Cosmic Dance at Redrum with Mr.A & Lil' Tony 20.9.2008 @ Helsinki

25 posts, 2 pages, 2,976 views

mr.a

Posts: 2,098

#3 • • mr.a
Cosmic Dance picks:

Mutant Clan-Kenesai
Egoexpress-Aranda
LSB-Voodoo Man / Cosmic Wild Boar
Minilogue-Snake Charmer
Jupiter Black-We like Moroder
Unkle-Twilight (Layo&Bushwacka remix)
Chaka Khan-Ain´t Nobody (Nick Muir remix)
Maelstrom-Enter the Cosmos (Sankt Goran&Erik Sidun remix)
Faze Action-Stratus Energy
Runaway-Brooklyn CLub Jam (Brennan Green remix)

Cosmic drums are talkin...are you listening...they are made for dancin...
Avatar
#5 • • tanja Guest
Redrum kutsuu pitkästä aikaa! Parasta stadissa!
Tapi

Posts: 1,437

#7 • • Tapi Dreamstate
Ah kuinka tyylikästä, freesiä ja modernia soundia koko illan ja yleisökin oli mukavalla bilefiiliksellä. Redrumin lauantait jyräävät aina vain!
*piis*
Lil Tony

Posts: 775

#8 • • Edited Lil Tony Cosmic City Survivor
Henkilökohtaisesti paras ilta koskaan Redrumissa, varsinkin soittamisen kannalta. Monitorit on alunperin asennettu dj kopista noin metrin yläviistoon eteenpäin j anäin on ollut suht vittumainen 20 ms viive, hiostavan vaikee soittaa, ei vaan oo jaksanut aikaisemmin vaihtaa niiden paikkaa. Nyt se on täydellinen dj koppi. Itse tykkään pitkistä smooteista vaihdoista ja jos ei kuule kunnola se on mahdotonta ja syö miestä ja fiilistä. Odotan ens viikon 6 h settiä innolla. nyt on levyt, fiilis, ja monitorit kunnossa, ihan pikkupoikammainen fiilis :)

2 kk päästä Cosmic Dance

Kiitos yleisö ja Ana

Illan biisi : Radio Slave - Dont you know

--
Jazz Is a Teacher

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#9 • • Aurinkoneiti
Kaikki oli hyvin. Kauhea kaaottinen tunnelma puuttui kokonaan. *sydän*
panssariopossumi

Posts: 15

#10 • • panssariopossumi
Pitkästä aikaa Redrumissa, ja oli kyllä itselle myös yks parhaista illoista siellä *sydän* Paikan kirous (eli liiallinen humala, joka yllättää ihan puskista) murrettu, ja oli ihanaa tanssia! Tätä lisää *hihu*
mr.a

Posts: 2,098

#12 • • mr.a
Katto auki ja kahvoista vauhtia!

no huh huh huh mikä meininki!!! ei mua haitannu ne monitorit aikaisemminkaan, nyt vaan meinas tukka lähtee päästä kun ne huusi siinä korvan juuressa.

joku sanoi et djkopssa tehtiin joku yleisöennätys jossain vaiheessa, olin ite niin zonella etten huomannu siellä juuri ketään.

juuri näin - todella hyvä progressio musan suhteen ja hyvä jengi sitä fiilistelemässä.

se oli siinä.

kiitos.
mr.a

Posts: 2,098

#13 • • mr.a
illan biisi t

sharam-texi ja tigerskin-peter´s secret weapon.


ja muutama muu.
golem

Posts: 1,395

#15 • • golem Golem
Oli tosi siistii. Tulin niin myöhään mestoille etten ehtiny kuulee Tonin soittoo, mut Ana soitti kyl aivan loistosoundii.

Mikä on se yks energinen nitkubiisi, jossa tulee semmonen hirvee niksnaks-rolli, joka kuulostaa öbout tältä:

T-trrt-t-t-t-t-t-T-trrt-t-t-t-t-t-T-trrt-.....


Mä oon kuullu saman biisin soitettavan tuhat kertaa esim. Rosiksessa, ainakin Nessin toimesta jokunen kerta, mut mun mielestä joku muukin on samaa biisiä soitellu siel.
paupau

Posts: 655

#19 • • paupau Tuhma Bambi
Nautin kyllä tästä illasta mittavissa määrin ja tanssilattia oli liekeissä. Mahtavaa! Kiitokset!
ville

Posts: 3,780

#20 • • ville olen oikeasti ujo
Oli kyllä loistava ilta, vaikka aika väsy olikin. Sopivan nyrjähtänyttä soundia tuolle pa:lle :)