmaksuja(vuodelta 1996) *ding* nyt täytyy sitten vaan seuraavasta rahasta maksaa toi pois että pääsee alottelemaan rakasta harrastusta taas*iloinen*
Avatar
#491 • • Annakins Guest

e-nergique, 19.7.2005 13:22:
---
Annakins, 13.7.2005 23:35:
Ma lahen viikonlopuks Beirutiin etta saan uuden Potterin kasiini heti lauantaina :) ha!

---


tilasin uuden potterin heti saksan amazonista kun tuli ilmasella kotiinkuljetuksella ovelle julkaisupäivän aamuna (lauantaina) klo 10 *iihhih*

kirja sit oli lopussa sunnuntai-iltana... nyt joutuu odottaan vielä ainakin pari vuotta seuraavaa, yhyy *uuh*



Kun se edellinen ilmestyi sillon 2 vuotta sitten, myytiin sita Itiksen Citymarketissa 3 paivaa ennen julkaisua joten ma olin lukenu sen jo kun muuta sai sen vasta kasiinsa :)

Tahan Puoliveriseen Prinssiin olin kylla vahan pettynyt..
e-nergique

Posts: 568

#492 • • e-nergique STT

Annakins, 19.7.2005 14:15:

Tahan Puoliveriseen Prinssiin olin kylla vahan pettynyt..



juu no se alku kieltämättä oli hiukan tylsä... mutta silti jään innolla odottaan viimeistä osaa! toivottavasti vaan rowling osaa lopettaa sen edes jotenkin järkevästi, koska mikään ei oo ärsyttävämpää kun hyvän sarjan paska loppu *poks*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Alimieli

Posts: 207

#493 • • Alimieli Älä oo tommonen, oo tämmönen.
Tälle hetkellä yrityksessä:

Goethe: Faust I, jonka jälkeen Faust II
Dali: Hullun päiväkirja
Oiva Paloheimo: Tirlittan

Lemppareita mm.:
Philip. K. Dick (osa hänen suuresta tuotannostaan)
Ray Bradbury
Umberto Eco
Veikko Huovinen
Franz Kafka
Filosofia (Eirtyisesti Schopenhauer, Nietschze)

Kesällä on vaikeata jotenkin keskittyä kirjojen lukemiseen.. *uuh*
Muistakaa ihmiset lukea kesälläkin *känni* Ja yhtäkään Potteria en ole lukenut!
Aidrian

Posts: 1,799

#494 • • Aidrian Furian Master
Douglas Adamsin kirjat.. *plur*
Snowie

Posts: 601

#495 • • Snowie Ihku Hiutale

Dèja vu, 19.7.2005 14:40:
Douglas Adamsin kirjat.. *plur*


Hih, olin just kirjottamassa samaa. Ne on vaan niin himo loistavia. Niistä olen oppinut mm. että kaikki liian rumat ihmiset ovat vaan "jonkun toisen ongelma". *nauru*
Avatar
#496 • • Annakins Guest

Alimieli, 19.7.2005 14:25:
Tälle hetkellä yrityksessä:

Goethe: Faust I, jonka jälkeen Faust II
Dali: Hullun päiväkirja
Oiva Paloheimo: Tirlittan

Lemppareita mm.:
Philip. K. Dick (osa hänen suuresta tuotannostaan)
Ray Bradbury
Umberto Eco
Veikko Huovinen
Franz Kafka
Filosofia (Eirtyisesti Schopenhauer, Nietschze)

Kesällä on vaikeata jotenkin keskittyä kirjojen lukemiseen.. *uuh*
Muistakaa ihmiset lukea kesälläkin *känni* Ja yhtäkään Potteria en ole lukenut!



Onks Potterit liian yksinkertaisia sulle tai jotain?

Ei sita aina jaksa keskittya siihen kirjaan tuhottomasti, varsinkin kun lukee koko ajan jotain koulua varten.
Alimieli

Posts: 207

#497 • • Alimieli Älä oo tommonen, oo tämmönen.

Annakins, 19.7.2005 21:11:

Onks Potterit liian yksinkertaisia sulle tai jotain?

Ei sita aina jaksa keskittya siihen kirjaan tuhottomasti, varsinkin kun lukee koko ajan jotain koulua varten.



Pitihän se arvata, että joku Potter-fani repii hernekset. *nauru* Totuushan on se, ettei ole vaan tullut luettua. Piste. Hypetystä voi aina vähän dissailla.*jiihaa* En mie pahalla *hymy*
MissKoo

Posts: 1,289

#498 • • MissKoo
Mun lempikirja on ehdottomasti Sinuhe Egyptiläinen. Luen sen varmaan pari kertaa vuodessa ja kerta kerralta se kirja vaan paranee.. nyt jo tosin osaan sen suurinpiirtein ulkoa *nauru* mutta haitanneeko tuo, heh. Vaikka kirja on kirjoitettu ajat sitten, ei se ole vanhentunut yhtään ja Mika Waltarin loistava egyptitietous laittaa joka kerta hiljaiseksi. Suosittelen!
Aidrian

Posts: 1,799

#499 • • Aidrian Furian Master

Inya, ---
Hih, olin just kirjottamassa samaa. Ne on vaan niin himo loistavia. Niistä olen oppinut mm. että kaikki liian rumat ihmiset ovat vaan "jonkun toisen ongelma". *nauru*


JTO= aivan loistava juttu. Sitä mitä muut eivät edes näe, on hiukan hankala huomioida, jos ei ymmärrä kokonaiskuvaa*vink*
Harmi vain, ettei käännös leffaksi onnistunut ehkä ihan niin hyvin..
nimimerkillä x2 lukenut koko kirjasarjan*hih*
Sphyxia

Posts: 3,308

#500 • • Sphyxia Maracujá!
Varmaan tekisi, kunhan ei vain olisi niin paljon tenttilukemista ...