OlliS: "I Iz Sick -> Get Me Into Hozpital!" [drum 'n' bass]

57 posts, 3 pages, 16,626 views

jjkobsson

Posts: 959

#22 • • jjkobsson
Harvemmin tulee tällaista saundia kuunneltua, mutta ilmeisesti pitäis kuunnella enemmän. Toimi työpäivän päätteeksi vallanmainiosti.

--
||jjkobsson||

Toykio

Posts: 294

#24 • • Toykio
Tämä oli huippu :)
*super*Namua!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#25 • • Jussi Soro choon!
Ihan hemmetin hyvää settiä, mukavan melodista, mutta silti riittävän rouheilla biiteillä ja bassolinjoilla, ei oo turhan liquidia. Miksaukset hiukan progemaisia, kikkoi olis kaivannu, mutta kyllä tää näinkin pysyy aika pitkään soittimessa :)
m1kk3

Posts: 5,560

#26 • • m1kk3 no-life
Nyt muutaman kuuntelukerran jälkeen on samat fiilikset ku ekalla kerrallakin, aivan mieletön setti :) Uskomattoman hienoa, leijailevaa ja trancemaista junkkaa. Tää oli tosiaan ihan ensimmäinen junkkasetti, minkä oon eläessäni kuunnellut kokonaan, ja täytyy sanoa että en muista millon on viimeks joku setti sytyttäny näin paljon. Viime aikoina on silloin tällöin pikkasen tuntunu siltä että konemusassa on meikälle kaikki kuuntelemisen arvoinen kuunneltu jo, mutta sit löytykin uus genre mistä aloin diggailemaan, mahtavaa :) Täs oli meikäläisen mielestä kaks biisiä ylitse muiden, Logisticsin Reality Checkpoint ja Matrix & Futurebound - Sandstorm, joista jälkimmäinen kuulosti tosi tutulle, ihan kun oisin jossain kuullut... Mut eniweis, vaikka nuo kaksi iski koviten, ei tässä setissä ollu meiksin mielestä yhtään edes keskinkertaista biisiä. Pieni yllätys oli et Muffler tekee noinkin leijailevaa ja trancemaista saundia, mulla on ollu jotenkin aina sellanen käsitys että herran saundi on paljon rankempaa. No, aina oppii uutta :)

Tekniikasta ei ton tasoselle miehelle tartte sanoa mitään, tyylikästä ja laukkavapaata niinkun aina :) Jotenkin mulla on sellanen kuva et junkka ei oo niitä kaikkein helpoimpia miksata, tai siltä ainakin kuulostaa. Tosiaan nätisti meni vaihdot, mut niinkun Jussi tuossa mainitsi ni ehkä enempi kikkailuakin olis saanu olla. Toisaalta, jos tää on miehen eka junkkamix ni ei voi valittaa :) Ei tää ollu kyllä IMO enempää eikä vähempää kuin vuoden paras setti tähän mennessä. Oli pikkunen yllätys että junkkakin voi olla näin tyylikästä, jotenkin aina ku oon tän genren settejä kuunnellut ni on sattunut jotain neuro-osastoa, ja se ei kyllä uppoa.

Täytyy muuten sanoa että Olli on kyllä yks Suomen monipuolisimpia deejiitä. Aika harvalta deejiiltä taittuu yhtä sujuvasti trance, progehouse, mörköproge, nitku, breaks, drum'n'bass, chillout... you name it. Ei oo vaaraa että alkais soundi puuduttaa :)

Pystyiskös joku muuten mainitsemaan muita deejiitä tai lafkoja, joilta tulee nimenomaan täntyylistä saundia ? Ois kiva tutustua tarkemminkin :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#27 • • niomic Guest
Noniin, nytku on kaikki leijailufiilistelijät käyny hehkuttamassa ni NeuroNiilo paukkaa paikalle ja korjaa tilanteen!

Not ;<

Olipa maistuva setti, tulee mieleen mökki järven rannalla tai hietsu ja ihana keli, parit kylmät juomingit ja iloisia ihmisiä :) Omaan normimakuun verrattuna tosiaan erittäin chilliä ja paukkaamatonta rumpubassoo, mutta tällä kertaa osui hyvään kohtaan ja vaihtelu virkisti yllättävänkin paljon. Itse en jäänyt _niin_ kaipaamaan em. kikkailuja vaikka hienoista vaihto-oivalluksista pidänkin varsinkin dnb:n maailmassa. Mut kyl sitä vois olla vähän lisää ens kerral sit! >;)
Xer

