NEO & C2C present INFECTED MUSHROOM world tour 2008 - live in concert saturday 25.10. Voimala Helsin

191 posts, 10 pages, 42,546 views

caramelo

Posts: 61

#42 • • caramelo
omg, nää bileet MUST SEE *tanssittel*

onneks jo lippu *iloinen*


ikin en oo ollu mushroomien keikal, onks kuin "crazyy" menooo *nauru* ?

--
.la música electrónica es el corazón de la vida.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#43 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Displacer, 5.7.2008 23:26:
Uuh, pakko tulla jos vaan mitenkään mahdollista.

Soittaako noi yleensä vähän vanhempaa matskua keikoillaan myös, jotain tyyliin Merlin tai Gamma Goblins?



Gamma Goblins on kyl Hallucinogenin biisi :(

--
dasinoaisnvs

gee202

Posts: 39

#44 • • gee202

caramelo, 25.8.2008 20:53:
omg, nää bileet MUST SEE *tanssittel*

onneks jo lippu *iloinen*


ikin en oo ollu mushroomien keikal, onks kuin "crazyy" menooo *nauru* ?



No ite ainakin toivon et meno ois vähän siivompaa ja lepposampaa ku viime vuoden keikalla.. *justjoo*

Eipä sillä, innolla ootan miten voimala palvelee näitä bileitä! Studio kun imo on vaan niin sysipaska paikka tuollaisille bileille.

Nyt kun vielä jostain ilmaantuis ylimääräistä rahaa että sais lähdön varmistettua.. *slurps*
MissKoo

Posts: 1,289

#46 • • MissKoo

caramelo, 25.8.2008 20:53:
omg, nää bileet MUST SEE *tanssittel*

onneks jo lippu *iloinen*


ikin en oo ollu mushroomien keikal, onks kuin "crazyy" menooo *nauru* ?



Tanssilattialle en itse viitsinyt edes yrittää edellisellä keikalla, sen verta oli härön näköistä menoa, mutta ei muuten mun mielestä mitenkään kreisiä menoa. Kannattaa etsiä itselleen joku hyvä tanssipaikka, eikä eturivistä, niin hyvin menee. Vähän eri porukkaa liikenteessä kun ns. perusbileissä, mutta so not. Mulla ainakin yleensä menee niin, että lähden kemuttaa kavereiden takia ja musa on kakkosena, nää on varmaan tän vuodet ainoat kemut jossa asia on toisinpäin. En malta oottaa! *plur*
Rivakka

Posts: 593

#47 • • Rivakka T2xikerien

MissKoo, 26.8.2008 08:01:
Tanssilattialle en itse viitsinyt edes yrittää edellisellä keikalla, sen verta oli härön näköistä menoa


Miten niin ollu häröö meininkii??
MissKoo

Posts: 1,289

#48 • • Edited MissKoo

Rivakka, 27.8.2008 10:35:
---
MissKoo, 26.8.2008 08:01:
Tanssilattialle en itse viitsinyt edes yrittää edellisellä keikalla, sen verta oli härön näköistä menoa

---

Miten niin ollu häröö meininkii??



Koska kun kukaan ei tanssi psykeä (ja joojoo, Infected ei ole psykeä enää ja blaa blaa *nauru*) mitenkään chillisti, niin meno oli sen verran villin näköistä etten uskaltanut sekaan *nauru* Ja koska musiikkihan vie täysin mukanaan ja jengi menee ihan pähkinöiksi, niin itse suosin tanssimista vähän sivumalla ettei joudu kauheaan ryysikseen. Infectedin keikka on mun mielestä ennen muuta konsertti, ei ns. perusbileet..
Rivakka

Posts: 593

#49 • • Rivakka T2xikerien

MissKoo, 27.8.2008 11:09:
---
Rivakka, 27.8.2008 10:35:
---
MissKoo, 26.8.2008 08:01:
Tanssilattialle en itse viitsinyt edes yrittää edellisellä keikalla, sen verta oli härön näköistä menoa

---

Miten niin ollu häröö meininkii??

---


Koska kun kukaan ei tanssi psykeä (ja joojoo, Infected ei ole psykeä enää ja blaa blaa *nauru*) mitenkään chillisti, niin meno oli sen verran villin näköistä etten uskaltanut sekaan *nauru* Ja koska musiikkihan vie täysin mukanaan ja jengi menee ihan pähkinöiksi, niin itse suosin tanssimista vähän sivumalla ettei joudu kauheaan ryysikseen. Infectedin keikka on mun mielestä ennen muuta konsertti, ei ns. perusbileet..


Ookke*hymy*
pryy

Posts: 99

#51 • • pryy
Jes ei ole studiolla! Niinpä itsekkin saavun varmasti paikalle :)
Avatar
#52 • • *Mirri* Guest
No niin. Nyt ois tälläki lippu vihdoin ja viimein hommattu. *tanssittel*
gee202

Posts: 39

#53 • • gee202

Aarro, 9.9.2008 10:11:
Pukeutuuko ihmiset mitenkään erikoisesti tälläsiin enemmän valtavirta bileisiin??



Viimeksi taisin nähdä tasan yhdet kiksubikinit ja jokuset cyber-kakkulat. Suurimmaksi osaksi aika tavallisia kamppeita ihmisillä.


Itehän oon painanu viimeset viikot ihan mullina duunia että on mistä pistää säästöön ens kuuta varten.. Jänskättää jo *sydän*
sts

Posts: 7,969

#54 • • sts Sama pyynti aitta!

Aarro, 9.9.2008 10:11:
Pukeutuuko ihmiset mitenkään erikoisesti tälläsiin enemmän valtavirta bileisiin??



Kyl ne hipit siel on hippirytkyis.
_tonde_

Posts: 38

#55 • • _tonde_ Tonde
kuis paljon tänne on porukkaa tulos turun suunnalta aattelin vaan et jos on tarpeeks porukkaa ja mielenkiintoo ni miten ois jos otettais kimpas linja-auto kuljetus porukas ei tulis maksamaan paljoo ja sit jokasel ois kyytii melkeen pääoven eteen ja sieltä takasin tietty :) ja sit vois porukal fiilistellä bussissa bileitten alkua ja loppua :D
-neo-

Posts: 358

#57 • • Edited -neo- indie
käsittääksemme kolmas. Eikä varmasti viimeinen.
-neo-

Posts: 358

#59 • • -neo- indie

polly, 17.9.2008 14:39:
---
-neo-, 17.9.2008 14:29:
käsittääksemme kolmas. Eikä varmasti viimeinen.

---


korjaan itseäni :D

neljäs infectedin keikka, en muistanut että peruitte ne yhdet



Parahin Polly, kuka lienetkin, sinulta ulostuu väärää tietoa kaikille forumeille lähes samassa suhteessa kuin sanansorinaa suustasi.