Suosikkiketsuppisi?

70 posts, 4 pages, 22,726 views

SamHard

Posts: 2,098

#21 • • SamHard
Jos jaksaisi niin tekisin itse. Saa parasta!
Mieto chili, puolimakea, etikkainen ja oikeista
Suomalaisista tomaateista tehty. Tuoreet yrtit
mausteena ja reilu suola. *kuolaa*
tomii

Posts: 3,594

#22 • • tomii kallion herttua
Kyl Heinz on mun mielestä paras normiketsuppi, Felix on kans hyvää, mut monasti tulee ostettua tota Xtraa (halpiksista melkeinpä paras). Joku noista halpiksista oli sellasta, että jouduttiin heittää puteli hevon helvettiin, kun ei sitä pystynyt syömään. Sit noi mexican/chili-ketsupit kyl kans yleensä rokkaa (en muista noista sitä suosikkiani). Mut joo... ketsuppi on vakava asia. Käytän aika paljon.

--
reivaan kunnes kuolen

akir0

Posts: 2,554

#23 • • akir0 idleRPG champion 2009
Ostan joka toinen kerta Heinzii ja joka toinen Felixii ni pysyy balanssi eikä pääse kyllästymään.

Tosin aika vähän tulee enää käytettyä. Lähinnä ranejen kanssa ja makaronilaatikon valmistuksessa menee kans tilkka. Makaroniruokien kanssaki on muuten nykyisin jotain muuta kastiketta :)
Tapi

Posts: 1,437

#24 • • Edited Tapi Dreamstate
Heintzissä on paras koostumus, tukevin maku, sokerin ja etikan suhde tasapainossa, joten valinta on selvä.

Edit: tuli mieleen, että jos nään jonku laittavan ketsuppia perunamuussiin, niin vedän turpaan.
Anu

Posts: 158

#25 • • Anu
Mutsin itse keittämä ketsuppi kesäauringon kypsyttämistä tomaateista!

Aivan sairaan hyvää!, harmi ettei sitä esmes viime kesänä saanu kun ei kauheesti arska paistanu heinäkuussa, tomaatit jurotti vihreinä niissä varsissa...
Kaupan ketsupeista suosikki on Heinz sillä "sottaamattomalla" korkilla. Ja se oli hyvää sellanen "pastaketsuppi", jossa oli oliiveja ja yrttejä! Sitä ei kyl varmaan enää myydä...?
akiapina

Posts: 2,729

#26 • • akiapina apinaki
En oikein osaa päättää Heinzin ja Felixin välillä, mutta maininnan arvoinen on myös Pirkan Mexican-ketsuppi! Riippuu ihan päivästä kumpaa huvittaa käyttää, ja turpaanvedon uhallakin myönnän maustavani ketsupilla nakit ja muusin <3
Bio

Posts: 4,429

#27 • • Bio The Bullies / Pinky

akiapina, 31.3.2008 20:02:
ja turpaanvedon uhallakin myönnän maustavani ketsupilla nakit ja muusin <3



Nyt tuli turpaan!

No ei ny sentään.. itekin lykkään Heinzia moneen ruokaan koska se on vaan niin hyvää!
Zeni-

Posts: 1,104

#28 • • Zeni- Funky Little Man
Kyllä se Heinz on numero 1, mutta viimeaikoina on kyllä myös felixin tuotteet tulleet tutuiksi *joo*

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

pirpeli

Posts: 5,533

#29 • • pirpeli
Ei oo muuta kuin HEINZ! Kaikissa mauissa, kaikissa pulloissa. Jo pikkulikkana herkkua oli makaroni Heinzilla ja nokareella voita. Nykyään sitä menee sitten maksalaatikkoon, kalapuikkoihin, riisiin ja melkein mihin tahansa...paitsi ei kaurapuuroon :D Mutta sillee hillitysti, ja muitakin mausteita käytetään.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Verottaja

Posts: 1,174

#30 • • Verottaja no-life / luuviulu
Tavis Felix.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

tomii

Posts: 3,594

#31 • • tomii kallion herttua

pirpeli, 31.3.2008 20:57:
Nykyään sitä menee sitten maksalaatikkoon, kalapuikkoihin, riisiin ja melkein mihin tahansa...paitsi ei kaurapuuroon :D Mutta sillee hillitysti, ja muitakin mausteita käytetään.