Posts: 261

#28 • • Xer Bassosankaritar
Joo-o.. Mitä tähän nyt sit sanois.. Selektiossa mentiin tosiaan sinne kiksu/gospeljunkan välimaastoon, mikäpä siinä, sielt on helppo lähteä. Biisit soi kohtuu pitkään, hartaasti ja vaihdoista olis voinut ottaa irti huomattavasti enemmän nostoa ja draivia. Miksaus oli kovin tasaista (ylläri), mutta kokonaisuus jäi vähän laimeaksi. Ihan kiva kuitenkin kuulla näitä tällaisiakin välillä. *piis*
genki

Posts: 872

#29 • • genki
komppia xerin kommenttiin siinä mielessä, että toi miksaus oli tosiaan aika hiipivää eikä sellasia BOOM kohtia juurikaan tullut, eli sellasia missä olis tuoli lähteny alta kun alta tuleva biisi nasahtaa just oikeaan kohtaan nostattaen fiilistä entisestään uusiin sfääreihin.

yleisesti kyl hyvä kuuntelujunkkapläjäys, vaikka noi loppupuolen biisit sopis kyllä johonkin bilesettiinkin oikeanlaisen kattauksen kanssa (oman maun mukaan siis).

--
crop circles in the carpet

OlliS

Posts: 3,999

#30 • • Edited OlliS Further

genki, 8.4.2008 10:58:
komppia xerin kommenttiin siinä mielessä, että toi miksaus oli tosiaan aika hiipivää eikä sellasia BOOM kohtia juurikaan tullut, eli sellasia missä olis tuoli lähteny alta kun alta tuleva biisi nasahtaa just oikeaan kohtaan nostattaen fiilistä entisestään uusiin sfääreihin.


Jesh, tätä tuli tossa settiä soittaessa mietittyä, mutta rupes tuntumaan teesketelyltä ruveta himassa hirveää kikkailua harrastamaan; vaatii imho ne bileet siihen ympärille :)

Tosin eipä oo junkkaa tullut juuri soitettua, niin varmaan näppärimmät kikat eivät ees oliskaan vielä hallussa ;)

Iso käsi runsaasta palautteesta, ehkä sitä joskus toistekin tulee eksyttyä dnb:n suuntaan miksausta tehdessä...
samlainio

Posts: 1,264

#31 • • samlainio

Wispy, 6.4.2008 20:26:
se jo hämmästytti et näin sut junkkabileissä ja sit vielä tekee setinki, pakko tarkistaa :)



Samat sanat!! =D Jakobin kans sillon Rosiksessa naureskeltiin, ett millonkas Olli mahtaa ruveta soittaan junkkaa... Mut se oli vaan aika herja läppä! =DD Ja perkele nyt se soittaa junkkaa!!! Ett eipä täs muuta, kun tsekidi-tsek!
samlainio

Posts: 1,264

#33 • • samlainio
jep! emmätiä mut hyvältä maistu! =D
RiD

Posts: 2,817

#34 • • Edited RiD Nukemi
Onpas itkunen tracklist!

Juustoihqplurjunkaksi ihan kivoja tsibaleita kohtuu tasasen tylsällä kokoonpanolla. Kiksusetin rakenne/pitkät vaihdot tavallaan sopii tähän mutta jotain kikkaa ois odottanu.

Hyvä setti kuitenki, varsin hyvään tiistaikoomaseen työpäiväoliotilaan.

Lisää junqa!

edit: otin just toiseen kertaan kuunteluun ja täähän on just passelia matskua työmatkoillekki silmät kiinni haaveiluun <3

--
*super* *possu*

Jaques

Posts: 1,390

#35 • • Jaques HUGC / So Nice!
Hyvä oli! Ei ihan mun lemppari humppabassoa mut tekniikaltaan ja fiilikseltään hyvin rakennettu. Ainoa mikä puuttui, kuten joku muukin mainitsi, on se pieni isku esim. vaihdoissa ja nostatuksissa. Hitusen tasaista läpi miksauksen. But I like. Nyt vaan lisää pörinää ja agroa.*jiihaa*

--
Not everybody understands house music. It&#039;s a spiritual thing , a body thing!

loremipsum

Posts: 260

#36 • • loremipsum Furth3r
imutukses on :-)

katellaas millasii fiiliksee nostaa, tracklisti on ihan kunnon kamaa :-)
Femi

Posts: 651

#38 • • Femi
Ensinnäkin tää on mun mielestä ihan Ollin näköinen junkkamiksaus. Toisekseen, musta olis äärettömän tylsää jos kaikki miksais samalla tapaa. Hyvä homma et jengi hyppii genrerajojen yli ja tuo omaa näkemystään esille. :)

Mut kyl mä sulle bissen tarjoon jos pistät tän stealthille :D
samlainio

Posts: 1,264

#39 • • samlainio

Femi, 8.4.2008 21:01:
Mut kyl mä sulle bissen tarjoon jos pistät tän stealthille :D



Buahahahaaa!! Juu kyl mäkin! =)