Earthcore 26.7.2008 @ Helsinki

90 posts, 5 pages, 13,744 views

Anu

Posts: 158

#81 • • Anu
Siis olipas kivaa!! *aplodit*

Paikka oli mitä mahtavin tollasiin bileisiin, musa tykkiä eikä ainakaan mua haitannu ettei ollu enempää valoja... Tässä oli oikeesti UG-meininkiä! Seuraavat bileet tosin kandee järkätä pakkasien aikaan, niin koko jengi raahautuu väkisinkin sisätiloihin... *vink* Toivottavasti jatkoa seuraa!!

Kyllä tollanen hardimpi musa sopii jotenki paremmin graffiteilla koristeltuun tilaan kuin normi-baareihin, tuli just käytyä kurkkaamassa Berliinissä Berghainia ja sehän on sellasessa vanhassa tehdashallissa/voimalaitoksessa. Mistähän tollasia mestoja sais Helsinkiin.....??
Miinapiina

Posts: 3,494

#83 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oli todella kivaa *joo*
kiitos järkkäreille *aplodit* paikka oli just passeli tuollaisille kemuille, en ite ainakaan kaivannut enempää valoja tms. ulkona oli kiva istuskella ja kuunnella musaa ja jutskailla kamujen kanssa. aika paljon tuli nähtyä tuttuja *sydän* ja tanssahtelemassa kävin kans *tanssittel*

--
pinkki on pop!!!

xl8r

Posts: 2,227

#84 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Noniin, nyt on toivuttu jo krapulasta. Mielettömän komeet puitteet kyllä tää mesta tarjos, juuri sopiva paikka hc-kemuille. Toivottavasti tässä paissa tullaan vielä näkemään bileitä lisää.

Kiitoksia Miinapiina & co, kun palauttelitte mun kadonneen puhelimen, pelastitte mun illan. Kaivelen sen valokuvan minkä lupasin arkistoistani, kun tänään kotiin pääsen.

Kaikki musiikki iski pirun lujaa, vaikka ite tuli kans idlattua aika paljon ulkosalla (sisällä oli ihan hemmetin kuuma). Rujonicin setti iski ihan pirun lujaa. Kiitoksia Earthcore, vallan mainiot kekkerit!

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

MenoMeeri

Posts: 52

#85 • • MenoMeeri
Näitä lisää ja pian *sydän**aplodit*
RujoNic

Posts: 1,161

#86 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

xl8r, 28.7.2008 09:40:
Noniin, nyt on toivuttu jo krapulasta. Mielettömän komeet puitteet kyllä tää mesta tarjos, juuri sopiva paikka hc-kemuille. Toivottavasti tässä paissa tullaan vielä näkemään bileitä lisää.

Kiitoksia Miinapiina & co, kun palauttelitte mun kadonneen puhelimen, pelastitte mun illan. Kaivelen sen valokuvan minkä lupasin arkistoistani, kun tänään kotiin pääsen.

Kaikki musiikki iski pirun lujaa, vaikka ite tuli kans idlattua aika paljon ulkosalla (sisällä oli ihan hemmetin kuuma). Rujonicin setti iski ihan pirun lujaa. Kiitoksia Earthcore, vallan mainiot kekkerit!

hieno homma että setti maistu ja puhelin löyty*pepsodent*
tws

Posts: 512

#87 • • tws
täl kertaa en paikalle päässy, ens kerral sit *nauru* toivottavasti pian *jiihaa*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

MRC

Posts: 1,346

#88 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Oli kyl kivat bibbalot :) Tälläsiä ehdottomasti lisää.

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Miinapiina

Posts: 3,494

#90 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

xl8r, 28.7.2008 09:40:

Kiitoksia Miinapiina & co, kun palauttelitte mun kadonneen puhelimen, pelastitte mun illan. Kaivelen sen valokuvan minkä lupasin arkistoistani, kun tänään kotiin pääsen.



anttifantti sen tais jostain löytää, ja mä sit soitin sillä siihen numeroon, ja kappas, satuitki oleen just sen henkilön kanssa *hymy*
hienoa kyl et löyty, tais siellä hukkua muillakin tavaroita, ja ne löyty kans jossain vaiheessa *hymy*

"tän puhelimen omistaja on salee vetänyt herneet nenään "henkilö x:lle" ku ei se oo vastannut sille koko iltana" *lmao* *tirsk*

--
pinkki on pop!!!