Jes joku muukin käyttää ketsuppia maksalaatikkoon! :D Mua katotaan joka paikassa kuin mitäkin sirkuksen kummajaista, kun pistän ketsuppia maksalaatikon päälle (toki se perinteinen puolukkahillokin toimii). :) Kalapuikoille sopii kans yllättävän hyvin ketsuppi, jos ei jaksa väsää mitään kermaviilisoosia. Lapsesta asti oon kanssa laittanut makkara- ja lihakeittoihin kans <- toikin herättää yleensä hilpeyttä. All hail ketchup!! :D Nerokas keksintö!

--
reivaan kunnes kuolen

pirpeli

Posts: 5,533

#32 • • pirpeli

tomii, 31.3.2008 21:33:
Jes joku muukin käyttää ketsuppia maksalaatikkoon! :D Mua katotaan joka paikassa kuin mitäkin sirkuksen kummajaista, kun pistän ketsuppia maksalaatikon päälle (toki se perinteinen puolukkahillokin toimii). :)



Saman kummaksuvan katseen näen mäkin pöydän toiselta puolelta yleensä :D Ja ketsupin lisäksi siinä päällä on jäisiä puolukoita.... All heil ketspuppi indeed!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Zeni-

Posts: 1,104

#33 • • Edited Zeni- Funky Little Man
Ketsuppia voi käyttää myös hernekeitossa o/

(ja kohta tulee hirveet "ei se sinne kuulu" -huudot) *nauru*

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

gee202

Posts: 39

#34 • • gee202
Heinz! Jostain ilona-ketsupista sai ihan tarpeekseen kouluruokailuissa..

Enempi tulee kuitenki käytettyä jotai salsakastikkeita c: mucho namnamsos
oooo

Posts: 1,249

#35 • • oooo

tomii, 31.3.2008 21:33:
Kalapuikoille sopii kans yllättävän hyvin ketsuppi, jos ei jaksa väsää mitään kermaviilisoosia. Lapsesta asti oon kanssa laittanut makkara- ja lihakeittoihin kans



Kyllä *joo* Ja jos mulla ei ole muuta dippiä, niin dippaan sipsejä ja nachoja ketsuppiin. Myös poppiksia dippaan siihen- se kummastuttaa monia *iloinen*
noemi

Posts: 535

#36 • • noemi
Tos viikonloppuna oli pottujen kanssa jotain semmosta punasta, merkki ei ny tuu mieleen mut aika hyvää oli kyllä, suosittelen.

--
Oikeutta koneille!

Matti W

Posts: 56

#37 • • Matti W
Ittelle se on Pirkka, jos saatavilla, jos ei saatavilla niin sitten se on yleensä heinz 'tsuppia
remotion

Posts: 5,283

#39 • • remotion nostatus guru

Tapi, 31.3.2008 19:54:
Heintzissä on paras koostumus, tukevin maku, sokerin ja etikan suhde tasapainossa, joten valinta on selvä.

Edit: tuli mieleen, että jos nään jonku laittavan ketsuppia perunamuussiin, niin vedän turpaan.



tervetuloa mätkimään. ps tarjookko ne muusit, kepulin voin ottaa omasta tagaa mugaa.
Syce

Posts: 1,649

#40 • • Syce

Tapi, 31.3.2008 19:54:
Heintzissä on paras koostumus, tukevin maku, sokerin ja etikan suhde tasapainossa, joten valinta on selvä.

Edit: tuli mieleen, että jos nään jonku laittavan ketsuppia perunamuussiin, niin vedän turpaan.



Kyllä! ystävättäreni laittaa ketsuppia myös hernekeittoon*piis* intohimonsa jokaisella *nauru* Tosiaan... hän laittaa ketsuppia jokaiseen sapuskaan.

Itse tykkään, että ketsuppi on hieman tulista. En muista kuka sitä valmisti vai valmistaako sitä jokainen merkki... mutta normi ketsupit ei enää uppoo